  • 1. Data: 2005-02-15 07:51:16
    Temat: gdzie znaleźć webserwisy z tabelami kursowymi w xml?
    Od: "Johny Profit" <s...@o...pl>

    Witam,

    Moje pytanie brzmi który bank (lub serwis www) udostępnia webserwisa do
    zaciągania tabel kursowych NBP w xml ? Chodzi mi o uzyskanie danych ile
    każda z walut jest warta w przeliczeniu na inną walutę. Może być serwis
    komercyjny.

    Pozdrawiam

    JP

  • 2. Data: 2005-02-15 10:48:40
    Od: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Johny Profit napisał(a):
> [...]
    > zaciągania tabel kursowych NBP w xml ? Chodzi mi o uzyskanie danych ile
    > każda z walut jest warta w przeliczeniu na inną walutę. Może być serwis

    Daleko nie trzeba szukać:
    http://www.nbp.pl/kursy/xml/a031z050214.xml
    Odpowiedni adres dla archiwalnych danych łatwo wygenerować.
    ________
    Yareck

  • 3. Data: 2005-02-15 12:40:23
    Od: "Johny Profit" <s...@o...pl>

    ________
    > Yareck

    Witaj

    To akurat znalazłem. Chodzi o coś podobnego z tym, żeby waluty były
    obliczone względem siebie nawzajem a nie tylko w odniesieniu do złotego.

    Pozdrawiam

    JP

  • 4. Data: 2005-02-15 23:09:02
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 15 Feb 2005 13:40:23 +0100, "Johny Profit" <s...@o...pl>
    wrote:

    >To akurat znalazłem. Chodzi o coś podobnego z tym, żeby waluty były
    >obliczone względem siebie nawzajem a nie tylko w odniesieniu do złotego.

    a podzielić po prostu się nie da? Bo jeśli nie, to chyba musisz szukać
    w bankach centralnych innych krajów
    --
    Jarek Andrzejewski