  • 61. Data: 2009-11-12 20:13:47
    Temat: Re: glosowanie: NIE
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Piszesz nie na temat zbyt często.
    A szkoda.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 62. Data: 2009-11-12 20:21:32
    Temat: Re: glosowanie
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    kc wrote:

    > Sprawdzam raczej co opłacałoby się
    > lepiej Polsce.

    Ah ta megalomania. Zadbaj o siebie. I niech każdy zadba o siebie jak
    najlepiej umie. Nie staraj się myśleć za mnie bo pewne jest, że się
    pomylisz. Jak każdy będzie dbał o siebie to Polska sobie poradzi bardzo
    dobrze. Myśl najpierw o sobie potem o rodzinie potem o grupie wiekowej i
    zawodowej. Jakby każdy tak robił i z tym szedł na wybory to interesy
    społeczne byłyby dobrze reprezentowane. Ale jak student martwi się o
    emerytów. A emeryt o zapłodnienie in vitro. Ciągle spotykam ludzi, którzy
    dokładnie wiedzą co myślą i potrzebują inni i jak ich zbawić.

  • 63. Data: 2009-11-12 20:36:49
    Od: p <p...@g...com>

    > TAK (to znaczy chcę dalej czytać teksty tego autora)
    > NIE (to znaczy - nie chcę by się dalej pojawiały)

    NIE
    Przez wątki polityczne (prawie) przestałem czytać tą grupę.
    Mam dość plucia jadem we wszystkich mediach.
    Nieważne czy wypowiada się Komorowski, Kaczyński, Niesiołowski czy
    Kempa.
    Przynajmniej ta grupa mogłaby być od tego wolna.

    pozdrawiam

  • 64. Data: 2009-11-12 20:56:41
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > emerytów. A emeryt o zapłodnienie in vitro. Ciągle spotykam ludzi, którzy
    > dokładnie wiedzą co myślą i potrzebują inni i jak ich zbawić.

    A dziękuję, dbam o siebie aż nadto :).
    Megalomania? Być może.
    Twoje podejście do sprawy to utrwalanie status quo, wszak większości jest
    dobrze. Mi też jest w miarę dobrze, mimo to ten stan rzeczy mi nie odpowiada.

    kc

  • 65. Data: 2009-11-12 21:04:49
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    kc wrote:

    > Twoje podejście do sprawy to utrwalanie status quo, wszak większości jest
    > dobrze. Mi też jest w miarę dobrze, mimo to ten stan rzeczy mi nie
    > odpowiada.

    Skąd wiesz, że większości jest dobrze? A co Ci konkretnie nie odpowiada w
    tym stanie rzeczy?

  • 66. Data: 2009-11-12 21:32:08
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Powinieneś głosować na PiS lub SLD w zależności od tego czy jesteś
    > wierzący czy nie.

    Hmmmmm to niejasne kryterium.

  • 67. Data: 2009-11-12 21:40:50
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

    > Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Hmmmmm to niejasne kryterium.

    To nie są recepty na życie. Nie mam takich ambicji. To tylko przykłady
    rozumowania. Dla mnie najważniejsze są podatki. W moim interesie jest by
    były jak najmniejsze. Zupełnie nie korzystam z socjalnego wsparcia budżetu i
    nigdy nie będę korzystał. Najważniejsze jest dla mnie by płacić jak najmniej
    na to z czego nie korzystam. Wiem, ze jest duża grupa ludzi, którzy żyją z
    budżetu lub pieniądze z budżetu to jakaś istotna część ich pieniędzy. Tacy
    powinni bronić podatków jak największych. Słowem, każdy powinien kierować
    się własnym interesem.

  • 68. Data: 2009-11-12 21:48:49
    Od: Tomek_Sz <s...@w...pl>

    Na tak postawione pytanie odpowiem,
    Nie.

  • 69. Data: 2009-11-13 00:55:01
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > powinni bronić podatków jak największych. Słowem, każdy powinien kierować

    ja na ten problem patrzę nieco inaczej... uważam, że ludzie lepiej zarabiający
    powinni mimo wszystko płacic większe podatki... nie dlatego że jestem jakiś
    przesadnie szlachetny ani nie mam socjalnych zapędów... ale mimo wszystko
    uważam, że jest to element sprawiedliwości społecznej...nie jestem zbytnio
    społecznym stworzeniem, ale podatki płacę jak należy i nigdy w tym temacie
    wałków bym nie robił... i jakoś mnie nie boli gdy muszę nakarmic fiskusa...
    obym tylko zawsze miał jakiś podatek do zapłacenia, jak mam się z czego dzielic
    z państwem to już jest dobrze... oczywiście to jest moje prywatne zdanie,
    pewnie głupie, ale ja nie akceptuję wizji drapieżnego kapitalizmu opartego o
    dobór naturalny, gdzie jednostki słabsze muszą wyginąc... niech sobie państwo
    nakłada takie podatki jakie potrzebuje, a ja grzecznie zapłacę i nie będę tego
    przeżywał jak stonka wykopków...

  • 70. Data: 2009-11-13 07:05:02
    Od: "Emeryt" <w...@p...onet.pl>

    TAK