  • 1. Data: 2009-08-29 16:20:58
    Temat: getin TOP: nowa TOiP i darmowe wypłaty
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    Dostałem nowy cennik a tam w punkcie 6 od kolejnych kwadratów: wypłata
    gotówki, przelew standardowy, przelew elektroniczny. Każda pierwsza
    czynność w miesiącu darmowa. Czy dobrze rozumiem, ze każdą z tych
    czynności można niezależnie od siebie za darmo wykonać (czyli de facto sa
    3 darmowe wypłaty)?

    --
    . JID: rmrmg(at)jabberpl(dot)org | Wszystko jest trudne
    . mail: rmrmg(at)wp(dot)pl | przy odpowiednim

  • 2. Data: 2009-08-29 16:39:48
    Temat: Re: getin TOP: nowa TOiP i darmowe wypłaty
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "rmrmg" news:pan.2009.08.29.16.20.58@sign.atu.re

    > Czy dobrze rozumiem, ze każdą z tych
    > czynności można niezależnie od siebie za darmo wykonać (czyli de facto sa
    > 3 darmowe wypłaty)?

    Mówimy o TOPie czy RORze? Bo jeżeli mamy na myśli ten pierwszy rachunek to
    mamy w miesiącu kalendarzowym tylko jedną wypłatę/przelew za free.

  • 3. Data: 2009-08-30 21:15:43
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    Dnia Sat, 29 Aug 2009 18:39:48 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > Mówimy o TOPie czy RORze?

    TOPie, jest w temacie.

    > Bo jeżeli mamy na myśli ten pierwszy rachunek
    > to mamy w miesiącu kalendarzowym tylko jedną wypłatę/przelew za free.

    Dobrze jest przeciwko argumentom przedstawic jakies kontrargumenty.
    Widzę, że w TOiP jaką dostałem sa rozróżnione 3 rodzaje czynnosci:
    wypłata, przelew standardowy, przelew elektroniczny. Dla każdej z nich
    osobne pozycje "pierwszy w danym miesiacu kalendarzowym" oraz "drugi i
    kolejny [...]". Dla mnie to sugeruje wyraźne rozróżnienie tych kategorii.
    Gdzie jest błąd w moim rozumowaniu? Dostałem jakąś wadliwą TOiP?

  • 4. Data: 2009-08-30 21:24:14
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "rmrmg" news:pan.2009.08.30.21.15.43@sign.atu.re

> [...]
    > wypłata, przelew standardowy, przelew elektroniczny. Dla każdej z nich
    > osobne pozycje "pierwszy w danym miesiacu kalendarzowym" oraz "drugi i

    Nie dostrzegasz tego, że w przypadku przelewu standardowego, elektronicznego
    czy zwykłej wypłaty mamy do czynienia ZAWSZE! z przelewem/wypłatą? -
    przynajmniej ja to tak odbieram. TOiP getinu, IMHO jest tak skonstruowana,
    że by celowo wprowadzać w błąd - a nóż się ktoś natnie :) Osobiście nie mam
    zamiaru testować tego czy jak wybiorę się od oddziału po wykonaniu
    pierwszego przelewu z TOPa getin puknie mnie prowizją ;) Oczywiście moje
    rozumowanie może być błędne - mam tego pełną świadomość.

  • 5. Data: 2009-08-31 06:01:29
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 30 Aug 2009 21:15:43 +0000, rmrmg napisał(a):

> [...]
    > kolejny [...]". Dla mnie to sugeruje wyraźne rozróżnienie tych
    > kategorii. Gdzie jest błąd w moim rozumowaniu? Dostałem jakąś wadliwą

    Dobrze rozumiesz. Każdą z tych form wypłat masz darmową jedną w danym
    miesiącu kalendarzowym - coś jak KO citi o ile mnie pamięć nie myli.

    Xenocide

  • 6. Data: 2009-08-31 07:50:25
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "xbartx" news:h7fovp$ph2$1@inews.gazeta.pl
    > Dnia Sun, 30 Aug 2009 21:15:43 +0000, rmrmg napisał(a):

    > Dobrze rozumiesz. Każdą z tych form wypłat masz darmową jedną w danym
    > miesiącu kalendarzowym - coś jak KO citi o ile mnie pamięć nie myli.

    Sprawdzałeś to "organoleptycznie"? :) Bo jeżeli rzeczywiście mamy trzy
    wypłaty za free tj. wypłata w banku, wypłata przelewem na konto w getinie i
    wypłata przelewem na konto w innym banku to wcale nie jest tak źle :)

  • 7. Data: 2009-08-31 08:20:19
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message

    > Dobrze rozumiesz. Każdą z tych form wypłat masz darmową jedną w danym
    > miesiącu kalendarzowym - coś jak KO citi o ile mnie pamięć nie myli.

    Poważnie tak jest? To nie w stylu Getinu... :)

  • 8. Data: 2009-08-31 08:36:37
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MarekZ" news:h7g0vb$aqp$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Poważnie tak jest? To nie w stylu Getinu... :)

    Mi też to jakoś nie pasuje do getinu - trzy wypłaty z TOPa ale w różnych
    postaciach? - dla mnie zbyt piękne aby było prawdziwe :)

  • 9. Data: 2009-08-31 08:59:27
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote in message

    > Mi też to jakoś nie pasuje do getinu - trzy wypłaty z TOPa ale w różnych
    > postaciach? - dla mnie zbyt piękne aby było prawdziwe :)

    Trąbiłby od razu marketing - z naszego konta oszczędnościowego możesz
    wypłacić pieniądze za darmo aż na trzy różne sposoby... :)

  • 10. Data: 2009-08-31 10:48:10
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 31 Aug 2009 10:59:27 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Trąbiłby od razu marketing - z naszego konta oszczędnościowego możesz
    > wypłacić pieniądze za darmo aż na trzy różne sposoby... :)

    Prostując to nie wiem na pewno czy tak jest. W citi jakoś marketing nie
    trąbi, więc może tutaj też nie będzie. Analizując to co napisał rmrmg:

[...]

    Nie widać nigdzie aby było "lub", stąd moje wnioski, które mogą być
    oczywiście mylne, tudzież poprawne, ale nie zgodne z tym, co na ten temat
    myśli sam autor czyli bank ;)

    Xenocide