  • 1. Data: 2004-10-21 13:14:37
    Temat: hipo w pko bp poznań
    Od: "nurich" <n...@p...pierdu.com>

    Chcę wziąć kredyt mieszkaniowy w pkobp. Mieszkanie kupuję od dewelopera,
    który stwierdził że w życiu nie słyszał aby wybrany przeze mnie bank dał
    kredyt na 100% wartości mieszkania.
    Polecił mi za to (współpracujący) bank Nordea i BPH. Niestety według tych
    dwóch nie mam zdolności kredytowej. W pkobp mam zdolność.
    Czy prawdą jest że pkobp nie daje na 100% wartości? Gonia mnie terminy i już
    sama nie wiem co robić!

  • 2. Data: 2004-10-21 13:19:27
    Temat: Re: hipo w pko bp poznań
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Czy prawdą jest że pkobp nie daje na 100% wartości? Gonia mnie
    > terminy i już sama nie wiem co robić!

    Ponoć dają-tylko nie wiem czy się załapiesz, bo to zdaje sie dla "młodych
    profesjonalistów" :-) Może da się brakujący wkład ubezpieczyć? Musisz pytać
    u źródła.

  • 3. Data: 2004-10-21 13:51:09
    Od: Dudus <t...@w...plUSUN>

    Dnia 2004-10-21 15:19, Użytkownik Glenn napisał:

    > Ponoć dają-tylko nie wiem czy się załapiesz, bo to zdaje sie dla "młodych
    > profesjonalistów" :-) Może da się brakujący wkład ubezpieczyć? Musisz pytać
    > u źródła.

    "mlodzi profesjonalisci" to w GE BM
    a w pkobp teoretycznie daja 100% ale robia problemy osobom samotnym, no
    chyba ze masz jakiegos poreczyciela