  • 101. Data: 2009-11-13 14:14:44
    Temat: Re: glosowanie
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    viper pisze:

> [...]
    > bardzo źle by było gdybyśmy mieli takie same.. ja pomijam temat trolowania na
    > grupie co mi się bardzo nie podoba... ale chodzi mi o logikę tego głosowania...
    > twoje poglądy są w mniejszości, nie wnikam czy są niesłuszne czy słuszne... ale
    > są w mniejszości... a ty chcesz by zwolennicy platformersów głosowali za
    > tobą... wiemy dobrze że gdybyś trolował w drugą stronę, to wynik głosowania
    > byłby inny... niestety paru zawziętych i mściwych gości wykopało głęboki rów w
    > poprzek kraju i nijak się go zasypac nie da na razie... i ten rów będzie

    I to jest sedno sprawy. Czy uważasz za normalną sytuację, w której na
    branżowej grupie dyskusyjnej , ludzie spełniający pozory niegłupich,
    tworzyli jakieś zajadłe okopane obozy plemienne, gdzie nie ważne kto co
    mówi, tylko z jakiego jest obozu ?

    Przecież to jest głęboko chore. Ja jak coś atakowałem, to zawsze konkret
    i za konkret, a nie ogólnie dlatego, że jestem z jakiegoś klubu kibica
    jak mi wmawiano.

    Jak wyobrażasz sobie budowanie sensownego państwa w takiej sytuacji ?

    Mam udawać, że mnie to nie obchodzi. Mam poddać się wygodnej dla
    komuszków alergii na politykę i przyznać , że jak już oni nie mogą
    utrzymywać swojej obleśnej dyktatury, to w ogóle wszystko, co wiąże się
    z polityką jest złe i nietaktem jest o tym mówić?

    Tylko dlatego, że spora grupa ludzi z tego środowiska wyniosła z PRL'u
    wiano w postaci kapitału i nierzadko obraca nim na giełdzie, przez co
    często jest czytelnikiem takich forów jak to ? Dla ich komfortu
    psychicznego ?

    Nie widzę takiego powodu.

    Możesz tu napisać dowolną głupotę na dowolny temat. Na nikim to nie
    zrobi wrażenia. Możesz nawet napisać , że cytuję "Rudy jest głupi".
    Nikogo to nie obchodzi, ale napisz coś zasadnego, co trudno obalić za
    pomocą argumentów, to zadepcze Cię stado w imię czystości zasad internetu.
    Trzeba być ślepym , by tego nie widzieć.

  • 102. Data: 2009-11-13 14:49:37
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski"

    > Nikogo to nie obchodzi, ale napisz coś zasadnego, co trudno obalić za
    > pomocą argumentów, to zadepcze Cię stado w imię czystości zasad internetu.
    > Trzeba być ślepym , by tego nie widzieć.

    Myślę, że nieraz wskazałem bezsensowność argumentacji, pamiętam tez takie
    posty innych i w przeważającej większości przypadków nawet nie próbowałeś
    odpowiedzieć.
    Co tu mówic o jakiejś dyskusji skoro Ty widzisz tylko swoje argumenty, takie
    mam wrażenie.
    Dla jasności sytuacji nie mam żadnego majątku nie pochodzącego z uczciwej
    pracy, w tym zdobytego poprzez koneksje w PRL, III oraz prawie IVRP.

  • 103. Data: 2009-11-13 15:44:06
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:

> [...]
    > Dla jasności sytuacji nie mam żadnego majątku nie pochodzącego z
    > uczciwej pracy, w tym zdobytego poprzez koneksje w PRL, III oraz prawie

    Czym argumentowałeś?. Na każdy przykład lewizny podając przykład posła
    Piechy, a na każdy przykład nepotyzmu przykład sędziego Kryże. To są
    według Ciebie argumenty ?

    Nie prowokuj mnie, bo nie dam się sprowokować.

  • 104. Data: 2009-11-13 15:50:50
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Jerzy Olszewski pisze:

    > Głosy będę liczył do końca weekendu , tj. do 15.11.2009 włącznie.
    > Proszę o proste :
    >
    > TAK (to znaczy chcę dalej czytać teksty tego autora)
    > NIE (to znaczy - nie chcę by się dalej pojawiały)

    NIE.

    --
    Karolek

  • 105. Data: 2009-11-13 17:34:12
    Od: "Schogun531" <s...@o...pl>

    Jerzy Olszewski wrote:

    > Ten przykłada dowodzi, że elita tej grupy nie rozumie do czego służy
    > założony wątek "głosowanie".

    No i tutaj zostałem podsumowany: NIE należę do elity ;(

    --
    schogun531

  • 106. Data: 2009-11-13 18:19:32
    Od: DemStone <d...@w...pl>

    Tak, choć to zagranie jak widzę niezgodne z panującymi trendami ;)

  • 107. Data: 2009-11-13 20:20:35
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    viper wrote:

> [...]
    > co piszesz, tylko przez ten rów... tak jest i nie ma co się czarowac że
    > jest inaczej... więc właśnie to co robisz to jest klasyczne kopanie się z

    Słaba teza. Ja jestem zwolennikiem PO i głosowałem na "tak" w tym
    głosowaniu.

  • 108. Data: 2009-11-13 20:24:31
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

> [...]
    > Dla jasności sytuacji nie mam żadnego majątku nie pochodzącego z uczciwej
    > pracy, w tym zdobytego poprzez koneksje w PRL, III oraz prawie IVRP.

    Dla równowagi. Ja wszystko ukradłem z PRL ale nikt z PiS'u nie umie tego
    udowodnić. Mało tego. Kradnę nadal bo żyje z handlu na giełdzie. To
    pasożytnictwo i kradzież w najczystszej postaci.

  • 109. Data: 2009-11-13 20:26:37
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Schogun531 wrote:

    > No i tutaj zostałem podsumowany: NIE należę do elity ;(

    Ja należę. Dlatego założyłem krawat i marynarkę.

  • 110. Data: 2009-11-13 20:36:20
    Od: "Schogun531" <s...@o...pl>

    totus wrote:

    > służy >> założony wątek "głosowanie".

    > Ja należę. Dlatego założyłem krawat i marynarkę.

    Ja takoż byłem ubrany głosując, ale podsumowanie założyciela wątku
    zdemaskowało mnie, niestety ;)

    --
    schogun531