  • 21. Data: 2004-07-23 15:01:10
    Temat: Re: gdzie trzymac pieniadze?
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Thu, 22 Jul 2004 21:06:06 +0200, na pl.biznes.banki, Michal w wiadomości
    <news:cdp3b4$57g$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > :-))) dobre, no to sprawdz wyniki funduszy akcyjnych za ostatnie 12
    > miesięcy . Najlepszy +60 % kilka +40% najgorsze ok +20% . To chyba
    > lepiej niż lokaty bankowe.
    > http://www.parkiet.com/fundusze/fundusze.jsp?dz=0400
    0&id=0&so=6

    > pozdrawiam

    Więc dla otrzeźwienia proponuję rzut oka np. na wykres wartości j.u.
    SKARBIEC-NET: 60% straty na przestrzeni 4 lat! Nieźle, co?

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 22. Data: 2004-07-24 07:23:32
    Od: "Jacek Maliszewski EFIX Polska" <j...@e...com>

    > To jeszcze podaj jakieś linki.
    > A akurat taki spam to lubię (przynajmniej na razie :))

    Chyba tutaj jest najwiecej informacji na pierwszy ogien:
    http://www.efixpolska.com/dokumenty/?id=43

    Ewentualnie tutaj:
    http://www.efixpolska.com/dokumenty/?menu=Produkty

    w swoich zbiorach mam troszke wiecej materialow, ktore nie zostaly
    umieszczone na stronie.

    Malin

  • 23. Data: 2004-07-24 09:40:38
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > Moze jeszcze troche i doczekamy sie
    > zachodnich posrednikow oferujacych zachodnie obligacje skarbowe (teraz marze
    > oferowane przez polskie banki sa zbyt duze dla tego typu transakcji).

    Z tego co wiem jest kilka banków/DM oferujących tego typu usługi. Nie wiem jakie
    sa marże.
    A jakie są ?

    > Nasze
    > banki w porownaniu do lokat w PLN nie maja zadnej oferty lokat walutowych
    > dlugoterminowych, cos tu nie gra skoro np. za lokate w USD na dlugi okres
    > dostaje 0,5-0,6%, a w obligacjach rzadu USA moglbym uzyskac ~4-5%.

    Są lokaty inwestycyjne lub 'lokaty inwestycyjne' ktorych polegaja na zakupie
    obligacji (nie tylko rządowych). Z tego co wiem w niektórych przypadkach nie ma
    prowizji, ale za sa pewne ograniczenia. Prawda jest jednak że te oferty nie są
    zbyt ciekawe. Widzialem taka ofertę 3 letnią dot. usd. W pierwszym roku %% bylo
    chyba 2%, a w kazdym kolejnym o 0,5% wiecej. Tak wiec w ostatnim 3,5%.
    Tak wiec bez rewelacji - szczególnie po ostatnim umocnieniu PLN....

    --
    Witek