  • 11. Data: 2009-05-15 07:21:52
    Temat: Re: i nie dostałem kk w aliorze
    Od: Homzik <h...@g...com>

    bezplatna sama wyplata, ale juz od pierwszego dnia naliczaja odsetki,
    bez grace period

    poza tym wyzsza oplata bo 5-10 zl miesiecznie i brak cashback

  • 12. Data: 2009-05-15 09:44:32
    Od: "scholastyk" <s...@c...onet.pl>

    Poprawcie mnie jeśli się mylę.
    To generalnie chyba dobrze świadczy o banku, że nie rozdaje kart na lewo i
    prawo tylko starannie wybiera (analizuje ryzyko) komu udziela kredytu a komu
    nie?

    Pozdrawiam
    scholastyk

  • 13. Data: 2009-05-15 09:54:37
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 15 May 2009 11:44:32 +0200, scholastyk napisał(a):

    > To generalnie chyba dobrze świadczy o banku, że nie rozdaje kart na lewo
    > i prawo tylko starannie wybiera (analizuje ryzyko) komu udziela kredytu
    > a komu nie?

    Bardzo dobrze.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 14. Data: 2009-05-15 11:13:53
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 15 Maj, 08:40, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Czemu idiotom? Bo karty Ci nie dali? Chyba jednak strasznie Ci zależało.

    Czemu idiotom ? Pisałem o tym wielokrotnie...No ale cóż, biznes is
    biznes, inne banki zarabiają. Zależało mi, bo chodziło o przelewy,
    nawet 1%. No cóż, rozwiązałem ten problem inaczej....

  • 15. Data: 2009-05-15 11:16:41
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 15 Maj, 11:44, "scholastyk" <s...@c...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    > prawo tylko starannie wybiera (analizuje ryzyko) komu udziela kredytu a komu

    Raczej świadczy o braku środków własnych na akcję kredytową. Mnie nie
    wydali karty "z przeniesienia" innych kart, prawidłowo obsługiwanych
    od lat. Może chodziło o limit ?

  • 16. Data: 2009-05-15 15:26:14
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

> [...]
    > prawo tylko starannie wybiera (analizuje ryzyko) komu udziela kredytu a

    Problem w tym, że czasami bezrobotnemu tokarzowi łatwiej jest załatwić
    kredyt niż pracownikowi umysłowemu po studiach i z pewną pracą.

  • 17. Data: 2009-05-15 15:48:27
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Szymon pisze:
    > Problem w tym, że czasami bezrobotnemu tokarzowi łatwiej jest załatwić
    > kredyt niż pracownikowi umysłowemu po studiach i z pewną pracą.

    Prawdę mówiąc to wątpię :)

    Mi np. Citi nie chciało podnieść limitu ale to pewnie dlatego, że miałem
    w BIK w pisane ok. 40k jakichś limitów, które zamknąłem (ale bank nie do
    końca zrealizował moją dyspozycję) tylko ktoś zapomniał uaktualnić BIK.

    --
    Mithos

  • 18. Data: 2009-05-15 15:49:22
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-05-15, Szymon <n...@o...pl> wrote:

    > Problem w tym, że czasami bezrobotnemu tokarzowi łatwiej jest załatwić
    > kredyt niż pracownikowi umysłowemu po studiach i z pewną pracą.

    Lepiej! Moi pracownicy mają wyższy rating niż ja jako pracodawca. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 19. Data: 2009-05-15 15:50:10
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    scholastyk pisze:
> [...]
    > prawo tylko starannie wybiera (analizuje ryzyko) komu udziela kredytu a komu

    IMO bardzo dobrze. Pytanie jak długo będą jechać na takiej
    "elitarności", bo nie da się zarobić na klientach, których nie ma, czy
    też na takich, którzy są wybitnie świadomymi użytkownikami produktów
    bankowych.

    --
    Mithos

  • 20. Data: 2009-05-15 19:36:45
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...
    > On 15 Maj, 08:40, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > biznes, inne banki zarabiają. Zależało mi, bo chodziło o przelewy,
    > nawet 1%. No cóż, rozwiązałem ten problem inaczej....

    Przelewy 1% to w BZWBK też masz.