  • 1. Data: 2011-07-20 17:35:45
    Temat: getin lokata na start - z umowa ramowa czy bez
    Od: kuchenka <k...@o...pl>

    czy zakladajac w getinonline lokate na start musze czekac na kuriera i
    podpisac umowe ramowa, czy nie, wystarczy samo podanie danych i pozniej
    przelew pieniedzy i lokata gotowa?

  • 2. Data: 2011-07-20 17:42:51
    Temat: Re: getin lokata na start - z umowa ramowa czy bez
    Od: BI <f...@o...pl>

    On 20 Lip, 19:35, kuchenka <k...@o...pl> wrote:
    > czy zakladajac w getinonline lokate na start musze czekac na kuriera i
    > podpisac umowe ramowa, czy nie, wystarczy samo podanie danych i pozniej
    > przelew pieniedzy i lokata gotowa?

    Do zakładania lokat nie trzeba żadnych umów. Wystarczy wniosek przez
    net, a potem przelew na konto jakie otrzymasz w mailu z banku. Z
    chwilą wpływu środków na wskazany rachunek lokata zaczyna pracować.

  • 3. Data: 2011-07-20 18:12:25
    Od: kuchenka <k...@o...pl>

    W dniu 2011-07-20 19:42, BI pisze:

    > Do zakładania lokat nie trzeba żadnych umów. Wystarczy wniosek przez
    > net, a potem przelew na konto jakie otrzymasz w mailu z banku. Z
    > chwilą wpływu środków na wskazany rachunek lokata zaczyna pracować.

    A czy mozna caly wniosek zlozyc przez net, bo jak klikam na zaloz
    lokate, to pojawia sie pytanie o kwote i nr telefonu i info, ze
    konsultant zadzwoni. Po co ma dzwonic jesli molbym wpisac te dane w necie?

    Nr rachunku do wplaty otrzymuje sie mailem podpisanym cyfrowo czy zwyklym?

  • 4. Data: 2011-07-20 19:01:44
    Od: " jk" <j...@W...gazeta.pl>

    Coś robisz nie tak. Gdy ja klikam na
    https://wnioski.getinonline.pl/wniosek/lokata_na_sta
    rt/1
    po po kolei przechodzę wniosek. Podaje kwotę lokaty, imię i nazwisko, telefon, a
    potem dane szczegółowe. I tyle.
    Nie czekasz na żaden telefon, tylko na maila z potwierdzeniem.

    A maile z tego co pamiętam nie przychodzi z podpisem cyfrowym.