  • 1. Data: 2010-04-20 04:00:00
    Temat: http://prawdaxlxpl.files.wordpress.com/2010/04/katyn-selekcja.jp
    Od: "jan kowalski" <m...@N...gazeta.pl>

    http://prawdaxlxpl.files.wordpress.com/2010/04/katyn
    -selekcja.jpg

  • 2. Data: 2010-04-20 04:46:42
    Od: zenek <z...@o...pl>

    jan kowalski pisze:
    > http://prawdaxlxpl.files.wordpress.com/2010/04/katyn
    -selekcja.jpg

    Jasiu ty wyobraz sobie co dzieje sie z cialem czlowieka 60-70kg ktore
    uderza w sciane z predkoscia 300km/h.

  • 3. Data: 2010-04-20 04:59:16
    Od: "jan kowalski" <m...@g...pl>

    zenek <z...@o...pl> napisał(a):

    > Jasiu ty wyobraz sobie co dzieje sie z cialem czlowieka 60-70kg ktore
    > uderza w sciane z predkoscia 300km/h.

    no co sie dzieje znika,mundury pilotow i 20 cial tez
    brednie samolot niby zachacza o drzewo i spada z 3 m i brakuje 3/4 samolotu...

  • 4. Data: 2010-04-20 05:42:31
    Od: zenek <z...@o...pl>

    jan kowalski pisze:

    > no co sie dzieje znika,mundury pilotow i 20 cial tez
    > brednie samolot niby zachacza o drzewo i spada z 3 m i brakuje 3/4 samolotu...

    Obejrzyj sobie symulacje
    http://www.youtube.com/watch?v=IxXn9xfTNaQ&feature=p
    layer_embedded

    Pilot 3km przed pasem byl 2.5 metra nad ziemia, jak skumal kwestie
    zaczal nabierac wysokosci i pewnie jakby nie to nieszczesne drzewo udalo
    by sie wyladowac.

    Zakladam ze niegdy nie miales wypadku samochodem wiec nie zdajesz sobie
    sprawy jakie sily dzialaja przy 60km/h a oni lecieli 300km/h i dodaj do
    tego mase samolotu .

  • 5. Data: 2010-04-20 05:59:08
    Od: "jan kowalski" <m...@g...pl>

    filmik dobry
    ale szklana pulapka lepsza.... z pulkownikiem, ktory obnizal wirtualny horyzont

    ps podstawowe pytanie dlaczego samolot nie trafil w os pasa startowego.....

  • 6. Data: 2010-04-20 06:19:57
    Od: k...@o...pl

    > filmik dobry
    > ale szklana pulapka lepsza.... z pulkownikiem, ktory obnizal wirtualny horyzont
    >

    > ps podstawowe pytanie dlaczego samolot nie trafil w os pasa startowego.....

    Dobre pytanie. Tylko w takim wypadku ja bym kierował swoją spiskową teorię w
    zupełnie innym kierunku. Samobójcy w dzisiejszym świecie to nic nowego, zwłaszcza
    u fanatyków. To jest bardziej prawdopodobne niż spisek rosyjski. Co niby mieli by
    tym osiągnąć, a kończąca się kadencja, a Wawel, a cała oprawa, efekt medialny, a
    może ktoś już był śmiertelnie chory???

  • 7. Data: 2010-04-20 18:22:14
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    jan kowalski wrote:
    > filmik dobry
    > ale szklana pulapka lepsza.... z pulkownikiem, ktory obnizal wirtualny horyzont
    >

    > ps podstawowe pytanie dlaczego samolot nie trafil w os pasa startowego.....
    A lotnisko mialo ILS czy tylko VOR?

    http://PokonacRynek.blogspot.com - analiza techniczna, giełda, prognozy
    i przemyślenia.

  • 8. Data: 2010-04-20 18:34:26
    Temat: Rosja nie kupiła Polskich ILSów ;-)
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    Gonzo <g...@n...nn> pisze:

    > A lotnisko mialo ILS czy tylko VOR?

    Które Polskie firmy produkują ILSy, jak i wzrośnie sprzedaż i czy są
    już notowane na giełdzie? :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Jeśli grzmot nie jest zbyt głośny, wieśniacy zapominają uczynić

  • 9. Data: 2010-04-20 18:49:41
    Temat: Re: Rosja nie kupiła Polskich ILSów ;-)
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> napisał(a):

    > ont

    > Które Polskie firmy produkują ILSy, jak i wzrośnie sprzedaż i czy są
    > już notowane na giełdzie? :-)

    A w temacie PZU nie wypowiesz się? To wątek tuż obok, i na temat. :)

    kc

  • 10. Data: 2010-04-20 19:14:28
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    k...@o...pl pisze:

> [...]
    > tym osiągnąć, a kończąca się kadencja, a Wawel, a cała oprawa, efekt medialny, a

    bo szedl lukiem... kolizyjnym z lasem.

    pozdrawiam
    SlawcioD