  • 1. Data: 2009-06-08 16:35:05
    Temat: getin nowym portfelem? chyba nie
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    kiepski procent w mbanku na emax, eurobank z tokenem upierdliwy
    próbuję zatem getina

    Zalety
    procent na KO: ujdzie
    wypłaty z KO: bez limitów
    przelewy: bez opłat

    Wady, zbyt duże :/
    1. kontrahentów można zmieniać bez potwierdzania
    ogromna luka, ktoś się włamie na konto i pozmienia numery rachunków,
    przecież tego nie zauważę

    2. przelew wewnętrzny trwa nie wiadomo czemu kilka minut, a to przecież
    przesunięcie pomiędzy moimi rachunkami

    3. bezsens potwierdzania wewnętrznych przelewów

    4. brak odbiorców zaufanych, nie wymagających potwierdzania

  • 2. Data: 2009-06-08 16:57:05
    Temat: Re: getin nowym portfelem? chyba nie
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    zlotowinfo wrote:

    > eurobank z tokenem upierdliwy

    upierdliwy w jakim sensie? uwiera cie breloczek? :)

  • 3. Data: 2009-06-08 17:02:31
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Mon, 08 Jun 2009 18:57:05 +0200
    Paweł <r...@1...0.0.1> wrote:

    > upierdliwy w jakim sensie? uwiera cie breloczek? :)

    Raczej chyba chodzi o logowanie.

    Xenocide

  • 4. Data: 2009-06-08 17:05:18
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    xbartx wrote:

    > Raczej chyba chodzi o logowanie.

    no ale przeciez token nie jest obowiazkowy,
    wiec to chyba nie ta klasa upierdliwosci.

  • 5. Data: 2009-06-08 17:18:24
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    ciąg dalszy WAD

    przelew zdefiniowany po 18:30, zrealizowany???
    nie można go anulować, przecież sesja wychodząca jest dopiero o 8:20
    następnego dnia

  • 6. Data: 2009-06-08 17:21:45
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Paweł <r...@1...0.0.1> writes:

    [...]
    > no ale przeciez token nie jest obowiazkowy,
    > wiec to chyba nie ta klasa upierdliwosci.

    A co jesteś w stanie zrobić w EB bez tokena?
    KJ

    --
    Linux jest w stanie przeżyc wyjęcie procesora - resztę doliczy w pamięci.

  • 7. Data: 2009-06-08 17:27:12
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    zlotowinfo wrote:
    > kiepski procent w mbanku na emax, eurobank z tokenem upierdliwy
    > próbuję zatem getina
    >
    > Zalety
    > procent na KO: ujdzie

    W Eurobanku masz na pięciu oszczędnościowych do kwoty 75.000 zł - 6,06%
    netto.
    W Getinie masz na TOPie od takiej kwoty 4,86% netto.

    To nie uchodzi, waćpanie, nie uchodzi :-)

  • 8. Data: 2009-06-08 17:31:21
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Paweł" <r...@1...0.0.1> napisał w wiadomości
    > no ale przeciez token nie jest obowiazkowy,
    > wiec to chyba nie ta klasa upierdliwosci.

    to używaj go jako portfela bez tokena, nigdzie nie przelejesz oprócz
    zdefiniowanych
    i loguj się na konto 15 razy dziennie jak ja

    z eurobankiem za dużo czasu marnuję
    chcę szybko wykonywać przelewy bez zbędnych opóźnień z godziwym procentem
    chyba chwilowo muszę sie pogodzić z getinem

  • 9. Data: 2009-06-08 17:33:58
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > W Eurobanku masz na pięciu oszczędnościowych do kwoty 75.000 zł - 6,06%
    > netto.
    > W Getinie masz na TOPie od takiej kwoty 4,86% netto.
    >
    > To nie uchodzi, waćpanie, nie uchodzi :-)

    niestety wygoda kosztuje, a nadmiar i tak idzie na długoterminowe
    eurobank zdyskwalifikowany na starcie (czyt. logowaniu)

  • 10. Data: 2009-06-08 18:00:51
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    zlotowinfo wrote:

    > z eurobankiem za dużo czasu marnuję

    token eurobanku to i tak sielanka w porownaniu do tokenu bzwbk.
    w eb tracisz moze 2 sek na wpisanie cyferek, a wbk musisz najpierw
    odblokowac token pinem, potem wpisac zadanie i przepisac odpowiedz,
    no ale zabezpieczenia maja to do siebie ze przeszkadzaja.