  • 1. Data: 2009-06-25 11:07:29
    Temat: gielda platforma
    Od: "jacek wilczek" <j...@n...wilczek.biz>

    Pozdrawiam
    chciałbym "pobawić" się grą na giełdzie
    jaką platforme internetową mi poradzicie ?
    wymagania:
    -łatwość obsługi
    -niskie koszty obsługi

    --
    Jacek

    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54
    Konstytucji RP

  • 2. Data: 2009-06-25 11:14:58
    Temat: Re: gielda platforma
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    jacek wilczek pisze:
    > Pozdrawiam
    > chciałbym "pobawić" się grą na giełdzie
    > jaką platforme internetową mi poradzicie ?
> [...]
    przelej mi od razu te 10k, a ja Ci barwnie, obrazowo i ze szczegółami
    opowiem jak się wtapia na giełdzie. Tak, że poczujesz te emocje. Wyjdzie
    taniej.

    A serio: wejdź na bossa.pl, dział "edukacja" i poczytaj. Potem poczytaj,
    potem przemyśl, potem znów poczytaj i znów przemyśl. Za pół roku załóż u
    nich konto :)
    W międzyczasie z Inteligo kup obligacje.

    --

    Pzdr.
    bzd.

  • 3. Data: 2009-06-25 12:19:50
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bzdreg" news:h1vmr6$9c3$1@nemesis.news.neostrada.pl

> [...]
    > nich konto :)
    > W międzyczasie z Inteligo kup obligacje.

    A ja dodam od siebie, że jak kolega już przeczyta i co najważniejsze
    ZROZUMIE to co jest napisane w serwisie bossa.pl (dział edukacja) to
    następnie powinien swoją przygodę z giełdą zacząć od tego:
    http://gra.onet.pl/gra/

    Pozdrawiam i życzę wysokich zysków.

  • 4. Data: 2009-06-25 18:36:29
    Od: Michał <r...@x...cy>

    Valdi.Pavlack pisze:

> [...]
    > ZROZUMIE to co jest napisane w serwisie bossa.pl (dział edukacja) to
    > następnie powinien swoją przygodę z giełdą zacząć od tego:

    No to w łańcuszku dodam od siebie, by kolega z inwestycjami na giełdzie
    poczekał do czasu przynajmniej pierwszej poważnej straty w symulatorze.
    By nie zdarzył się przypadek, że zachłystnie się wirtualnymi sukcesami,
    wyłączy rozum i wsiądzie w prawdziwą giełdę ryzykując kapitał. Gdy już
    się zdecyduje wejść w giełdę to w swoim interesie powinien dawkować
    kapitał na co najmniej kilka lat, by przejść przez różne fazy trendu. Na
    giełdzie największym wrogiem są emocje. Własne.

    Życzę powodzenia.

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl/

  • 5. Data: 2009-06-25 20:13:01
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 25 Cze, 13:14, bzdreg <b...@n...com> wrote:
    > jacek wilczek pisze:> Pozdrawiam
    >
    > przelej mi od razu te 10k, a ja Ci barwnie, obrazowo i ze szczegółami
    > opowiem jak się wtapia na giełdzie. Tak, że poczujesz te emocje. Wyjdzie
    > taniej.

    Jak będzie zabezpieczał transakcje, to dużo nie wtopi. Nie zniechęcaj
    chłopaka, giełda potrzebuje kapitału. Każdy z poważnie traktujących
    giełdę przynajmniej raz potężnie umoczył. Trochę tak, jak z tym
    gówniarzem w "Wielkim Szu". Dostał po głowie, ale się otrząsnął. Tu
    jest tak samo. Jeśli po porażce wrocisz na parkiet, to znaczy że
    stałeś się rasowym inwestorem.

  • 6. Data: 2009-06-26 18:14:37
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

    Użytkownik "jacek wilczek" <j...@n...wilczek.biz> napisał w wiadomości
    > Pozdrawiam
    > chciałbym "pobawić" się grą na giełdzie
    > jaką platforme internetową mi poradzicie ?
> [...]
    Ja zaczynalem w e-maklerze w mbaku. Dla poczatkujacych jest chyba ona w sam
    raz. Jak juz zrozumiesz o co chodzi, to wtedy mozna sie przesiasc na cos
    lepszego - np w Allior Banku albo od razu na bosse.
    W wirtualna gre nie ma sie co bawic, lepiej od razu wskoczyc na szeroka
    wode - ale umiejetnie inwestowac. Jak nie znasz AT to lepiej sobie kupic
    akcje jakies spolki, ktora ma perspektywy i nie jest bankrutem. Musisz
    troche sie nagimnastykowac aby zdecydowac co jest dla ciebie dobre. W tej
    chwili jest jeszcze sporo perelek ktore w perspektywie jakiegos czasu dadza
    zarobic.

  • 7. Data: 2015-01-03 22:52:57
    Od: n...@g...com

    W dniu czwartek, 25 czerwca 2009 13:07:29 UTC+2 użytkownik jacek wilczek napisał:

    Polecam najpierw wiedzę na http://xn--jak-gra-na-giedzie-rdc10j.netinvest.pl/