  • 1. Data: 2011-05-24 19:56:17
    Temat: getin - data konca lokaty
    Od: nn <...@...nn>

    Lokata konczy sie 31 maja (wg bankowosci internetowej). Wybrano opcje
    przelania lokaty na rachunek osobisty. Kiedy beda dostepne srodki?

    Czy jesli z rachunku osobistego zlece przlew na 31 maja, to sie
    zrealizuje, czy nie? Czy powinienem ustawic przelew na 1 czerwca?

  • 2. Data: 2011-05-24 21:27:59
    Temat: Re: getin - data konca lokaty
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "nn" <...@...nn> wrote in message news:irh2h0$2jk$1@news.onet.pl...
> [...]
    >
    > Czy jesli z rachunku osobistego zlece przlew na 31 maja, to sie
    > zrealizuje, czy nie? Czy powinienem ustawic przelew na 1 czerwca?

    Jezeli Getin placowkowy lub Getinonline to zrealizuje sie 31.05. Dla Opena
    powinno byc podobnie, ale kiedys kombinowali z przetrzymywaniem lokaty; jak
    jest teraz nie wiem, bo juz u nich nie zakladam lokat.

  • 3. Data: 2011-05-24 22:12:17
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Krzysztof napisał(a) w wiadomości: ...

    >Jezeli Getin placowkowy lub Getinonline to zrealizuje sie 31.05. Dla Opena
    >powinno byc podobnie, ale kiedys kombinowali z przetrzymywaniem lokaty; jak
    >jest teraz nie wiem, bo juz u nich nie zakladam lokat.

    Teraz nie wiem, ale odniosłem wrażenie, że gdy kończyła się "naturalnie" to
    w Open przetrzymywali, przy zrywaniu szybko przesyłali na rach. zwrotny.

    Arek

  • 4. Data: 2011-05-25 07:02:54
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Arek wrote:

    > Teraz nie wiem, ale odniosłem wrażenie, że gdy kończyła się "naturalnie" to
    > w Open przetrzymywali, przy zrywaniu szybko przesyłali na rach. zwrotny.

    Wg mnie jeżeli zwrot był do innego banku, to był robiony normalnie
    - bez opóźnień.

    witrak()