  • 1. Data: 2009-02-24 19:05:04
    Temat: gg gdzie masz stopa ?
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    Jutro bedzie bolało :)

    pzdr
    Dars

  • 2. Data: 2009-02-24 20:15:00
    Temat: Re: gg gdzie masz stopa ?
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 24 Lut, 20:05, "Dars" <d...@p...onet.pl> wrote:
    > Jutro bedzie bolało :)
    >
    > pzdr
    > Dars

    Nie wiem gdzie gg miał stopa. Ale wiem, że S w styczniu i lutym dało
    zarobić.
    Fakt jest faktem, że te wychodzące S (czyli kupujące) w piątek i
    dzisiaj wpieniało mnie, czyli wywalało z rynku :))))
    Może mi SL uratował kapitał, a może przeszkodził w ruchu.
    Historia oceni :)))

  • 3. Data: 2009-02-24 20:28:06
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 24 Lut, 21:15, macieks <m...@g...com> wrote:
> [...]

    A jak SP500 przejdzie ok 775 ( ładna kreska od 9 lutego) to się może
    do Was przyłącze :))

  • 4. Data: 2009-02-25 07:23:39
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Dars" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jutro bedzie bolało :)

    eeeeee :)

    Faktycznie spodziewałem się głebszego tąpnięcia , że tak powiem, na
    dniach... a że po drodze robią korekcine? I tak będzie niżej...
    Mówi się trudno - być może zrobię dzisiaj out w okolicach 1420. :)))))

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 5. Data: 2009-02-25 11:10:08
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > dniach... a że po drodze robią korekcine? I tak będzie niżej...
    > Mówi się trudno - być może zrobię dzisiaj out w okolicach 1420. :)))))

    Człowiek tak ma że zawsze chce wiecej......
    ale trzeba brac co daja...... żęby sie na nas nie obrazili

    pzdr
    Dars