  • 121. Data: 2009-11-16 03:46:09
    Temat: Re: glosowanie/TAK!!!
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik " XXL" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:hdgkei$m7a$1@inews.gazeta.pl...
    | Jerzy, powiem Ci jak ja to widzę.
    | Nikt nie ma prawa zabraniać innym osobom wypowiadać się na tej czy innej
    grupie.
    | Nikt też nie ma prawa zabraniać Tobie ani innym wyrażania swoich poglądów
    | politycznych czy społecznych do których każdy ma niezbywalne prawo.
    |
    | Chodzi jednak o wyważenie proporcji. Jest to grupa dotycząca zagadnień
    | giełdowych i te powinny dominować. Od pewnego czasu ta grupa stała się
    | jarmarkiem politycznym, w którym zwolennicy PIS ścierają się ze zwolennikami
    PO.

> [...]
    | Myślę, że ciekawsze propozycje wprowadzenia tutaj od czasu do czasu jakiegoś
    | wątku o charakterze społeczno-politycznym zahaczającym o zagadnienia
    | makroekonomiczne tylko dodaje atrakcyjności i zwiększa liczbę uczestników
    | (biernych - czyli tylko czytających oraz czynnych - czyli zakładających wątki
    | i biorących udział w wymianie poglądów.)
    |
    | Ale Ty doprowadziłeś to do absurdu dosłownie zaśmiecając grupę dziesiątkami
    | postów o charakterze stricte politycznym.
    |
    | Dlatego podsumowując - jestem na TAK byle zgodnie z powyższymi zasadami.

    zdecydowane TAK, aczkolwiek wyrażone po ustalonym terminie.

    A polemizując: to nie Jurek ustawił dyskusje polityczne na kontrze między obu
    partiami, ale Ci, którzy go atakowali z pozycji PO. Na to nie ma rady. Poziom
    tych wypowiedzi jest też dość rażąco niski.

    Natomiast po polityce mówić po prostu trzeba, szczególnie teraz -
    polityka=gospodarka - wystarczy rozejrzeć się na prawo i na lewo - czyli na
    wschód i na zachód .. i zadać sobie kilka poważnych pytań - ku czemu zmierzamy i
    czemu naród nie widzi spychania Polski do narożnika?
    Czy naprawdę już tak jest otumaniony, że myślenie boli?

    Jerzy pisz! pisz, i jeszcze raz pisz, a także cytuj.
    Żaden człowiek nie jest geniuszem i nie daje rady wszystkiego czytać .. toteż,
    jeśli o mnie chodzi, często podsuwasz to, czego nie zdołałam przeczytać.
    Wrzucaj też linewki, ale nie zamiast, lecz jako dodatek, czyli źródło.

    I naprawdę, nie waż się stąd znikać, a szczekanie piesków-ratlerków lekceważ,
    bardzo Cię proszę, choć wiem, że to niełatwe.

    Niegdyś pisywał tu Piotr Kuczyński - też go atakowano na wszelkie możliwe,
    głównie chamskie sposoby.
    Chłopak się wyniósł, a szkoda.,Teraz chyba największym guru został wybrany?

    Jerzy - nigdzie się nie wybieraj :), bardzo Cię proszę.
    Barbara

  • 122. Data: 2009-11-16 04:01:33
    Temat: Re: glosowanie
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    | Użytkownik " kc" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    |
    | Do czego? Przecież głosujesz czy JEDEN facet może łamać regulamin grupy
    | czy nie bo nagle poczuł dyskomfort?
    | Inni zaczną zamieszczać komercyjne ogłoszenia i poproszą PO fakcie o
    | głosowanie czy mają przestać :)
    |
    | --
    | marfi

    marfi ;) zlituj się, kto i kiedy ustalał regulamin tej właśnie grupy?
    Na 155% nie Ci, którzy psioczą na Jurka.
    Oni, w większości, w ogólnie nie wiedzą, jakim dobrem jest niemonotematyczność
    tej właśnie grupy.
    Jak chcą monotematyczności - to są fora li tylko poświecone giełdzie - tyle, że
    mądry człowiek jak tam raz zajrzy, to już nie wraca. Natomiast Ci przeciwnicy
    Jerzego chcą nam tutaj swoje porządki wprowadzać - no ale .. wara!!!! najpierw
    niech sobie stworzą grupę, ustalą co wolno, a czego nie .. i zobaczymy iluż
    dyskutantów będą mieli.
    Nie raz i nie dwa padały tu propozycje nowych grup. I co? ano nic - nie
    wychodziło!
    Barbara

  • 123. Data: 2009-11-16 04:09:24
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    | To nie są recepty na życie. Nie mam takich ambicji. To tylko przykłady
    | rozumowania. Dla mnie najważniejsze są podatki. W moim interesie jest by
    | były jak najmniejsze. Zupełnie nie korzystam z socjalnego wsparcia budżetu i
    | nigdy nie będę korzystał. Najważniejsze jest dla mnie by płacić jak najmniej
    | na to z czego nie korzystam. Wiem, ze jest duża grupa ludzi, którzy żyją z
    | budżetu lub pieniądze z budżetu to jakaś istotna część ich pieniędzy. Tacy
    | powinni bronić podatków jak największych. Słowem, każdy powinien kierować
    | się własnym interesem.

    nie ma to jak zadufanie ;( skąd ta pewność, że nigdy nie będziesz korzystał z
    zasiłku?
    że nigdy nie będziesz bezdomny?
    życia, dziecię nie znasz ..
    a podatki - oczywiście - powinny być jak najmniejsze, ale też i sprawiedliwie
    dzielone .. a nie na tych cholernych urzędasów i mafiosów...
    liniowy już dawno powinien być ..od razu budżet by na tym znacząco zyskał, a
    tak? przekręt goni przekręt - bo sitwie tak wygodniej.
    Barbara

  • 124. Data: 2009-11-16 04:23:13
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "viper" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

    | wszystko pięknie... ale logika twojego postępowania mnie zadziwia... masz
    | poglądy polityczne jakie masz... ja na przykłąd mam inne ale co z tego...
    | bardzo źle by było gdybyśmy mieli takie same.. ja pomijam temat trolowania na
    | grupie co mi się bardzo nie podoba... ale chodzi mi o logikę tego
    głosowania...
    | twoje poglądy są w mniejszości, nie wnikam czy są niesłuszne czy słuszne...
    ale
> [...]
    | tobą... wiemy dobrze że gdybyś trolował w drugą stronę, to wynik głosowania
    | byłby inny... niestety paru zawziętych i mściwych gości wykopało głęboki rów w
    | poprzek kraju i nijak się go zasypac nie da na razie... i ten rów będzie
    | oddziaływał na wszystko co nas otacza, także na naszą grupę... dlatego możesz
    | przegrac to głosowanie nie przez to co piszesz, tylko przez ten rów... tak
    jest
    | i nie ma co się czarowac że jest inaczej... więc właśnie to co robisz to jest
    | klasyczne kopanie się z koniem, pewna forma masochizmu...

    masz zdecydowaną rację w wyrażonym poglądzie. Jerzy - przemyśl to :) proszę :)
    Barbara

  • 125. Data: 2009-11-16 04:30:17
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "skippy" <...@n...ma> napisał w wiadomości

    | Użytkownik "Jerzy Olszewski"

    | Myślę, że nieraz wskazałem bezsensowność argumentacji, pamiętam tez takie
    | posty innych i w przeważającej większości przypadków nawet nie próbowałeś
    | odpowiedzieć.

    Zlituj się Skippy - na inwektywy i wylewane pomyje nie należy odpowiadać i tyle.

    | Co tu mówic o jakiejś dyskusji skoro Ty widzisz tylko swoje argumenty, takie
    | mam wrażenie.
    | Dla jasności sytuacji nie mam żadnego majątku nie pochodzącego z uczciwej
    | pracy, w tym zdobytego poprzez koneksje w PRL, III oraz prawie IVRP.

    o cholewka .. spadłeś z księżyca, jednym słowem ..rodziców, oczywiście, nie
    miałeś ;)
    wiedze też tam nabywałeś ..
    bo jednak u nas to studia zawsze kosztowały, jakbyś na to nie patrzył.
    Pominę taki 'drobny' fakt, że i tak w III RP oprócz tych, co się sami
    uwłaszczyli, to ponownie uwłaszczono robotników i chłopów ..
    czy Ty naprawdę nie dostrzegasz tego?
    Pozdrówka :)
    Barbara

  • 126. Data: 2009-11-16 06:47:09
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Barbara"

    > o cholewka .. spadłeś z księżyca, jednym słowem ..rodziców, oczywiście,
    > nie
    > miałeś ;)

    Miałem, ale dokładnie wszystko mam ze swojej i żony pracy a nie z ich.
    No może oprócz fotografii i zepsutego aparatu fot. marki Zenit..
    Czasami tak bywa:)

    > wiedze też tam nabywałeś ..
    > bo jednak u nas to studia zawsze kosztowały, jakbyś na to nie patrzył.

    No nie o to tu zupełnie chodziło.
    Oddaję to podatkami cały czas i raczej juz dawno spłaciłem.

    > Pominę taki 'drobny' fakt, że i tak w III RP oprócz tych, co się sami
    > uwłaszczyli, to ponownie uwłaszczono robotników i chłopów ..
    > czy Ty naprawdę nie dostrzegasz tego?

    Ja pisałem o sobie.
    I ani sie nie uwłaszczyłem, ani nikt mnie nie uwłaszczył:)
    Zresztą uwłaszczenie było szersze i nie dotyczyło tylko tych 'nielubianych'.

    Pozdrawiam

  • 127. Data: 2009-11-16 07:00:49
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

> [...]
    > zmierzamy i
    > czemu naród nie widzi spychania Polski do narożnika?
    > Czy naprawdę już tak jest otumaniony, że myślenie boli?

    Polska sama zepchnela sie do naroznika bedac zbyt wierna sluzebnica USA pod
    rzadami Republikanow przy jednoczesnym odgrzewaniu starych konfliktow ze
    wszystkimi sasiadami. To raczej dziwne, ze Polska bedac 5 czy 6 krajem Unii
    pod wzgledem popowierzchni i liczby ludnosci chce nia rzadzic. O czym
    dobitnie swiadcza wypowiedzi naszego prezydenta, ktory sprawia wrazenie
    czlowieka kompletnie oderwanego od realiow. Narod widzac bezmiar glupoty
    swoich wybrancow zajal sie swoimi sprawami. Mlodsi dobrze wyksztalceni
    wyniesli sie za granice, a zostali zapici bezrobotni z depresja ktorym
    wystarczaja glodowe zasilki lub renty. To wlasnie dzieki nim PiS wygral
    wszystko 2 lata temu.

    Leszek
    Najpierw żyć, potem filozofować

  • 128. Data: 2009-11-16 07:46:33
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    http://www.winter.pl/internet/w95.html

    --
    marfi

  • 129. Data: 2009-11-16 08:33:59
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    | wyniesli sie za granice, a zostali zapici bezrobotni z depresja ktorym
    | wystarczaja glodowe zasilki lub renty. To wlasnie dzieki nim PiS wygral

    Odpowiedz mi zatem Lechu, skąd Ci bezrobotni? w dodatku zapici?
    Trzeba było na 'hurrra' likwidować PGR-y, szczególnie te dobrze gospodarujące, w
    dodatku nie zostawiając pracownikom nawet działek przyzagrodowych? Czy też może
    lepiej było sensownie na przekształconych gospodarstwach rolnych sensownie
    prowadzić gospodarkę rolną?

    a porównawczo: czemu robotnicy mogli dostać udziały/akcje, a pracownicy PGR nie?
    czemu do tej pory nie ma reprywatyzacji, a nadal kwitnie handel kradzionym?
    czemu III RP budowali wyłącznie UBecy i robotnicy? bo przecież nie nauczyciele,
    lekarze, pielęgniarki itp.

    Tak niby śledzisz przemiany gospodarcze, a oczywistości nie widzisz, widzisz
    tylko PiS - a co do tego wszystkiego ma PiS?
    Czego chcesz od prezydenta RP?
    Tego, by przyklasnął GRU/KGB i ich sługusom?
    Tego, byśmy stracili kompletnie panowanie nad gospodarką?
    Póki co dość skutecznie niszczy się dokonania II RP. Naprawdę tego nie widać
    ????
    Za czasów poprzedniego rządu może i nerwowo było w relacjach zagranicznych, ale
    nie traktowano nas jak półgłówków. Poklepywanie po ramieniu i Buzek u góry - to
    czysta kpina, a nie partnerstwo.

