  • 41. Data: 2011-11-25 02:43:07
    Temat: Nadzor_grozi_sankcjami_bankom_oferujacym_lokaty_antypodatkowe
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jammkk$osp$...@n...onet.pl

    > gowno zawsze bedzie gownem i nie wazne jak ladnie i w co sie go opakuje (slowa)
    > jednak najwiekszym szambem jest to ze coraz mniej jest ludzi do roboty
    > a coraz wiecej amatorow szybkiego lekkiego zarobku i zycia ponad stan.
    > Jesli jeden sukinkot ukradnie x-milionow, to ilu zwyklych ludzi musi to sfinansowac
    ?

    A, to zależy... Jeśli robotni -- to trzeba ich mniej, a jeśli leniuchy... ;)

    zasadzie ta banda chce zarobić.

    > Na prostej - trzeba umrzec przed osiagnieciem wieku emerytalnego

    Ale dali wybór -- 3 lata mniej za każde dziecko. :)
    Było mieszkanie za ruchanie, może być emerytura za ruchanie. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 42. Data: 2011-11-25 05:53:30
    Temat: Re: [OT] Re: http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,10703499,Nadzor_grozi_sankcjami_bankom_oferujacym_lokaty_antypodatkowe_.html
    Od: z <z...@g...pl>

    ksdrs pisze:

    > Ale wiesz ze zycie tutaj nie jet obowiazkowe. Za malo Ci placa? Poszukaj
    > lepiej platnej pracy. Nie chcesz pracowac do 67 roku zycia? - biznes
    > jest dla ludzi. Zarob kilka baniek i zyj z pracy innych. To ze chujowo
    > Ci sie zyje jest tylko Twoja wina.

    Jaka jest skala nie płacenia podatków w Polsce?
    Nie pamiętam teraz liczb ale większość pomocy którą dostała Grecja
    mogliby spłacić gdyby po prostu zapłacili podatki.
    Śmiem twierdzić że emeryci i mało zarabiający w Grecji należne podatki
    zapłacili. To się nie musiało od razu zawalić z powodu socjalu,
    rozdawnictwa itd. To nie jest wina greckiej emerytki pobierającej
    emeryturę w euro jak się to łanie przedstawia w mediach żeby lemingi
    miały przestrogę i nie protestowały przeciwko kolejnemu zaciskaniu pasa.

  • 43. Data: 2011-11-25 07:16:56
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    napisał w wiadomości news:jamrjg$77r$1@inews.gazeta.pl...

    > Wracając do wychodzenia na ulicę...

    ale tam jest niebezpiecznie :)
    zbyt wielu rzadzacych mamy ktorzy regularnie pracuja na ulicy
    - a roznia sie od najstarszej nacji zawodowej
    moze tylko bardziej paskudnym wygladem :]

  • 44. Data: 2011-11-25 08:34:25
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 24 Nov 2011 23:24:00 +0000 (UTC), "Tomasz Opalski"
    <o...@g...pl> wrote:

    >/.../ zmianą podatkową, która nie może być wprowadzona w trakcie trwania roku
    podatkowego?

    to dotyczy tylko podatków rozliczanych rocznie, np. PIT. Już choćby
    VAT czy akcyza się pod ten warunek "nie łapią".
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 45. Data: 2011-11-25 09:02:38
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 24 Nov 2011 17:52:14 +0100, "Adam S." <d...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Nadzorowi nie podoba się też to, że banki pomagają klientom unikać płacenia
    >podatków, mimo że czynią to zgodnie z prawem. "Banki powinny stosować

    pewnie na BGŻ się wkurzyli :-)

  • 46. Data: 2011-11-25 12:18:10
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    Ciekawe jest też:

    "Niepokoi nas zjawisko skracania zamiast wydłużania zapadalności
    depozytów/.../"

    http://www.ekonomia24.pl/artykul/706245,760026-Beda-
    wytyczne-w-sprawie-bankowych-dywidend.html?p=2

    Czyżby obawiali się o stabilność systemu rezerwy częściowej (to a
    propos wątku-flame'u "Lokata w USD - najwyzej oprocentowana")
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 47. Data: 2011-11-25 12:35:15
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 24 Nov 2011 21:43:48 +0100, Rafał wrote:
    > Jakkolwiek by to nie wyglądało, ludzie z nadania PiSu byli kompetentni

    Bedac w temacie grupy: szczególnie Skrzypek byl super.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 48. Data: 2011-11-25 16:31:07
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 25.11.2011 13:18, Jarek Andrzejewski wrote:
> [...]
    >
    > Czyżby obawiali się o stabilność systemu rezerwy częściowej (to a
    > propos wątku-flame'u "Lokata w USD - najwyzej oprocentowana")

    Taa, o to wlasnie chodzi ;)

    Jakby byla rezerwa pelna, to po prostu depozyty bylyby oprocentowane
    ujemnie lub trzeba by za nie uiscic cos w rodzaju oplaty miesiecznej, i
    problem sam by sie rozwiazal.

    Kredytow tez by za bardzo by nikt nie udzielal, i kolejny problem z glowy.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 49. Data: 2011-11-25 16:45:10
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >pewnie na BGŻ się wkurzyli :-)

    A pier.... zgodnie z prawem to źle, czyli niezgodnie z prawem byłoby OK?

  • 50. Data: 2011-11-25 16:52:58
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 25 Lis, 17:31, Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> wrote:

    > Kredytow tez by za bardzo by nikt nie udzielal, i kolejny problem z glowy.

    Przeca wiadomo, że z kredytów samo zło i rozwolnienie obyczajów idzie.
    A w ogóle to komu na co piniądz ? Wymieniać się spirytusem i
    papierosami wystarcza do życia.