  • 11. Data: 2010-10-18 10:25:58
    Temat: Re: rynek potrzebuje spolki z zyskiem netto-stad ta GRUPA ma wzieciesezonowe
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Może już pora kupować SZAR?
    Spółka także z branży węglowej a zima za pasem.
    Spółka dynamicznie się rozwija i poprawia przychody i zyski.
    Wskaźnikowo jeśli chodzi o C/Z i C/WK SZAR prezentuje się znacznie lepiej niż
    Grupa PSW. Dużym problemem jest tylko niska płynność.

  • 12. Data: 2010-10-20 11:39:54
    Temat: Re: grupa PSW spalnia teraz zadanie w PORTFELU
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    kroovka (i nie tylko): ponownie zapraszam na SZAR z New Connect.
    Coraz lepsze komunikaty napływające ze spółki, wyraźny wzrost przychodów i
    zysków oraz w najbliższy poniedziałek 25 października przyspieszony raport za
    III kwartał (przeniesiony z 15 listopada).
    Do tego nadciągająca zima, która powinna być dla spółki świetnym okresem
    (handel węglem !!!).

    Jeśli chodzi o AT to dziś kurs wybił się mocno w górę po dłuższej konsolidacji.

  • 13. Data: 2010-10-20 12:07:08
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2010-10-14 15:13, k...@p...onet.pl pisze:
    > Port i dowoz z Chin to intratny biznes.

    Nie. Koszty dostaw koleją z portu na południe Polski zabijają cały
    biznes. Obecnie granica opłacalności dla ruskiego węgla przez Gdańsk to
    Grudziądz, może Bydgoszcz...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 14. Data: 2010-11-04 10:35:06
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (handel węglem !!!).
    >
    > Jeśli chodzi o AT to dziś kurs wybił się mocno w górę po dłuższej

    W momencie tej wiadomości kurs 0,40.
    Następnego dnia wzrost o 25% na 1 dzień.
    Obecnie konsolidacja na 0,40.

    LOL. Gratulacje. ;-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 15. Data: 2010-11-05 12:53:33
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    W momencie tej wiadomości kurs 0,40.
    Następnego dnia wzrost o 25% na 1 dzień.
    Obecnie konsolidacja na 0,40.

    Sprawdź jaki jest kurs teraz. Wczoraj nastąpiło wybicie w górę z konsolidacji.
    Ma to ścisły związek z b.dobrymi informacjami napływającymi ze spółki.

  • 16. Data: 2010-11-17 13:06:23
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Po serii dobrych informacji płynących ze spółki mamy dzisiaj ładne wzrosty na
    SZAR.

  • 17. Data: 2010-11-17 15:35:42
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Po serii dobrych informacji płynących ze spółki mamy dzisiaj ładne wzrosty
    > na
    > SZAR.

    C/Z 26, C/K 4
    Kurs może wzrosnąć jeszcze kilkudziesięciokrotnie, ale ja dziękuję i
    poczekam.

  • 18. Data: 2010-11-21 23:04:16
    Temat: grupa PSW spelnia teraz zadanie w PORTFELU obok EEX
    Od: k...@p...onet.pl

    Wegiel okazuje sie naszym majatkiem narodowym, naszym wiele lat godlem, teraz
    trzeba go sprowadzac ale PSW sie tu dobrze sprawdza-milo nam inwestorom w tym
    Holdingu PSW.
    kroovka

    Martwia mnie Ci co zatracili grunt pod nogami zajmujac sie duperelami czy ktos
    lubi kawe czy ona mu smierdzi.

    kroovka

  • 19. Data: 2010-11-22 14:56:31
    Od: romero <s...@g...com>

    On Nov 22, 12:04 am, k...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > Holdingu PSW.kroovka
    >
    > Martwia mnie Ci co zatracili grunt pod nogami zajmujac sie duperelami czy ktos

    A może by tak przerzucić część środków na Szara ;) wkońcu wszystko co
    najlepsze jeszcze przed tą spółką... nowe kontrakty, wysyp
    informacji..
    Moja propozycja to kupno Szara do portfela na 2011r, może się okazać
    gwiazdą jak Grupa PSW... Co o tym sądzicie ?

  • 20. Data: 2010-11-23 14:38:56
    Od: romero <s...@g...com>

    On Nov 22, 3:56 pm, romero <s...@g...com> wrote:

> [...]
    > Moja propozycja to kupno Szara do portfela na 2011r, może się okazać
    > gwiazdą jak Grupa PSW... Co o tym sądzicie ?

    Myślę, że warto będzie dorzucić do portfela na 2011r również spółkę
    Orzeł Opony. Ostatnio nieco zapomniana, ale do czasu.. ;) tym bardziej
    jest to dobry moment do zajęcie pozycji ;)