  • 31. Data: 2011-11-24 21:30:57
    Temat: Re: http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,10703499,Nadzor_grozi_sankcjami_bankom_oferujacym_lokaty_antypodatkowe_.html
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2011-11-24 22:14, Boguś pisze:
    > cholera, czytając to dostałem ataku śmiechu i poplułem cała klawiaturę

    Miałem dać ostrzeżenie? To naprawdę wyglądało tak, jakby przy obsadzaniu
    UKE i KNF zabrakło partyjniaków.

    --
    Raf

  • 32. Data: 2011-11-24 21:39:29
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Thu, 24 Nov 2011 22:14:59 +0100, Boguś <t...@w...pl> wklepał(-a):

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >
    >cholera, czytając to dostałem ataku śmiechu i poplułem cała klawiaturę

    Ze skeczu KMN:
    - Stanowiska miały jednak być obsadzane ludźmi kompetentnymi, a tymczasem
    obsadza się je po prostu swoimi.
    - No. A kompetentny to czyj?

    --
    Sławomir Szyszło

  • 33. Data: 2011-11-24 22:30:51
    Temat: Nadzor_grozi_sankcjami_bankom_oferujacym_lokaty_antypodatkowe
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Animka" jamce3$lcg$...@n...news.atman.pl

    > Siedź przed monitorem z pampersem na twarzy. Nigdy bez.

    A jeszcze niedawno gotowy byłem założyć się, stawiając na to,
    że Animka nie napisze nigdy niczego mądrego. :)
    Jak widać -- cuda zdarzają się. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 34. Data: 2011-11-24 22:37:56
    Od: maly_mis <m...@m...pl>

    W dniu 2011-11-24 17:58, Maruda pisze:
> [...]
    _grozi_sankcjami_bankom_oferujacym_lokaty_antypodatk
    owe_.html

    podoba mi sie jeden z komentarzy pod tym artykulem

    "Nie rozumię pojęcia zysku od lokaty. Gdzie można mówić o zysku skoro
    oprocentowanie lokaty jednodniowej np. w BGŻ wynosi 3,6 % a inflacja
    okpło 4 %. Przecież w tym przypadku i tak tracimy około 0,4% a jeśli się
    doda 19 % podatek to dalsze 0,68%. Dlaczego przecież już wielokroć
    opodatkowane pieniądze mają jeszcze podlegać jeszcze następnemu
    opodatkowaniu, opodatkowaniu. Nie rozumię ponadto opodatkowania inflacji. "

    Co prawda mozna znalezc lepsze oprocentowanie, ale dzis dobre lokaty
    antybelkowe sa symbolicznie powyzej inflacji. Jesli dodac do tego, ze
    inflacja pewnie jak zwykle u nas jest lekko zanizana, to po prostu mozna
    co najwyzej wyjsc na zero. Niedlugo bedziemy tracic.

  • 35. Data: 2011-11-24 23:24:00
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    Adam S. <d...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Nieźle, jednodniówki mogą się skończyć wcześniej niz nam sie wydaje.

    A mnie ten ostry wist KNF zastanawia. Po co szantażować banki skoro Vincent
    ma już niby gotowe do wprowadzenia zmiany i lada dzień luka pozwalająca na
    lokaty belkowe ma być uszczelniona? Przecież te lokaty są na rynku od wielu
    miesięcy, więc dwa kolejne już ani nie podreperują budżetu, ani nie skrzywią
    bardziej kręgosłupa moralnego bankom.
    No chyba, że ktoś się jednak kapnął, że zmiana przedstawiana jako wyłącznie
    techniczne "doprecyzowanie" algorytmu zaokrąglania, jest jednak zmianą
    podatkową, która nie może być wprowadzona w trakcie trwania roku podatkowego?
    Wtedy nie mając czasu na uchwalenie zmiany w bieżącym roku i innych legalnych
    argumentów, trzeba się zachowywać jak bandyta i zastraszać.

  • 36. Data: 2011-11-24 23:58:26
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 25.11.2011 00:24, Tomasz Opalski wrote:

> [...]
    > miesięcy, więc dwa kolejne już ani nie podreperują budżetu, ani nie skrzywią

    Nie chodzi o uszczelnianie budzetu czy szantazowanie bankow - po prostu
    glupio bedzie, w skali kraju, gdy sie okaze, ze w okolicach 1 kwietnia
    2012 z kilku bankow zniknie 50% depozytow...

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 37. Data: 2011-11-25 00:14:12
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości

    > "Ludzie" już powinni być na ulicach, zwłaszcza po expose. Wylazło gówno z
    > Turka.

    gowno zawsze bedzie gownem i nie wazne jak ladnie i w co sie go opakuje
    (slowa)
    jednak najwiekszym szambem jest to ze coraz mniej jest ludzi do roboty
    a coraz wiecej amatorow szybkiego lekkiego zarobku i zycia ponad stan.
    Jesli jeden sukinkot ukradnie x-milionow, to ilu zwyklych ludzi musi to
    sfinansowac ?

    > ... najgorszy bandytyzm, to przedłużenie wieku emerytalnego. Ciekawym na
    > jakiej zasadzie ta banda chce zarobić.

    Na prostej - trzeba umrzec przed osiagnieciem wieku emerytalnego

  • 38. Data: 2011-11-25 00:20:50
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jalvds$gmv$1@inews.gazeta.pl...

    > [ino gdy jeden Tusk, a drugi Kaczyński... -- w kim tu wybierać?...
    > należało dorobić się :) poważnych polityków, przywódców mądrych,
    > nie głupich... należało wyzbyć się strachu przed mądrzejszymi od
    > siebie...]

    Tu sie z zgadzam - dalej nie czytalem - za dlugie te eseje
    IMO wiekszosc swiadomych wyborcow kolejny raz stanela przed wyborem
    (w ich mniemaniu) .... mniejszego zla

    NTG & EOT

  • 39. Data: 2011-11-25 00:41:54
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> napisał w wiadomości

    > Nie chodzi o uszczelnianie budzetu czy szantazowanie bankow - po prostu
    > glupio bedzie, w skali kraju, gdy sie okaze, ze w okolicach 1 kwietnia
    > 2012 z kilku bankow zniknie 50% depozytow...

    To raz - dwa ze 380mln dla budzetu to nie AZ takie pieniadze zeby isc na
    noze
    a co do bankow - wygra strach czy chciwosc ? LOL
    IMO banki to oleja cieplym sikiem dopoki nie zmieni sie ustawa.

  • 40. Data: 2011-11-25 01:37:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jamn12$pq4$...@n...onet.pl

    > Tu sie z zgadzam - dalej nie czytalem - za dlugie te eseje
    > IMO wiekszosc swiadomych wyborcow kolejny raz stanela przed wyborem
    > (w ich mniemaniu) .... mniejszego zla

    Eksperyment powiódł się -- czytają to, co w nawiasach, pomijając to, co poza nimi. :)

    Wracając do wychodzenia na ulicę...
    Tak (czyli wychodzeniem) to zaczyna się a tak:

    http://www.tvp.pl/vod/dokumenty/historia/historia-ko
    walskich/wideo/historia-kowalskich/4284188

    się rozwija...

    Spłonęli żywcem razem z dziećmi, gdyż ukrywali
    żydów przed spadkobiercami Goethego i Schillera...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'