-
11. Data: 2009-08-14 12:43:55
Temat: Re: głosowanie na nabardziej szpetny interfejs bankowy
Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>
Użytkownik "MarekZ" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
news:h63lnu$btm$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> Użytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> news:6f8fd934-1a64-4316-b703-3a53cc344df0@l34g2000vb
a.googlegroups.com...
>
>> Co do interfejsu to mozna sie przyzwyczaic. Musze im przyznac, ze te
>> topornosc systemu Nordea zazwyczaj nadrabia jakoscia obslugi klienta
>> przez call center. I odpowiedzi poczta wewnetrzna tez sa zazwyczaj
>> rzeczowe i na poziomie.
>
> Jestem klientem Nordei. W życiu by mi do głowy nie przyszło, że ich
> interfejs może być uznany za najbardziej szpetny.
gdybys byl klientem kilkunastu innych bankow i mial porownanie to bys tak
mogl stwierdzic :)
--
http://sklep.wielobranzowy.eu - sprawdź jak tanio!
http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99
brutto
http://oprogramowanie.dedykowane.szacuneczek.org.pl - aplikacje/www na
zamówienie
-
12. Data: 2009-08-14 12:46:24
Temat: Re: głosowanie na nabardziej szpetny interfejs bankowy
Od: "MarekZ" <b...@a...pl>
Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
wiadomości news:h63m6t$bc8$1@inews.gazeta.pl...
>> Jestem klientem Nordei. W życiu by mi do głowy nie przyszło, że ich
>> interfejs może być uznany za najbardziej szpetny.
>
> gdybys byl klientem kilkunastu innych bankow i mial porownanie to bys tak
> mogl stwierdzic :)
Hehehe.... skąd wiesz ilu banków jestem klientem? :-)
-
13. Data: 2009-08-14 12:47:09
Temat: Re: głosowanie na nabardziej szpetny interfejs bankowy
Od: "bradley.st" <b...@g...pl>
On 14 Sie, 08:37, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:
>
> Jestem klientem Nordei. W życiu by mi do głowy nie przyszło, że ich
> interfejs może być uznany za najbardziej szpetny.
Racja, on jest nie tyle szpetny, co... hmm... "old-fashioned" :) Ma
pare irytujacych brakow, ale mozna do nich przywyknac. Ma za to pare
funkcji, ktorych nie ma np. "lider bankowosci internetowej" [nazwy
milosiernie nie wymienie] - na przyklad juz wspomniana poczte
wewnetrzna.
Co do samej szpetoty -- rzecz gustu. Jak dla mnie bank nie musi miec
radosnych kolorkow i walic nimi po oczach, wiec Solo Nordei jest OK.
-
14. Data: 2009-08-14 12:56:51
Temat: Re: głosowanie na nabardziej szpetny interfejs bankowy
Od: "bradley.st" <b...@g...pl>
On 14 Sie, 08:43, "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>
wrote:
>
> gdybys byl klientem kilkunastu innych bankow i mial porownanie to bys tak
> mogl stwierdzic :)
>
Mowimy o "szpetocie" kolorystyki / designu? Znaczy sie o Twoich
subiektywnych reakcjach na Sztuke? :DD
-
15. Data: 2009-08-14 13:02:11
Temat: Re: głosowanie na nabardziej szpetny interfejs bankowy
Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>
Użytkownik "MarekZ" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
news:h63m7n$c7t$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:h63m6t$bc8$1@inews.gazeta.pl...
>
>>> Jestem klientem Nordei. W życiu by mi do głowy nie przyszło, że ich
>>> interfejs może być uznany za najbardziej szpetny.
>>
>> gdybys byl klientem kilkunastu innych bankow i mial porownanie to bys tak
>> mogl stwierdzic :)
>
> Hehehe.... skąd wiesz ilu banków jestem klientem? :-)
domyslam sie po tej wypowiedzi :)
-
16. Data: 2009-08-14 13:13:48
Temat: Re: głosowanie na nabardziej szpetny interfejs bankowy
Od: xbartx <b...@h...net>
Dnia Fri, 14 Aug 2009 13:56:36 +0200, wspolna-flaszka.pl napisał(a):
> Moim zdaniem bezkonkurencyjny jest ten w NordeaBanku . (demo nie ma,
> pozniej moge screenshota wrzucic)
Szpetny, znaczy chodzi o wygląd? A podobno o gustach się nie dyskutuje.
Bardziej chyba się liczy funkcjonalność i elastyczność w dostosowaniu www
do swoich potrzeb. Korzystałem z Nordea rok i moim zdaniem jest to jeden
z lepszych w pl.
--
xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
Xenocide
-
17. Data: 2009-08-14 13:21:09
Temat: Re: głosowanie na nabardziej szpetny interfejs bankowy
Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>
Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości
news:h63nuc$3cj$8@inews.gazeta.pl...
> Dnia Fri, 14 Aug 2009 13:56:36 +0200, wspolna-flaszka.pl napisał(a):
>
>> Moim zdaniem bezkonkurencyjny jest ten w NordeaBanku . (demo nie ma,
>> pozniej moge screenshota wrzucic)
>
> Szpetny, znaczy chodzi o wygląd? A podobno o gustach się nie dyskutuje.
> Bardziej chyba się liczy funkcjonalność i elastyczność w dostosowaniu www
> do swoich potrzeb. Korzystałem z Nordea rok i moim zdaniem jest to jeden
> z lepszych w pl.
jakbys mial mercedesa, nie mialbys nic przeciw by byl pomalowany na rozowo w
szare ciapki ?
-
18. Data: 2009-08-14 13:59:50
Temat: Re: głosowanie na nabardziej szpetny interfejs bankowy
Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>
> mbank też się zeszmacił... uratowaly go skórki css
no uzywam czarna skorke i jest bomba dlatego nie wspominalem o nim :)
-
19. Data: 2009-08-14 18:37:56
Temat: Re: głosowanie na nabardziej szpetny interfejs bankowy
Od: XYZ <j...@m...bin>
On 2009-08-14 15:59, wspolna-flaszka.pl wrote:
>
>> mbank też się zeszmacił... uratowaly go skórki css
>
>
> no uzywam czarna skorke i jest bomba dlatego nie wspominalem o nim :)
mógłby ktoś podać link?
-
20. Data: 2009-08-15 08:23:19
Temat: Re: głosowanie na nabardziej szpetny interfejs bankowy
Od: p...@p...onet.pl
> On 2009-08-14 15:59, wspolna-flaszka.pl wrote:
> >
> >> mbank też się zeszmacił... uratowaly go skórki css
> >
> >
> > no uzywam czarna skorke i jest bomba dlatego nie wspominalem o nim :)
> mógłby ktoś podać link?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/30549556c6
469753.html
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl