  • 21. Data: 2009-03-24 08:26:21
    Temat: Re: gdzie te spadki
    Od: Robert <r...@r...pl>

    x pisze:

> [...]

    Nie trawię Pestera, ale z tym czepianiem się daty przeginacie.
    Zaraz powiecie, że zima wróciła bo Pester pomylił daty.

    RM.

  • 22. Data: 2009-03-24 19:23:25
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 24-03-2009 o 09:26:21 Robert <r...@r...pl> napisał(a):

    > Nie trawię Pestera, ale z tym czepianiem się daty przeginacie.
    > Zaraz powiecie, że zima wróciła bo Pester pomylił daty.

    mi nie chodzi o daty - grupe raczej pomylil

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 23. Data: 2009-03-24 19:42:26
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości

    > mi nie chodzi o daty - grupe raczej pomylil

    Nie sądzę.
    Pisuje chyba w wielu miejscach; świadomie:)

  • 24. Data: 2009-03-25 07:45:41
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    > Te wzrosty to korekta...

    Tak, ale raczej 1800 punktów

  • 25. Data: 2009-03-25 19:31:01
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > żyjecie misiaki ?
    > głosiciele wigu Mieszka I i duchowego świata ?
    > czy ski juz pozamykane?
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Z.
    Naiwny jesteś. Każdy interes musi opierać się na reklamie. Dla naiwniaków
    reklamą są wzrosty. Dokąd będą chętni żeby ich na własne życzenie oskubać to
    będą wzrosty i potem spadki. Nie może być tak ze wszyscy będą piękni, zdrowi i
    bogaci. Od czasu do czasy jakimś bardzo nielicznym musi się udać zarobić. Ale to
    też jest w celach reklamowych. Giełda jest jak gra w trzy karty, namówiony do
    gry zawsze przegrywa. A jak by miał wygrać to w ryja dostanie.

  • 26. Data: 2009-03-25 19:52:20
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "kogutek" <k...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > do
    > gry zawsze przegrywa. A jak by miał wygrać to w ryja dostanie.

    Nie obrazaj sie tak na gielde. Jak sie wie co sie robi to mozna zarobic.

  • 27. Data: 2009-03-25 20:05:42
    Od: "Virck" <V...@v...net>

> [...]
    > do
    > gry zawsze przegrywa. A jak by miał wygrać to w ryja dostanie.

    Od razu widac, ze jestes cienki Bolek i nic a nic nie czaisz..Wiec moze graj
    w lotto to tam trafisz.....

  • 28. Data: 2009-03-26 14:00:49
    Od: maniek żyła <m...@o...pl>

    Gonzo pisze:

    > "kogutek" <k...@o...pl> wrote in message
    >
    > Nie obrazaj sie tak na gielde. Jak sie wie co sie robi to mozna zarobic.
    alez on napisał prawde, sama prawde i tylko prawdę
    w dodatku grasz i nie rozumiesz podstaw rynków kapitałowych.
    masz jeszcze czas nadrobic zaległosci

  • 29. Data: 2009-03-26 14:05:58
    Od: maniek żyła <m...@o...pl>

    Virck pisze:
    > "kogutek" <k...@o...pl> wrote in message

    > Od razu widac, ze jestes cienki Bolek i nic a nic nie czaisz..Wiec moze graj
    > w lotto to tam trafisz.....

    nie bardzo rozumiem, o co sie tobie rozchodzi
    ja na przykład gram w lotto i nie trafiam, ale co to ma wspólnego z
    tym co napisał.
    Ty nic nie rozumiesz, co nie jest cnotą
    Aresen Lupin był niezłym złodziejem, nie był cieńkim bolkiem(przepraszam
    TW Bolka za porównanie, którego uzył poprzednik)ale z tego nic nie wynika.
    podawaj jakies argumenty, a nie szafuj epitetami

  • 30. Data: 2009-03-26 20:13:28
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "maniek żyła" <m...@o...pl> wrote in message
    > alez on napisał prawde, sama prawde i tylko prawdę
    > w dodatku grasz i nie rozumiesz podstaw rynków kapitałowych.
    > masz jeszcze czas nadrobic zaległosci
    Mysle, ze co nieco rozumiem i stan rachunku wskazuje, ze potrafie to
    zastosowac.