  • 1. Data: 2005-07-29 19:04:17
    Temat: gdzie przeniść kredyt 5,3% w EUR
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    Czytam sobie archiwum, ale chyba jednak bezpośrednie pytanie będzie lepsze.
    Kończy mi się 3 letni okres karencji prowizji za przyznanie kredytu w GE -
    obecnie mam oprocentowanie 5,3% w EUR, i bank odmówił obniżenia - więc się
    przenoszę.

    Co proponujecie? Przyjmijmy, że kredyt w kwocie 200 000 i stanowi to 69%
    wartości nieruchomości.
    Zdolność kredytowa jest. Mieszkanie spółdzielcze własnościowe - prawie nowe.

    Proszę o krótkie odpowiedzi, czyli nazwę banku, walutę i oprocentowanie -
    ewentualnie 1 zdanie uzasadnienia.

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 2. Data: 2005-07-29 19:26:12
    Temat: Re: gdzie przeniść kredyt 5,3% w EUR
    Od: "cleo" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ja mam taka sama sytuacje, tylko oprocentowanie 5,51 - w euro
    Bralam kredyt jak euro bylo po 3.64 (pi drzwi)
    Skoro Tobie odmowili, mnie pewnie tez odmowia - wsyallam do nich pismo na
    poczatku tygodnia.
    Zatem ja rowniez sie przeniose - ale nie wiem, gdzie?
    Czy mimo zreazlizowania duzej straty (wykupienie kredytu po wyzszym kursie)
    bedzie to oplacalne? Nadmieniam, ze jestem dobrym klientem, splacam kredyt w
    terminie, czesto dokonuje duzych nadplat. Rata niby nie jest duza (250 euro),
    ale jak sie spojrzy na stosunke raty kapitalowej do osetkowej... (jakies 115
    do 140, ale jeszcze pol roku temu bylo 160 do 90)
    czy warto zmieniac, na co (waluta) i gdzie?
    Przylaczam sie do pytania, ale jesli chodzi o mnie, to im wiecej szczegolow
    tym lepiej.
    pozdrawiam i dziekuje za rady.

  • 3. Data: 2005-07-29 19:26:16
    Od: "cleo" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

  • 4. Data: 2005-07-29 19:59:59
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:dcdvsk$r2j$1@inews.gazeta.pl,
    niejaki(a): cleo z adresu <c...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Ja mam taka sama sytuacje, tylko oprocentowanie 5,51 - w euro
    > Bralam kredyt jak euro bylo po 3.64 (pi drzwi)
    > Skoro Tobie odmowili, mnie pewnie tez odmowia - wsyallam do nich
    > pismo na poczatku tygodnia.

    ja zaczynałem od 6,5 ale w ubiegłym roku poprosiłem z zmianę i się zgodzili
    :)

    ale wydaje mi się, że 5,3 to trochę dużo jak na obecną sytuację rynkową -
    więc szukam

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 5. Data: 2005-07-29 20:08:32
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > Co proponujecie? Przyjmijmy, że kredyt w kwocie 200 000 i stanowi to 69%
    > wartości nieruchomości.
    > Zdolność kredytowa jest. Mieszkanie spółdzielcze własnościowe - prawie
    > nowe.

    zobacz tutaj:
    http://kredyt.org.pl/kredytymieszkaniowe/0/5/

    > Proszę o krótkie odpowiedzi, czyli nazwę banku, walutę i oprocentowanie -
    > ewentualnie 1 zdanie uzasadnienia.

    nie ma tak lekko ;]

  • 6. Data: 2005-07-29 20:24:17
    Od: "cleo" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Nowi klienci maja 3,9%. Moim zdaniem, beda glupcami jesli nie obniza
    przynajmniej do 4,2-4.3
    No ale wlasnie moze beda glupcami i moze bede musiala z nich zrezygnowac.

  • 7. Data: 2005-07-29 21:32:35
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:dce39h$9pa$1@inews.gazeta.pl,
> [...]

    > przynajmniej do 4,2-4.3
    > No ale wlasnie moze beda glupcami i moze bede musiala z nich

    jak na razie wychodzi mi najlepiej CHF w Fortisbanku
    ale jeszcze poszukam :)

    --
    plusz

  • 8. Data: 2005-07-31 19:36:00
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:dcdvso$r30$1@inews.gazeta.pl,
    niejaki(a): cleo z adresu <c...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Ja mam taka sama sytuacje, tylko oprocentowanie 5,51 - w euro
    > Bralam kredyt jak euro bylo po 3.64 (pi drzwi)

    chyba grupa nie za dużo pomoże - zwykle jest wielu chętnych do komentowania,
    ale kiedy pytanie jest bardzo konkretne, okazuje się,
    że prawdopodobnie nikt z dyskutujących nie miał do czynienia z kredytami
    :))))))

    no cóż - trzeba będzie samemu wyszukać interesujące propozycje

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 9. Data: 2005-07-31 19:37:01
    Temat: Re: gdzie przeni?ć kredyt 5,3% w EUR
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 31 Jul 2005 21:36:00 +0200, plusz
    <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> napisał:

    > W artykule news:dcdvso$r30$1@inews.gazeta.pl,
    > niejaki(a): cleo z adresu <c...@g...SKASUJ-TO.pl> napisa?(a):

    > chyba grupa nie za du?o pomo?e - zwykle jest wielu ch?tnych do
    > komentowania,
    > ale kiedy pytanie jest bardzo konkretne, okazuje si?,
    > ?e prawdopodobnie nikt z dyskutuj?cych nie mia? do czynienia z kredytami
    > :))))))
    >
    > no có? - trzeba b?dzie samemu wyszukaae interesuj?ce propozycje

    Ano, informacja kosztuje. Zależnie od Twojej sytuacji mozesz dostać
    ciekawą ofertę z GE, Nordeii, mBanku, Multibanku, DB i kilku innych. Do
    tego potrzeba wiecej informacji i trochę pracy

    Powodzenia
    Zbyszek

  • 10. Data: 2005-08-01 06:54:11
    Temat: Re: gdzie przeniÂśÄ? kredyt 5,3% w EUR
    Od: "plusz" <p...@n...irc.beztego.pl>

    Użytkownik "Zbigniew" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ciekawą ofertę z GE, Nordeii, mBanku, Multibanku, DB i kilku innych. Do
    > tego potrzeba wiecej informacji i trochę pracy

    1. a może warto przestawić kodowanie na zgodne z używanym na grupie ?:)
    2. najgorsze jest to, że niektórzy odpowiadają, nawet jeśli nie czytają
    wątku
    w GE to kredyt ja mam - szukam lepszej oferty
    szczegóły opisałem w pierwszej wiadomości

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )