  • 21. Data: 2009-11-12 12:31:24
    Temat: Re: glosowanie
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> napisał(a):

    Zwracam Ci uwagę, że wypowiedziałeś się na bezwarunkowo na TAK.

    Głosowanie dotyczy tego, czy chcesz czytać to, co piszę "z
    dobrodziejstwem inwentarza". Innymi słowy albo będę pisał, to, co w
    mojej ocenie dotyczy sprawy, albo nie.

    Jeżeli nie zrozumiałeś pytania, to możesz jeszcze skorygować swój głos.

    Ja napisałem jasno i wyraźnie, skoro nie zrozumiałeś to nie moja wina.
    Jeśli rozumiesz swoje uczestnictwo na tej grupie jako systematyczne
    zaśmiecanie forum dziesiątkami politycznych, tendencyjnych wątków to jestem na
    NIE.

  • 22. Data: 2009-11-12 12:53:53
    Od: "azszxz" <a...@N...gazeta.pl>

    Wolnosc słowa nie jest usprawiedliwieniem
    zeby nie przestrzegac tematu głównego forum,
    to nie znaczy, że nie mogą się trafiac
    posty odbiegające ale perfidne sianie zamętu
    jest bez sensu. Na tak zmanipulowane pytanie
    tylko NIE

  • 23. Data: 2009-11-12 13:10:14
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > to nie znaczy, że nie mogą się trafiac
    > posty odbiegające ale perfidne sianie zamętu
    > jest bez sensu. Na tak zmanipulowane pytanie

    trzeba miec naprawdę tupet by coś takiego napisac biorąc pod uwagę co
    wyprawiałeś na innym forum...

  • 24. Data: 2009-11-12 13:37:51
    Od: dejf <d...@a...pl>

    Jerzy Olszewski pisze:
> [...]
    > milcząca większość sobie tego nie życzy.
    >
    > Głosy będę liczył do końca weekendu , tj. do 15.11.2009 włącznie.
    > Proszę o proste :
    >
    > TAK (to znaczy chcę dalej czytać teksty tego autora)
    > NIE (to znaczy - nie chcę by się dalej pojawiały)
    >
    > Pod tym wątkiem "glosowanie".
    >
    > Jeżeli głosów na NIE będzie choć o jeden więcej niż tych na TAK, to znikam.
    >
    > Głosy typu "TAK, ale..." lub "NIE , chyba, że..." policzę jako TAK i NIE
    > odpowiednio.
    >
    > Jeżeli nikt sie nie wypowie, to potraktuję to na swoją korzyść, jako

    Tak.

  • 25. Data: 2009-11-12 13:39:24
    Od: a...@v...pl

    > Tak.
    No i już się zaczyna!!!
    Nie.

  • 26. Data: 2009-11-12 13:41:34
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    NIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 27. Data: 2009-11-12 13:47:38
    Temat: Re: glosowanie-TAK
    Od: h...@p...onet.pl

    Tak

  • 28. Data: 2009-11-12 13:50:20
    Od: " azszxz" <a...@N...gazeta.pl>

    viper <v...@o...pl> napisał(a):

    > trzeba miec naprawdę tupet by coś takiego napisac biorąc pod uwagę co
    > wyprawiałeś na innym forum...

    Cos chyba Viper miesza ci się w głowie.
    Gdzie to ja produkowałem dziesiątki nowych
    tematów niezgodnych z tematem głównym forum?
    Zacznij myśleć koleżko.

  • 29. Data: 2009-11-12 13:50:38
    Temat: Re: glosowanie: NIE
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>

    Jerzy Olszewski pisze:
    > Pojawił się postulat by przeprowadzić głosowanie, czy czytelnicy tego
    > forum życzą sobie abym dalej był aktywnym jego uczestnikiem.

    Ja grupę czytam głównie biernie, rzadko zabieram głos w dyskusjach - ale
    pozwolę się sobie wypowiedzieć w tej kwestii. Otóż jestem na NIE.
    Uważam, że posty na odpowiednie tematy powinny trafiać na odpowiednie
    grupy. Jeśli ktoś jest zainteresowany takimi tematami, to niech się
    przeniesie na pl.soc.polityka. Jeśli ktoś uważa, że polityka zawiera się
    w giełdzie - niech zasubskrybuje *oprócz* pl.biznes.wgpw grupę
    pl.soc.polityka, a tematy pozapolityczne pozostawi na p.b.w. Nie mam nic
    przeciwko pojawieniu się raz na jakiś czas postu politycznego, pod
    warunkiem, że jest *ściśle* związany z tematem grupy i ma *bezpośrednie*
    przełożenie na giełdę. To, co robisz, to jest - niezależnie od Twojego
    wcześniejszego wkładu, który doceniam - zaśmiecanie grupy. Dlatego
    właśnie jestem na NIE.

    Przy czym chciałbym zaznaczyć, że całe głosowanie uważam za rodzaj
    doradzenia, wypowiedzenia opinii. Mój głos, tak jak pozostałe,
    potraktuj, proszę, jako głos doradczy. Oznacza on: "uważam, że w takiej
    formie jak teraz nie powinieneś się udzielać". Daleki jestem od
    zabraniania Ci pisania na grupę - jest w końcu wolność słowa, a każdy
    może sobie skonfigurować swój czytnik. Natomiast z tego, co zrozumiałem,
    to właśnie opinię czytelników chcesz uzyskać. Moja opinia brzmi zatem:
    NIE.

    Pozdrawiam, argothiel

  • 30. Data: 2009-11-12 13:51:34
    Od: "DeJotTe" <d...@g...com>

    NIE dla tematow niezwiazanych z grupa. Jesli nie potrafisz uszanowac zasad
    obowiazujacych w necie, to rowniez NIE dla Ciebie. W tej chwili gdy widze
    nazwisko Jerzy Olszewski to pierwsza mysli jaka przychodzi mi do glowy:
    najwiekszy grupowy trol jaki urodzil sie na tej grupie, a przeciez z
    Sakiewka powinienem Cie kojarzyc. Popraw sie kolego!!!!