  • 1. Data: 2011-09-28 17:40:03
    Temat: gdzie teraz najtaniej terminal kart
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    potrzebne jest do małego sklepiku warzywnego
    pani w sklepie powiedziała że chcą 100zł/mc i 2% od transakcji
    postanowiłem pomóc i poszukać na necie

    najtańsze prowizje i udostępnienie miesięczne
    miłe w tym doładowania gsm

    na razie zauważyłem że polecają rea card więc napisałem do nich

    erator/

  • 2. Data: 2011-09-28 18:07:17
    Temat: Re: gdzie teraz najtaniej terminal kart
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 28 Sep 2011 19:40:03 +0200, zlotowinfo napisał(a):

    > potrzebne jest do małego sklepiku warzywnego
    > pani w sklepie powiedziała że chcą 100zł/mc i 2% od transakcji
    > postanowiłem pomóc i poszukać na necie

    Drogo. Sprawdź tych: http://www.pep.pl/

    Mnie zaoferowali 1.65% i 40zł, od większej skali negocjowalne. GSM też
    dają, przy jakimś tam obrocie można te 40zł sobie odbić. To przy terminalu
    komunikującym się przez internet.

    W sklepie meblowym podpytałem o ich warunki, bo mieli dziwnego slipa, to
    usłyszałem 1.75% ale bez opłaty stałej. Zapomniałem dopytać u kogo. Ale to
    sieć, więc pewnie uzgodnione indywidualnie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 3. Data: 2011-09-28 18:24:27
    Od: "Joossef" <g...@g...com>

    2011-09-28, o 19:40:03 zlotowinfo oznajmił co następuje:

> [...]
    >
    >najtańsze prowizje i udostępnienie miesięczne
    >miłe w tym doładowania gsm
    >
    >na razie zauważyłem że polecają rea card więc napisałem do nich

    Gdybyś przyjrzał się uważnie to w necie Reę polecają wszędzie te same
    osoby. Kładą bardzo silny nacisk na autopromocję i udział w dyskusjach na
    forach. A tak naprawdę każdy, żeby zdobyć klienta zaproponuje na początek
    niską prowizję i opłatę stałą. Z czasem dojdą dodatkowe opłaty, podwyżki
    prowizji etc. Rea gwarantuje w reklamówkach niezmienność wysokości
    prowizji ale, gdy podwyższają ic visa lub mastercard to już niestety jest
    przerzucane na klienta :) A podwyżki ze strony wystawców są ostatnio dość
    częste. W końcu trzeba mieć za co promować bezstyki :) A tak poważnie to w
    małym sklepiku z małymi obrotami różnica w prowizji rzędu 0,2% jest
    niezauważalna - lepiej popytać o usługi dodane np. sprzedaż doładowań i
    brak opłat ukrytych (płatny serwis, płatne przelewy na konto, płatne
    raporty itd.)

    --
    Joossef

  • 4. Data: 2011-09-28 19:15:52
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > postanowiłem pomóc i poszukać na necie
    >
    > najtańsze prowizje i udostępnienie miesięczne

    polcard, terminal via ethernet
    abo 75, 1,5%, minimum 60gr z operacji

    Jacek

  • 5. Data: 2011-09-28 21:37:38
    Od: "Joossef" <g...@g...com>

    2011-09-28, o 21:15:52 Jacek oznajmi co nastpuje:

    >polcard, terminal via ethernet
    >abo 75, 1,5%, minimum 60gr z operacji

    Czyli od transakcji w wys. 10zł prowizja wynosi 6%!
    Idealna oferta dla małego sklepu ;)

    --
    Joossef

  • 6. Data: 2011-09-29 06:55:14
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > polcard, terminal via ethernet
    > abo 75, 1,5%, minimum 60gr z operacji

    Poważnie mają minimum 0,60 zł? Chyba oszaleli.

  • 7. Data: 2011-09-29 13:04:50
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Joossef" <g...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > niską prowizję i opłatę stałą. Z czasem dojdą dodatkowe opłaty, podwyżki
    > prowizji etc. Rea gwarantuje w reklamówkach niezmienność wysokości

    ich odpowiedź: 1,70%+19gr (535 894 787 Anna Sowa)

    akceptowane: visa, visa elecetron, mastercard, maestro
    brak sprzedaży doładowań gsm z terminala

    64netto/mc - 100 polaczen gratis, kazde nastepne 23netto
    69netto/mc - inne koszty brak
    79netto/mc - gsm

    erator/

  • 8. Data: 2011-09-29 13:06:40
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    > Czyli od transakcji w wys. 10zł prowizja wynosi 6%!
    > Idealna oferta dla małego sklepu ;)

    Dla marketów Biedronka czy Makro Cash and Carry też nieatrakcyjna

  • 9. Data: 2011-09-29 20:25:18
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-09-29 08:55, MarekZ wysłał(a) wiadomość:
    > Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Poważnie mają minimum 0,60 zł? Chyba oszaleli.

    Stąd pewnie te limity w sklepikach (transakcja minimum 10/20 zł kartą).
    Przy płaceniu za zapałki pewnie nie przyjmą karty.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 10. Data: 2011-09-29 22:06:26
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości

    > Stąd pewnie te limity w sklepikach (transakcja minimum 10/20 zł kartą).
    > Przy płaceniu za zapałki pewnie nie przyjmą karty.

    Przy terminalu do linii tel dolicz jeszcze 35gr za każde połączenie.
    Zanim sie zdecydowałem przejrzałem oferte kilku takich operatorów.
    Z racji warunków technicznych odpadały terminale do linii tel, tylko
    ethernetowe.
    Grps były za drogie w abo + jakiś operator do transmisii (prepaid). I ten
    który posiadam miał najlepszy dla mnie stosunek opłat.
    W ramach testów, poniżej 1zł nie dało sie zrealizować transakcji.
    Tu akurat prawo jest po stronie sprzedawcy.
    zawsze może odmówić przyjęcia płatności kartą, jest to opisane w
    regulaminie.
    lub może wymyśleć minimalną kwote płatności realizowaną kartą.

    Jacek