  • 11. Data: 2003-02-20 19:00:39
    Temat: Re: hakerzy z pbb? ;-)))
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    bwwald znowu nadaje:

    > http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_03022
    0/pieniadze_a_3.htm
    > l#1

    Sam nie wiem, autor jest tak głupi czy tak bezczelnie łże?

    --
    ( ||\/|/\|\| ...http://republika.pl/simsimon.........
    sim)|| |\/| | .........//szymon.jankowski.........

  • 12. Data: 2003-02-20 19:52:07
    Od: Marcin Wabik <m...@w...pl>

    On Thu, 20 Feb 2003 11:26:37 +0100, "bwwald"
    <b...@w...onet.pl> wrote:

    >http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_0302
    20/pieniadze_a_3.html#1

    Chcialem zostawic to bez komentarza... Ale napisalem cosik:

    http://www.medialink.pl/?kat=9&id=8601

    Przepraszam za nienajlepsza forme i tresc ale pisalem to w afekcie :)

    --
    Pozdrowienia,
    Marcin, mailto:m...@w...pl

  • 13. Data: 2003-02-20 20:02:11
    Od: g...@l...mm.pl (Grzegorz Dabrowski)

    > Chcialem zostawic to bez komentarza... Ale napisalem cosik:
    > http://www.medialink.pl/?kat=9&id=8601

    http://mbank.netpr.pl/PressOffice/print_version.jsp?
    prs_id=2041

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 14. Data: 2003-02-20 20:59:03
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.SkasujTo.pl>

    kiedyś lepsze numery można było robić na wp.pl
    ale już się nie da :(

    Stryket

  • 15. Data: 2003-02-20 21:09:55
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:bdca5v4lvd576kap951eikta7b6v4t48dr@4ax.com, Marcin Wabik
    <m...@w...pl>:
> [...]
    0/pieniadze_a_3.html#1

    > Chcialem zostawic to bez komentarza... Ale napisalem cosik:

    Dla pelniejszego obrazu, to mysmy sie zajmowali tym na Forum mBanku juz 1,5
    roku temu:

    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=108
    75&t=10875&v=f

    --
    Robert

  • 16. Data: 2003-02-20 23:11:10
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote:
    > Eeeee - no kurka. Ja zaden dziennikarz ;) tylko publikacje sobie robie
    > ;)

    Nie przesadzaj. Dziennikarstwo nie jest fachem specjalnie
    skomplikowanym, sądząc po tym że puszcza się artykuły
    takie jak ten, o którym mowa w tym wątku. Paweł Blajer,
    czy jak mu tam, powinien chyba udać się na zasłużony
    urlop i poczytać do poduszki np. "Internet dla opornych" :)
    Nie ma to jak fachowcy.

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10217 dzień życia, sprawność

  • 17. Data: 2003-02-21 08:16:48
    Od: "l:e:h" <l...@...pl>

    "bwwald" <b...@w...onet.pl> skribis:

    >http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_0302
    20/pieniadze_a_3.html#1

    bzdura jakas, ale swoja droga, niedawno na jednym z ogolniedostepnych
    komputerow wchodzac do mbanku (wpisujac w Ieksplorerze adres
    www.mbank.com.pl) spod windows widzialem strone inteligo bez grafiki, a
    pod linuksem wszystko bylo OK. Co to mogla byc za sztuczka?

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Uwaga: po odwiedzeniu tej strony twoje
    finanse i cale zycie moga zmienic sie na lepsze:

  • 18. Data: 2003-02-21 08:25:27
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    l:e:h wrote:
> [...]
    > Ieksplorerze adres www.mbank.com.pl) spod windows widzialem strone
    > inteligo bez grafiki, a pod linuksem wszystko bylo OK. Co to mogla

    Hmm - a ile to niedawno bylo? :)
    P.S. mBank moim zdaniem znowu dal dupy w sytuacji kryzysowej ;) no i
    ma za swoje... ;)

  • 19. Data: 2003-02-21 14:55:07
    Temat: Re: hakerzy zboczency - propozycja artykulu :)))
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Szymon Marjanski wrote:

    > Rany julek?! Kto to jest ten Pawel Blajer???
    > Jednego dnia o wystawie pudli, nastepnego o ebankach...
    > Juz niech lepiej pisze o wystawach pudli! Pudel jaki jest kazdy widzi

    ja mu proponuje zajecie sie hakerami zboczencami atakujacymi rozne
    serwisy, niestety nie atakuja stron w jezyku polskim :)))

    http://www.pornolize.com/cgi-bin/pornolize2/pornoliz
    e2.cgi?lang=en&url=http://yahoo.com

  • 20. Data: 2003-02-21 15:01:59
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    MarcinF <m...@i...pl> wrote in news:3E563DCB.60A66E8F@interia.pl:

    /ciach.../

    > ja mu proponuje zajecie sie hakerami zboczencami atakujacymi rozne
    > serwisy, niestety nie atakuja stron w jezyku polskim :)))

> [...]

    Buhehe - 'Hong "Motherfucker" Kong' :-)

    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.