  • 1. Data: 2004-08-04 17:10:25
    Temat: "hamstwo" i drobnomieszczanstwo w BPH
    Od: "David Senger" <d...@o...pl>

    Zagotowałem się dzisiaj. Dostałem polecony z BPH, że mam 7 dni na zapłatę 16
    zł nienależnego debetu, bo jak nie to, kancelaria prawnicza, bankowy tytuł
    egzekucyjny i inne świństwa. Wszystko fajnie, tylko że debet wziął się z
    naliczanych prowizji (przestałem korzystać z konta bo było nieatrakcyjne),
    bank za moimi plecami przekwalifikował mi konto z student na zwykłe (wiadomo
    większa prowizja), a wyciągów nie przysyłał (wiec nie zorientowałem się że
    mi naliczają za duże prowizje). Żeby było śmieszniej w ramach numeru klienta
    mam dosyć pokaźne lokaty. Panienki przez telefon "one nic nie wiedzą, bo
    komputer wyrzucił". Do tego dowalili mi 20 zł za wysłanie poleconego.

    Tak mnie wkurzyli, że jutro idę zabrać wszystkie lokaty i powiedzieć im żeby
    .... [niecenzuralne] ....

    Mam pytanie. jaki bank w opinii grupowiczów jest przyjazny dla użytkownika?
    Potrzebuje mieć konto internetowe, kartę kredytową [obrót miesięczny na
    karcie około 3 tyś pln; wakacje wiadomo x 2], do tego lokaty w złotych i
    walutach, obroty miesięczne kont do 10 tyś., za jakieś 2 lata planuje kredyt
    hipoteczny i nie chce być na czarnej liście, ze 10 zł przekroczyłem debet.
    Również obsługa płatności w walutach by się przydała. No i bankomaty
    bezprowizyjne + niska comiesięczna opłata ale to pewnie za duzo chcę.

    Co myślicie o city banku?

  • 2. Data: 2004-08-04 18:19:42
    Temat: Re: "hamstwo" i drobnomieszczanstwo w BPH
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl>

    > Co myślicie o city banku?

    Jesli chodzi o Citibank to gdy saldo masz min. 25k to obsluge konta masz za
    darmo ( w CitiGold trzeba miec powyzej 250k ).

    Przelewy Online darmowe, obsluga telefoniczna calkiem OK ( zwlaszcza jak sie
    ja porowna do konsultantow z sieci GSM ).
    Oddzialow calkiem sporo.

    Z osobistych doswiadczen to wiekoszosc spraw mozna zalatwic tam szybko, od
    reki. Jedynym minusem sa kolejki, ktorych kiedys tyle nie bylo ( ja jestem w
    Citi od dawna, jeszcze gdy sie nazywal Handlobankiem ).

    T-Lokaty ( zakladane via net ) maja calkiem przyzwoicie oprocentowane ( jak
    na obecne czasy ), zwlaszcza 3 i 9 miesieczne.

    Poza tym teraz maja jakas ciekawe promocje ( ale nie wiem czy sie juz nie
    skonczyla ) : roczna obsluga + kk + cos tam jeszcze za darmo.

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    m...@o...No.More.Spam.pl

  • 3. Data: 2004-08-04 19:13:48
    Od: "Bigpolus" <b...@o...pl>

    jak chcesz kredyt to zobacz juz teraz co proponuje citi - podobno nic
    ciekawego
    a w bankach zazwyczaj masz nizsze oprocentowanie za lojalnosc, wiec lepiej
    od razu bank ktory jest idealny :))

  • 4. Data: 2004-08-04 19:59:38
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > Zagotowałem się dzisiaj. Dostałem polecony z BPH, że mam 7 dni na zapłatę
    16

    nie ma banków idealnych albo wszędzie dobrze gdzie nas nie ma...
    Mam rachunek w BPH (wczesniej PBK) od 10 lat i co jakis czas wystepuja
    jakies drobne wpadki (ostatnio problemy ze spłatą części kredytu
    hipotecznego - już załatwione pozytywnie)
    Osobiscie to napisalbym pisemko i wyjasnił nieporozumienie i pozostał w
    BPH - chyba, że z innych powodów ten bank Ci nie leży.

