  • 11. Data: 2008-11-14 13:36:08
    Temat: Re: http://mojadresip.pl/geolokalizacja/
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 14 Nov 2008 03:51:15 -0600, witek napisał(a):

    > Lokalizacja jest na podstawie współrzędnych geograficznych zapisanych
    > przy okazji przydzielania puli adresów IP.
    > Więc jest taka jaka jest i lepsza nie będzie, bo wróżki przecież na
    > etacie nie mają.

    Z tym, że ta ich baza jest beznadziejna.

    Lepsze już http://ip-address.cc/ - przynajmniej miasto mi pokazuje dobrze.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 12. Data: 2008-11-14 16:09:38
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > Z tym, że ta ich baza jest beznadziejna.
    >
    > Lepsze już http://ip-address.cc/ - przynajmniej miasto mi pokazuje dobrze.

    fajne, a jak sprawdzić kogoś?

  • 13. Data: 2008-11-14 16:57:31
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    mi juz nie pokazala dobrze , zamiast wawa to konstanci jeziorna-park
    zdrojowy :) chetnie bym tam parcele postawil :)

  • 14. Data: 2008-11-14 18:04:40
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    > mi juz nie pokazala dobrze , zamiast wawa to konstanci jeziorna-park
    > zdrojowy :) chetnie bym tam parcele postawil :)

    Obydwa to pic na wodę, podają siedzibę ISP (bo tylko to mogą), w Erze cała
    Polska to centrum Warszawy.

  • 15. Data: 2008-11-14 19:50:52
    Od: "K" <f...@g...pl>

    zamiast miasta wojewódzkiego Gorzów Wlkp. pokazuje jakiś Gorzów na Ślasku
    :-)

  • 16. Data: 2008-11-16 20:05:29
    Od: "h" <...@h...com>

    Użytkownik "Libero" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > http://mojadresip.pl/geolokalizacja/

    Ale mi pokazał:-)

    Geolokalizacja IP/Host

    Adres IP: 79.163.239.177
    ISP: Internet Assigned Numbers Authority
    Państwo: (us)
    Miasto: Marina Del Rey

  • 17. Data: 2008-11-20 06:29:48
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    mx pisze:

    > Obydwa to pic na wodę, podają siedzibę ISP (bo tylko to mogą), w Erze cała
    > Polska to centrum Warszawy.

    Nie jest to prawda. A podaja pewnie to co w WHOIS RIPE wpisane.
    Nie ma zadnego problmu dopisac pule DSLi z Katowic jako Katowice choc
    d=firma z Warszawy. To kwestia polityki

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/

  • 18. Data: 2008-11-20 17:12:46
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    > USA, Kalifornia, Marina del Rey, skrzyżowanie Admiralty Way i Mindanao Way
    > :)

    o to w takim razie jesteśmy sąsiadami :)