  • 81. Data: 2009-11-13 10:04:35
    Temat: Re: glosowanie
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Jerzy Olszewski wrote:

    > Ten przykłada dowodzi, że elita tej grupy nie rozumie do czego służy
    > założony wątek "głosowanie".

    Ty to masz jakieś rozdwojenie jaźni. Kompletnie nie honorujesz tematu grupy
    ale jeżeli chodzi o temat wątku to jesteś purysta. To teraz sobie wystaw jak
    odbierają twoje watki ci, którzy traktują tak poważnie temat grupy jak Ty
    temat wątku. Zrozumienie innych często mnie przerasta.

  • 82. Data: 2009-11-13 10:06:49
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > odbierają twoje watki ci, którzy traktują tak poważnie temat grupy jak Ty
    > temat wątku. Zrozumienie innych często mnie przerasta.

    poza tym ja i jak widzę totus i viper napisalismy 'TAK'
    piszesz więc po to, aby się dowalić?
    uprzedzając ew. kąsliwe uwagi, jesli kogoś z tych osób nie uważasz za elitę
    grupy, to trzeba było wyartykułować.
    Ja się nie uważam więc oprócz dowalenia schlebiasz mi.
    A jak mnie nie uważasz, to przepraszam za posądzenie o chęć dowalenia na
    siłę.

  • 83. Data: 2009-11-13 10:07:36
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > Ty nie możesz swoją. Moja miara jest tak samo dobra jak Twoja.

    > Boisz się, że Twoja szlachetność nie jest tak popularna jak byś chciał. Kto
    > nie jest dostatecznie szlachetny to trzeba go do tego zmusić. Tu się
    > różnimy. Jak ja chcę by ktoś podzielił mój punkt widzenia to go do tego
    > przekonuję, a nie zmuszam. Dla mnie to zwykły bolszewizm.

    > No właśnie trzeba ich zmusić bo inaczej nie pójdą do nieba. Najlepiej spalić
    > na stosie bo ogień oczyszcza. Chytrość jest taka niska. Należy to tępić
    > krzyżem i mieczem.

    i bardzo dobrze... tak powinno byc... każdy niech pilnuje swego... naród dzieli
    się na porządnych i na kombinatorów... porządni mieszkają w prządnych domach i
    jeżdżą porządnymi brykami, a kombinatorzy tylko kombinują jak związac koniec z
    końcem... ale gówno mnie to obchodzi... ja swojego nie dam... będę składał na
    kupkę... a mojej kupki niech pilnuje policjant... za 1000 złociszów
    miesięcznie... było byc biznesmenem jak ja... to przecież psi obowiązek
    państwa... moje dzieci niech uczy nauczyciel za 1000 złociszów na miesiąc...
    trzeba było zostac biznesmenem jak ja, byłoby więcej... to psi obowiązek
    państwa... ludzie na wózkach inwalidzkich niech miesiącami nie wychodzą z
    domu... gówno mnie to obchodzi... trzeba było nie chorowac i zostac biznesmenem
    jak ja... ja ciężko pracuję i będę składał na kupkę... swojego nie dam, a każdy
    niech się martwi o siebie... państwo ma mi zapewnic ochronę... a jak nie ma
    skąd wziąśc to jest problem państwa... gówno mnie to obchodzi... nich wezmą z
    tego tysiąca od policjanta i nauczycielki... żeby nie było że jestem ch...jem
    to mogę tyle samo też dorzucic... ale nie będzie takiego bolszewizmu, że ja
    będę płacił więcej... wara od mojej kupki... wprawdzie we wszystkich
    rozwiniętych krajach bogatsi płącą więcej, ale im się w dupach przewraca... u
    nas ma byc inaczej... trzeba dążyc do jak najmniejszych podatków, a ci
    najsłabsi niech sobie kombinuja jak chcą... a gówno mnie to obchodzi... EOT

  • 84. Data: 2009-11-13 10:21:18
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:

> [...]
    > Ja się nie uważam więc oprócz dowalenia schlebiasz mi.
    > A jak mnie nie uważasz, to przepraszam za posądzenie o chęć dowalenia na

    Bardzo to miłe z waszej strony, ale wsza dyskusja zaciemnia istotę tego
    wątku i utrudnia obliczanie wyników.

