  • 1. Data: 2010-10-14 16:15:08
    Temat: http://www.grupanabank.pl, mbank, multibank, kredyt hipoteczny, pozew zbiorowy
    Od: Player <p...@...pl>

    We wrześniu 2010 wystartowała z akcją pt. Pozew Zbiorowy grupa klientów
    BRE (mBank, Multibank) posiadająca kredyty z tzw. starego portfela.
    Wspólnie z Rzecznikiem Konsumenta który reprezentuje grupę, oraz
    kancelarią Wierzbowski Eversheds, mają zamiar 15 listopada 2010 złożyć w
    sądzie pozew zbiorowy przeciw BRE - pierwszy taki pozew w Polsce.

    Do 15 listopada można przystąpić do grupy.
    Szczegóły - http://www.grupanabank.pl

    Pozew to efekt pół rocznych negocjacji z kancelarią (topowa kancelaria
    ze stolicy, BRE nie wynajmie lepszej, godny przeciwnik dla banku).
    Dotyczy wszystkich klientów BRE z całej Polski (potencjalnie 26 tys.
    nabitych), którzy brali kredyty hipoteczne 2005-2006 i którzy mają
    zapisy które potem zakwestionowała KNF. Cel - odzyskać nadpłacone
    bankowi pieniądz (+ odsetki) oraz wyrokiem sądowym ustalić jak bank ma
    naliczać odsetki (LIBOR + marża z dnia zawarcia umowy). Pozew nie ma
    zmienić zapisów umowy tylko zmusić bank do jej rzetelnego wykonywania.

    Zalety tego projektu:

    1) niskie koszty kancelarii - szczegóły na stronie
    http://www.grupanabank.pl

    2) zwolnienie z kosztów sądowych - dzięki reprezentowaniu grupy przez
    Rzecznika Konsumenta

    3) bezobsługowość - dzięki reprezentantowi - Rzecznikowi Konsumenta -
    członkowie grupy nie muszą swojego czasu spędzać w sądach

    4) duże szanse na wygraną - kancelaria Wierzbowski Eversheds

    Pewnie wiele osób wie o tej akcji, część się waha.
    Jest jeszcze możlilwość przystapienia do grupy, nie ma co czekać na
    ostatnią chwilę.

    Dla wyszukiwarek: http://www.grupanabank.pl, mbank, multibank, kredyt
    hipoteczny, pozew zbiorowy

  • 2. Data: 2010-10-14 18:31:29
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Pewnie wiele osób wie o tej akcji, część się waha.
    > Jest jeszcze możlilwość przystapienia do grupy, nie ma co czekać na
    > ostatnią chwilę.

    ja mam taki kredycik w CHF i mi dzisiaj Pani z multi dzwonila z
    superpropozycja na aneksik: 2,5%+liborek.
    zbieg okolicznosci? :)

    pozdrawiam, wromek