  • 1. Data: 2009-07-30 13:42:52
    Temat: gra na kontraktach WIG20
    Od: "jarekz35" <j...@N...gazeta.pl>

    Chciałem trzymać się od rana bankiera.pl mając na względzie lipcowe +300pkt,
    miałem z wczoraj S
    a giełda od rana na dużym plusie...
    Przemogłem się w połowie dnia żeby przekręcić na L wbrew systemowi bankier.pl

    2056/2076 - 20pkt na kontrakcie

    Od 2076 mam L ... czy słusznie? zobaczymy

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2009-07-30 13:47:28
    Temat: Re: gra na kontraktach WIG20
    Od: "DJ\(stopazwrotu.pl\)" <d...@s...pl>

    1. To jest system podążający za trendem
    2. Tego typu systemy mają zwykle trafność poniżej 50%
    3. Granie systemem to trzymanie się sygnałów.
    DJ

  • 3. Data: 2009-07-30 14:42:13
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    jarekz35 wrote:

> [...]
    > bankier.pl
    >
    > 2056/2076 - 20pkt na kontrakcie
    >
    > Od 2076 mam L ... czy słusznie? zobaczymy

    Ja nabyłem dzisiaj L, ale bez większego entuzjazmu.

    http://img195.imageshack.us/img195/3606/wig20

    Raczej więcej niż do 2300 nie dobije, a potem chyba przesiadka na S licząc
    na korektę podobną do czerwcowej.

  • 4. Data: 2009-07-30 14:52:59
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    Zle mi się wkleiło:

    http://img195.imageshack.us/img195/3606/wig20.png

  • 5. Data: 2009-07-30 15:29:54
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > bankier.pl
    >
    > 2056/2076 - 20pkt na kontrakcie
    >
    > Od 2076 mam L ... czy słusznie? zobaczymy

    Wszystkie super cieszymy sie ze zarabiasz......
    ale prosze niech chociaz jeden napisze przed lub w trakcie
    a nie jak juz urosło i mozna sie chwalic :)

    pzdr
    Dars

  • 6. Data: 2009-07-30 18:23:20
    Od: WITO <w...@g...com>

    On 30 Lip, 15:42, "jarekz35" <j...@N...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > a giełda od rana na dużym plusie...
    > Przemogłem się w połowie dnia żeby przekręcić na L wbrew systemowi bankier.pl

    Chłopie, poczytaj http://www.stopazwrotu.pl

    dowiesz się czegoś o systemach, o daytradingu, a nawet znajdziesz
    przepisy, co traderzy jedzą w trakcie sesji. Bez jaj - polecam.

    WITO

  • 7. Data: 2009-07-30 18:33:09
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 30-07-2009 o 16:42:13 Delfino Delphis
    <D...@w...poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > http://img195.imageshack.us/img195/3606/wig20
    >
    > Raczej więcej niż do 2300 nie dobije, a potem chyba przesiadka na S

    jak na nowa twarz robisz szybkie postepy, pozazdroscic. Ale z ta
    przesiadka - nie programuj głowy z góry.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 8. Data: 2009-07-30 18:38:46
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    Zbyszek wrote:

    > jak na nowa twarz robisz szybkie postepy, pozazdroscic. Ale z ta
    > przesiadka - nie programuj głowy z góry.

    Dzięki :) Nauka niestety sporo kosztuje na GPW, ale z drugiej strony nic tak
    nie motywuje do pracy jak ubytek gotówki.

  • 9. Data: 2009-07-30 18:49:41
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    jarekz35 wrote:

> [...]
    > bankier.pl
    >
    > 2056/2076 - 20pkt na kontrakcie
    >
    > Od 2076 mam L ... czy słusznie? zobaczymy

    Rada od początkującego. Jeśli system mówi ci coś to tak rób. Jeśli nie
    zgadzasz się z tym co mówi ci system to go zmień. Ale nigdy nie graj wbrew
    systemowi. Najwięcej do tej pory pieniędzy natraciłem właśnie na decyzjach
    podjętych pod wpływem emocji. Jeśli teraz okaże się, że L zająłeś słusznie
    tylko upewni cię to w przekonaniu, że możesz bezkarnie grać przeciwko
    systemowi, a to prędzej czy później doprowadzi cię do bankructwa.

    Nie znam tego systemu, ale przede wszystkim powinieneś znać jego potencjalne
    ryzyko i grać tylko jeśli masz pieniądze, aby to ryzyko zabezpieczyć. Jeśli
    utrzymywanie teraz S jest dla ciebie zbyt dewastujące, to znaczy, że za
    duże pozycje zajmujesz.

  • 10. Data: 2009-07-30 19:15:57
    Od: "RySZARd" <ryszardszarspam,@restauracja-casablanca.spam.pl>

> [...]
    > tylko upewni cię to w przekonaniu, że możesz bezkarnie grać przeciwko
    > systemowi, a to prędzej czy później doprowadzi cię do bankructwa....

    I tu jest największy problem! ufać do końca systemowi.
    ale taka jest natura ludzka, i faktże nieraz gra wbrew systemowi jest
    "bardziej dochodowa"...

    pozdrawiam
    RySZARd

    4290 (20090730) __________