  • 85. Data: 2009-11-13 10:23:44
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > Bardzo to miłe z waszej strony, ale wsza dyskusja zaciemnia istotę tego
    > wątku i utrudnia obliczanie wyników.

    ok juz sie nie odezwe
    gdybys mógło podawać wyniki pośrednie, to byłbym wdzięczny
    chciałbym jakoś pomóc głosowaniu, jesliby szło w niewłaściwym kierunku, jak
    to sie dzieje we wszystkich znanych mi demokracjach ;)

  • 86. Data: 2009-11-13 10:29:18
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > Bardzo to miłe z waszej strony, ale wsza dyskusja zaciemnia istotę tego
    > wątku i utrudnia obliczanie wyników.

    Jerzy, bo my naprawdę nie chcemy byś przepadł w głosowaniu he he... dlatego
    będziemy tak długo pisac w tym wątku aż go zatkamy... apeluję do wszystkich
    sympatyków Jerzego, także do tych którzy go lubią inaczej... piszcie jak
    najwięcej w tym wątku aż go zatkamy... nie może byc tak że o tym czy na grupę
    ma pisac człowiek który te grupę budował będzie decydowac jakieś idiotyczne
    głowowanie... panowie, do roboty, zatykamy wątek :))) ...

  • 87. Data: 2009-11-13 10:29:32
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:

> [...]
    > chciałbym jakoś pomóc głosowaniu, jesliby szło w niewłaściwym kierunku,
    > jak to sie dzieje we wszystkich znanych mi demokracjach ;)

    Jeżeli się nie pomyliłem, to obecnie jest:

    NIE = 26
    TAK = 10

    Więc musicie ze mną wytrzymać jeszcze tylko dwa i pół dnia :)

  • 88. Data: 2009-11-13 10:30:35
    Temat: Re: glosowanie zmiana
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Sorki jeszcze słowo
    Wycofuje wszystkie swoje TAK i NIE z tego wątku
    nie widzę mozliwości głosować róznocześnie nad tym czy masz pisać na grupie
    i nad tym czy jestem za nagminnym łamaniem netykiety.

    Sie nie da, to nie Sejm.

  • 89. Data: 2009-11-13 10:51:25
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Jerzy Olszewski wrote:

    > Bardzo to miłe z waszej strony, ale wsza dyskusja zaciemnia istotę tego
    > wątku i utrudnia obliczanie wyników.

    Twoje wątki zmieniały/zmieniły istotę grupy. To Ci jakoś nie przeszkadzało.
    Aaa wątek Ciebie dotyczy. Kto o to dba? Masz kłopot z utrzymaniem równego
    dystansu. Nie wiem czy to dobrze, czy źle. Ale o ile Cie dobrze rozumiałem
    to rygorystycznie wymagasz tego od innych. Brak obiektywizmu i równego
    dystansu to Twoje główne zarzutu w stosunku do innych. Widać imponuje Ci
    Kali z "W pustyni i w puszczy" A wyników nie licz. Zrób jak chcesz. Pisz
    albo nie pisz. Nie ma żadnej egzekutywy na Twoje zobowiązanie. Już raz
    pisałeś, że nie będziesz pisał o polityce i zajmiesz się sakiewką.
    Wytrzymałeś trzy dni. Teraz przyłożę do Ciebie Twoje slogany. Twoje
    obietnice to czysty PR, nic z tego co obiecujesz nie dotrzymujesz. Widać
    jesteś taki sam gnojek jak te dupki z PO.

  • 90. Data: 2009-11-13 10:54:03
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "skippy" <...@n...ma> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie widzę mozliwości głosować róznocześnie nad tym czy masz pisać na
    > grupie i nad tym czy jestem za nagminnym łamaniem netykiety.

    Co więcej głosowanie nad #1 to jakaś aberracja, nad #2 bezcolwe bo tylko
    deklaratywne.
    No ale dałem się wciągnąć, moja wina, moja wina...