  • 1. Data: 2005-05-12 08:10:07
    Temat: hipoteczny w PKO BP - co utargowalem + pare pytan
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    co sana ten temat Wielce Szanowni Grupowicze :)

    bierzemy kredyt na 100% wartosci mieszkania. Bedzie tego ok.270 000 na
    30 lat.
    Oprocentowanie dla 100% i takiej kwoty wynosi 2,9% + LIBOR 3m-czny.
    Prowizja banku 1,2%
    Kobieta w oddziale poradzila mi zebym zalozyl zlote konto i napisal
    wniosek wtedy mozna obnizyc. I tak oprocentowanie o 2 punkt procentowe
    czyli byloby 2,7 a marza banku 0,6. Tzn. mam napisac wniosek o tak
    obnizke ale ostatecznie nie wiadomo ile przyznaja.
    Czy ktos juz mial taka sytuacje?
    I czy prowizja dla banku jest we wszystkich bankach?

    PanTalon

  • 2. Data: 2005-05-12 10:01:54
    Temat: Re: hipoteczny w PKO BP - co utargowalem + pare pytan
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    Rozumiem, ze CHF?

    T.

  • 3. Data: 2005-05-12 10:46:09
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    Użytkownik Tomasz Nowicki napisał:

    > Rozumiem, ze CHF?

    no tak
    sorki :)

    PanTalon

  • 4. Data: 2005-05-12 18:16:18
    Od: "Tom" <a...@b...jts.pl>

    Uzytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > ale ostatecznie nie wiadomo ile przyznaja.
    > Czy ktos juz mial taka sytuacje?
    > I czy prowizja dla banku jest we wszystkich bankach?

    To sa standartowe warunki w PKO BP. Oprocentowanie 2,96 daja dla takiej
    kwoty.

    Gdy zalozysz zlote konto i wplywy beda co najmniej 5000 zl z tytulu poborów
    miesiecznie to powinienes dostac 2,76.

    Mysle, ze przy tej kwocie gra jest warta swieczki - tym bardziej, ze za rok
    nikt ci nic nie zrobi jak to konto zlikwidujesz...

    Pamietaj tez o dodatkowych oplatach - ubezpieczenie brakujacego wkladu
    wlasnego na 5 lat ( 3,5%),

    ubezpieczenie nieruchomosci od ognia itp i cesja na bank, weksel in blanco
    (0,10 %),

    przejsciowe ubezpieczenie kredytu do momentu ustanowienia hipoteki ( 0,395%)
    i inne standartowe oplaty.

    A prowizja tez bym za bardzo nie liczyl - wszystkim mówia, ze 0,6% a z
    reguly daja minimalna 1,2 %.

    pozdrowienia

    TOM

  • 5. Data: 2005-05-12 18:28:43
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 12 May 2005 10:10:07 +0200, w <d5v3a3$rg0$1@nemesis.news.tpi.pl>, "m[...]"

    > bierzemy kredyt na 100% wartosci mieszkania. Bedzie tego ok.270 000 na
    > 30 lat.

    Wow, mieszkanie za 270 000. Zawsze mnie interesowało w takim przypadku
    "dlaczego nie domek".