    Pozdrawiam
    JerzyR

  • 5. Data: 2004-08-04 20:27:39
    Od: "David Senger" <d...@o...pl>

    Użytkownik "JerzyR" <j...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakies drobne wpadki (ostatnio problemy ze spłatą części kredytu
    > hipotecznego - już załatwione pozytywnie)
    Tak dwa lata temu 3 razy bezskutecznie próbowałem dostać kartę visa electron
    do rachunku (bank uporczywie nie potrafił zorganizować jej odbioru w innym
    oddziale niż macierzysty). Kiedyś jak przez internet zerwałem lokatę
    walutową (było to przed belką), chciałem zmienić zapadalność depozytu, to
    system dyspozycje zerwania lokaty potraktował jako (i) zerwij lokatę (ii)
    całość kapitału przewalutuj na PLN po bardzo korzystnym kursie (dla banku
    rzecz jasna). Na mój protest następnego dnia (wchodził podatek belki) i w
    oddziale było tłoczno, zostałem spławiony - strata na "korzystnym" kursie
    banku rzędu > 1000 PLN. Rozwiązaniem panienki było "łaskawe" zastosowanie
    kursu z tabeli banku, wiec strata na spread + oczywiście ujemna wtedy
    różnica kursowa kursów z dwóch dni. I jeszcze kilka wpadek, o których tu nie
    pisze. Dzisiaj po prostu przegięli a brak szacunku dla klienta przerósł
    wszystko. Dlatego jutro rano złożę im wizytę i zabiorę swoje środki z tego
    banku i nigdy więcej tam nie powrócę. A ponieważ mam możliwość wpływu
    (poprzez oględnie nazwijmy to ład korporacyjny) na pewną średniej wielkości
    Spółkę, która jest klientem Banku BPH, to przy kształtowaniu jej polityki
    już zawsze będę uprzedzony do BPH i będę pewnie optował za współpracą z
    innymi bankami w mojej działalności zawodowej.

    Jednym słowem 1 niezadowolony klient przekaże swoją negatywną opinię do 40
    innych. 1 zadowolony do 10 innych. Już dawno marketingowcy to odkryli.
    > Osobiscie to napisalbym pisemko i wyjasnił nieporozumienie i pozostał w
    > BPH - chyba, że z innych powodów ten bank Ci nie leży.

    Tak pewnie napiszę cc Józef Wancer :)

  • 6. Data: 2004-08-04 21:47:36
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > Jednym słowem 1 niezadowolony klient przekaże swoją negatywną opinię do 40
    > innych. 1 zadowolony do 10 innych. Już dawno marketingowcy to odkryli.

    na pewno masz rację, że ten bank w sytuacjach niestandardowych nie radzi
    sobie - tez się o tym przekonałem
    Ale czytając to forum to jeszcze nie spotkalem banku gdzie byłoby wszystko
    OK

    JerzyR

  • 7. Data: 2004-08-05 06:44:40
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Użytkownik "JerzyR" napisał m.in.:

    > na pewno masz rację, że ten bank w sytuacjach niestandardowych nie radzi
    > sobie - tez się o tym przekonałem

    Kilka postów niżej opisałem taką sytuację:
    Na grupie psioczy się ciągle na BPH, a dla mnie to najlepszy bank na polskim
    rynku. Moja opinia w dużej mierze zbudowana jest na osobowości i charyzmie
    mojego doradcy. Gdy zdarzyło mi się "utknąć" na końcu Polski, bez pieniędzy,
    karty do bankomatu i dowodu osobistego, doradca załatwił mi kasę i świat od
    razu stał się piękniejszy.

  • 8. Data: 2004-08-05 07:27:41
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > karty do bankomatu i dowodu osobistego, doradca załatwił mi kasę i świat od

    Twoje wnioski wydają mi się zbyt daleko idące. Być może masz najlepszego doradcę
    na rynku, ale żeby na tej podstawie twierdzić, że bank jest najlepszy?
    Być może w segmencie VIPów, dzięki "osobowości i charyzmie" doradców radzi sobie
    nieźle. Ale jeśli czytasz grupę, to z pewnością dostrzegłeś, że jeśli chodzi o
    zwykłych klientów, to radzi sobie średnio.
    Nie wspominając już o stosunku jakości do ceny.

    Jacek

  • 9. Data: 2004-08-05 09:53:16
    Od: "[.:whammy:.]" <w...@W...pl>

    > Jesli chodzi o Citibank to gdy saldo masz min. 25k to obsluge konta masz
    za
    > darmo ( w CitiGold trzeba miec powyzej 250k ).

    jesli w citikonto, to wystarczy 2,5k salda, ale za karte i citiphone dalej
    sie
    placi 5zl

    --
    pozdrawiam,

    my:.]

  • 10. Data: 2004-08-05 11:23:12
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl>

    > jesli w citikonto, to wystarczy 2,5k salda, ale za karte i citiphone

    Nie wystarczy ( od jakiegos roku, jak nie dluzej ).

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    m...@o...No.More.Spam.pl