    Zatem - mniej plucia na PiS czy też inną partię, a więcej myślenia o tym, w
    jakim kierunku zmierzamy i kto, tak naprawdę, tymi poczynaniami kieruje.
    Warto też dzisiaj posłuchać podsumowań dokonywanych przez ekspertów - nie mam na
    myśli polityków.
    Barbara

  • 130. Data: 2009-11-16 10:57:09
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Barbara wrote:

    > nie ma to jak zadufanie ;( skąd ta pewność, że nigdy nie będziesz
    > korzystał z zasiłku?

    Stąd pewność, że nigdy się po zasiłek nie zwrócę. Na ewentualność przerwy w
    dochodach jestem przygotowany. Do myślenia i zaradności nie potrzebne mi
    jest państwo. Ty, jeżeli się boisz takiego obrotu sprawy, możesz
    stowarzyszyć się z myślącymi podobnie. Założyć jakiś fundusz wzajemnej
    pomocy. To nie jest zakazane. Mnie chodzi o to, że tacy jak Ty, którzy
    obawiają się swojej nieporadności nie chcą związków dobrowolnych tylko
    przymusu. Jeżeli takich jak ja jest trzech w Polsce, to znaczy, że reszta
    myśli tak jak Ty i wszyscy by chętnie przystąpili do dobrowolnej
    organizacji. Mnie nie chodzi o to by sobie nie pomagać. Mnie chodzi o to by
    nie zmuszać do pomocy.

    > że nigdy nie będziesz bezdomny?

    Jak nie będzie sprawiedliwej nacjonalizacji w imię sprawiedliwości
    społecznej i większość mnie z mojego domu nie wyrzuci to nie będę. A nawet
    jakbym był to do Ciebie po pomoc nie trafię.

    > życia, dziecię nie znasz ..

    Przybierasz ton protekcjonistyczny jakby to mogło podnieść wagę Twoich
    argumentów. Argument masz taki: Skoro ja tak myślę to tak powinno być i
    wszyscy powinni tak robić. Mam 55 lat. I taka szczyluwa z lizakiem
    przylepionym do czoła ... I tak dalej. Taki poziom rozmowy coś wnosi do
    sprawy?

    > a podatki - oczywiście - powinny być jak najmniejsze, ale też i
    > sprawiedliwie dzielone .. a nie na tych cholernych urzędasów i mafiosów...

    Ty zdecydujesz co jest sprawiedliwe, a co nie? Ja mogę mieć swoje zdanie?
    Czy Twoje jest bardziej mojsze?

    > liniowy już dawno powinien być ..od razu budżet by na tym znacząco zyskał,
    > a tak? przekręt goni przekręt - bo sitwie tak wygodniej.

    Przekręty są wszędzie. Kłopot z tymi przekrętami jest taki, że Ci co o nich
    ciągle mówią nie potrafią podać takich konkretów żeby kogoś można było za te
    przekręty ukarać. Wszędzie jest sitwa i szara sieć. Tylko też nie można się
    dowiedzieć kto się na tą sitwę i szarą sieć składa. Tak po prostu po
    nazwisku. Najlepiej jak czytelnik czy słuchacz dopowie sobie sam. To
    najlepszy sposób by budować wrogość między ludźmi. Tylko po co to robić?
    Były wybory. Ktoś wygrał ktoś przegrał. I zamiast przyjąć punkt widzenia
    większości i iść w tę stronę jaką większość wyznaczyła bo tak się umówiliśmy
    w konstytucji. Mniejszość zachowuje się jak w okupowanym kraju. Przechodzi
    do podziemia, stosuje metody partyzanckie i wykorzystuje wszystkie metody by
    zwalczać większość. O to chodzi? To ma być wojna domowa od wyborów do
    wyborów? Teraz spodziewam się szukania winnych takiego stanu rzeczy. Wybory
    demokratyczne niczego nie gwarantują. Mieliśmy królów elekcyjnych i okręgi
    jednomandatowe tak się rządziliśmy, że nas rozebrali. Myślę, że w większości
    przypadków błoto się kolebie u Polaków między uszami.