  • 11. Data: 2007-03-11 20:44:34
    Temat: Re: generator numerow PESEL
    Od: Lejak <n...@c...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "janek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Pierwsze sześć cyfr, to data urodzenia. Kolejne 3 są kolejną osobą w
    > danym dniu. Przedostatni w zależności parzysta / nieparzysta oznacza
    > płeć. Ostatnią wyliczasz ze znanego sieci wzoru jako cyfrę kontrolną.

    O, to się coś pozmieniało ostatnimi czasy? Bo o ile pamiętam, to po
    dacie urodzenia 4 znaki były numerem indywidualnym dla danej daty
    urodzenia, z zastrzeżeniem, że parzyste przydzielano płci żeńskiej, a
    nieparzyste płci męskiej.

    --
    Lejak
    n...@c...pl

  • 12. Data: 2007-03-11 20:58:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Lejak" <n...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dacie urodzenia 4 znaki były numerem indywidualnym dla danej daty
    > urodzenia, z zastrzeżeniem, że parzyste przydzielano płci żeńskiej, a

    A nie napisałeś dokładnie tego samego co ja? Tylko trochę innymi słowami.

  • 13. Data: 2007-03-11 22:00:18
    Od: Lejak <n...@c...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > A nie napisałeś dokładnie tego samego co ja? Tylko trochę innymi słowami.

    Nie. To są dwie różne rzeczy.

  • 14. Data: 2009-09-22 07:28:47
    Od: "leeusr" <leeusr@WYTNIJ_TOgmail.com>

    http://andrzejwaw.cba.pl/?page_id=154

    pozdrawiam

  • 15. Data: 2009-09-22 08:34:58
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Które męskie, które zeńskie, bo nie pamietam reguł.

    wiatrak

  • 16. Data: 2009-09-22 08:51:48
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "wiatrak" <w...@y...pl> wrote in message
    > Które męskie, które zeńskie, bo nie pamietam reguł.

    Przedostatnia cyfra nieparzysta = facet.

  • 17. Data: 2009-09-22 16:29:46
    Od: games <g...@g...home.pl>

    MarekZ pisze:
    > "wiatrak" <w...@y...pl> wrote in message
    >
    > Przedostatnia cyfra nieparzysta = facet.

    To ciekawe jest bo ja mam przedostatnia cyfre parzysta i jest nia 6.

    Pamietam ze jak odrabialem wojsko w peslu to ostatnie cyfry byly numerem
    kolejnym. natomiast pierwsze to data urodzenia ale wtedy nie bylo
    problemu roku 2000

  • 18. Data: 2009-09-22 16:49:34
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "games" <g...@g...home.pl> wrote in message

> [...]
    > kolejnym. natomiast pierwsze to data urodzenia ale wtedy nie bylo problemu

    Hmmm, nie pamiętam aby był jakiś wyjątek od tej zasady, może numer został po
    prostu błędnie nadany. Z problemem "2000" nie ma to raczej nic wspólnego, bo
    to zostało rozwiązane na pozycjach 3-4.

    A może ktoś wie o jakichś wyjątkach?

  • 19. Data: 2009-09-22 17:07:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    games wrote:

    > To ciekawe jest bo ja mam przedostatnia cyfre parzysta i jest nia 6.

    Bo baba jesteś. Od początku o tym wiedzieli.

    > Pamietam ze jak odrabialem wojsko w peslu to ostatnie cyfry byly numerem
    > kolejnym.

    I tak i nie. Byly numerem kolejnym ale z zakodowaną płcią na 10 pozycji.

    natomiast pierwsze to data urodzenia ale wtedy nie bylo
    > problemu roku 2000

    byl. Byl nawet problem ludzi urodzonych przed 1900 rokiem i bylo to
    przewidzane w numerze pesel od samego poczatku.