  • 21. Data: 2009-02-03 15:09:41
    Temat: Re: gotowi na ca 1350pkt?
    Od: "Archangell" <R...@o...pl>

    > Pułki pod Grunwaldem :) czy aby komus od słonca nie przygrzało ?

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Wojew%C3%B3dztwo_m%C5%9
    Bcis%C5%82awskie

    W II poł. XIV w. księstwo mścisławskie opanowali Litwini. Pierwszym księciem
    z dynastii Giedyminowiczów był brat Władysława Jagiełły Korygiełło
    (Kazimierz), w latach 1377-1390, a następnie kolejny brat wielkiego księcia
    Lingwen (Siemion, Szymon), w latach 1390-1430, który wsławił się jako
    dowódca trzech pułków smoleńskich (smoleński, orszański, mścisławski) w
    bitwie pod Grunwaldem.

    To, że z lekcji historii uciekałeś to już wiemy.
    Z zajęć z ekonomii też?

    Arch

  • 22. Data: 2009-02-03 15:20:59
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > mścisławski) w bitwie pod Grunwaldem.
    >
    > To, że z lekcji historii uciekałeś to już wiemy.

    Ech Fatso.... białorusino-vikingo-żydzie z nieistniejącego V pułku
    grunwaldzkiego - ale wtopa :).
    A te nocniki to też wirtualne ?.

    Endriu

  • 23. Data: 2009-02-03 15:44:23
    Od: fatso <f...@n...com>

    Endriu wrote:

    Bcis%C5%82awskie

    > Ech Fatso.... białorusino-vikingo-żydzie z nieistniejącego V pułku
    > grunwaldzkiego - ale wtopa :).
    > A te nocniki to też wirtualne ?.

    tam jeszcze byl fajny Litwin, Skwirygiello ale Jogajla, jego bratanek,
    kazal faceta
    zamordowac wraz z zona. na tamte czasy normalka.
    Co jak co ale trzeba przyznac ze Gedymin byl nader jebliwy. Nie sadze ze
    tylu synow
    byl w stanie splodzic z jedna szauliska. Musial miec ich caly harem.

  • 24. Data: 2009-02-03 15:53:31
    Od: fatso <f...@n...com>

    Bronisław Tatul wrote:

    > Czyli optymiści jak widzę będa utrzymywać, że nie dojedziemy do
    > Grunwaldu i będzie odreagowanie

    Dojdziemy do Grunwaldu, OK ale pozniej forsownym marszem udamy sie w
    okolice
    Kijowa wraz z Boleslawem Smialym.
    Roczek 1018 mam na mysli. Bolek wtedy zgwalcil siostre Ksiecia
    Jaroslawa rurykowicza,
    czy jak mu tam bylo.
    Pozniej Szczerbiec o brame Kijowa wyszczerbil bo pewnie zlapal od Ksieni
    brzydkiegio trypra
    i b. byl zly z tego powodu.
    Wiec po skaptowaniu tamtejszego kijowskiego ORMO, w osobach
    Wikingow/Waregow-
    a w tym i mojego przodka , Bolek wracal z zagranicznych wojazy do
    domciu. Przy okazji
    calkiem rozsadnie postanowil pokryc koszta wycieczki napadajac na Grody
    czerwienskie
    na Wolyniu. No i moj przodek, do tej pory kase za Yarlem noszacy co
    jedynie, odznaczyl sie
    przy wycieczce rabunkowej do miasta- i ostrogi zalapal.

    Tak wiec ja prorokuje nie z gwiazd i nie z Ksiazyca jak kol. Dieter ale
    z Historii.
    Bedzie WIG20- 1018 a potem wracamy do domu.

    fatso

  • 25. Data: 2009-02-03 20:16:44
    Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>

    Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > kapiel i tak bedzie (zimna) ale przynajmniej otocznie nie bedzie zasrane
    > ;)

    Pamiętajcie tylko panowie, że Azja czasem czysci nieprzerywając snu ;)
    --

    P a l m @