  • 11. Data: 2005-07-02 23:11:25
    Temat: Re: gdzie wlozyc pieniadze
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 2 Jul 2005 22:06:32 +0000 (UTC), "Bartek Sawicki"
    <b...@g...SKASUJ-TO.pl> wklepał(-a):

    >Czy można na tym coś stracić ??

    Pewnie, że można. Wybierasz sobie fundusze o poziomie ryzyka, jaki ci pasuje.

  • 12. Data: 2005-07-02 23:32:28
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 2 Jul 2005 23:10:46 +0000 (UTC), "Bartek Sawicki"
    <b...@g...SKASUJ-TO.pl> wklepał(-a):

    >Czyli taki szary obywatel jak ja, który raczej się na tym nie zna, nie
    >powinien w to inwestować?

    To niech się zapozna, materiałów w Internecie jest mnóstwo. Poza tym nie trzeba
    od razu w to pakować całych oszczędności, można wrzucić do różnych funduszy po
    200 zł i obserwować co się dzieje. :) Od straty kilkunastu złotych jeszcze nikt
    nie umarł.

  • 13. Data: 2005-07-03 06:17:43
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bartek Sawicki" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:da76tm$4qt$1@inews.gazeta.pl...

    Rosna, bo sa obnizki stop procentowych, ktore niedlugo sie skoncza, albo juz
    rynek zdyskontowal te obnizki, ktore jeszcze maja byc. Potem w przypadku
    wzrostu stop rynkowych sytuacja w takich funduszach moze sie diametralnie
    zmienic w druga strone.

  • 14. Data: 2005-07-03 08:32:46
    Od: <m...@p...pl>

    witam, zajrzyj na stronę www.skandia.pl,
    Mbank sie nie umywa z ofertą inwestycyjną, korzyści podatkowe 0 zł za wstep,
    0 za zmiany funduszy plus podatek również 0, nie ma róznicy w cenie kupna i
    sprzedaży jednostki, 602321755

  • 15. Data: 2005-07-03 08:36:43
    Od: <m...@p...pl>

    Dodatkowo w ofercie credit suisse asset management, możliowosć skorzystania
    z wiedzy doradcy inwestycyjnego, dywersyfikacja geograficzna, 30 funduszy
    inwestycyjnych, BPH,DWS,SEB,ING,PIONEER, itd. 6 portfeli CSAM.

  • 16. Data: 2005-07-03 09:40:41
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > wstep, 0 za zmiany funduszy plus podatek również 0, nie ma róznicy w
    > cenie kupna i sprzedaży jednostki, 602321755

    Skoro taki zorientowany jesteś to może podasz aktualne prowizje?

    Bogdan B.

  • 17. Data: 2005-07-03 10:20:17
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    pl...
> [...]
    wstep,
    > 0 za zmiany funduszy plus podatek również 0, nie ma róznicy w cenie kupna

    O czyżby coś się zmieniło w Skandi ?
    - nie ma już opłat na ryzyko ubezpiecznia ?
    - nie ma już opłaty administracyjnej ?
    - nie ma już opłaty za zarządzanie ?
    - nie ma już opłaty likwidacyjnej ?
    - nie ma już opłaty wstępnej ?
    - nie ma już kontaktu podpisywanego na parę lat ?
    - nie ma już ograniczonej liczby umorzeń w roku ?
    - nie ma już minimalnej kwoty składki i wykupu ?
    - nie ma już konieczności utrzymania minimalnej kwoty po wykupie ?
    - teraz w razie upadku Skandi moje pieniądze oczywiście nie wchodzą do masy
    upadłościowej ?

    Jeżeli tak to SFI mBanku faktycznie się nie umywa :-)

    TomekD

  • 18. Data: 2005-07-03 10:45:56
    Od: zet <z...@z...pl>

    > Czy można na tym coś stracić ??

    To są zwykłe akcje, a na akcjach zawsze można DUŻO stracić.

  • 19. Data: 2005-07-03 10:56:18
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-07-03 12:45- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    zet, gdy pisał(a):

    > To są zwykłe akcje, a na akcjach zawsze można DUŻO stracić.

    Mowa była akurat o obligacjach, więc może nie aż tak dużo (bo ryzyko
    znacznie mniejsze), ale przy niekorzystnym doborze terminów i krótkim
    czasie inwestycji: MOŻNA stracić.

    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****

  • 20. Data: 2005-07-04 12:10:05
    Od: "autokomis.net" <i...@o...pl>

    KUP tylko ziemie, kamienice, bank i marny procent to wyzysk, a jeszcze mogą
    być problemy z wydobyciem ich .

    Pozdrawiam FAST