  • 11. Data: 2011-05-30 09:20:59
    Temat: Re: i znow badziewie openonline lezy od rana
    Od: "maciek" <e...@i...pl>

    "Waldek" <n...@n...net> wrote in message news:irvlku$7cb$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "PiotrF" <u...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Marudzisz ;)

    I niestety ma rację.

    > Wolno chodzi ale chodzi.

    Chodzi to strona główna i strona błędu ;-)

    > Widocznie maja jakies problemy techniczne.

    Tak. Głównym problemem są klienci ;-)

    Pozdrawiam serdecznie,
    maciek

  • 12. Data: 2011-05-30 09:44:53
    Temat: Re: TOP Lokata na 3 mies. 6,8% bez Belki! Tylko 10 tys. lokat.
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 30 May 2011 07:48:15 +0200, Waldek napisał(a):

    > Wyglada na to, ze czesc wnioskow lokaty wspolnej z akcji GOL-a jednak
    > nie zostalo oplaconych i plan nie zostal wykonany ;)

    Właśnie zalogowałem się do GO i mnie wywaliło a do OF zapomniałem hasła a
    na partyline muzyczka więc dałem sobie spokój. Ciekawe czy ktoś tam w
    ogóle myśli ile takie akcje generują dodatkowych kosztów i czy im się to
    w ogóle opłaca, bo to że ich infrastruktura nie jest na to przygotowana
    to jest raczej oczywiste.

    --
    xbartx

  • 13. Data: 2011-05-30 12:05:53
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Waldek napisał(a) :
    > Wyglada na to, ze czesc wnioskow lokaty wspolnej z akcji GOL-a
    > jednak nie zostalo oplaconych i plan nie zostal wykonany ;)

    Getin? Lokaty? To jakaś popierdółka, nie bank.
    Z godzinę temu było na liczniku ponad 5000 lokat. Teraz jest 3970.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 14. Data: 2011-05-30 13:04:22
    Od: michalp <m...@i...pl>

    > Getin? Lokaty? To jakaś popierdółka, nie bank.
    > Z godzinę temu było na liczniku ponad 5000 lokat. Teraz jest 3970.

    A teraz trochę ponad tysiąc :) To odliczanie, ILE JESZCZE
    POZOSTAŁO !!!

    Michał

  • 15. Data: 2011-05-30 13:19:52
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

    Witam

    > Getin? Lokaty? To jakaś popierdółka, nie bank.
    > Z godzinę temu było na liczniku ponad 5000 lokat. Teraz jest 3970.

    A teraz trochę ponad tysiąc :) To odliczanie, ILE JESZCZE
    POZOSTAŁO !!!

    To chyba jakas ściema w Openia było 47, chwilę potem 5020 teraz 4981

  • 16. Data: 2011-05-30 13:34:48
    Od: "Ryba" <t...@U...onet.pl>

    Użytkownik "Damian Niusy" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam

    > A teraz trochę ponad tysiąc :) To odliczanie, ILE JESZCZE
    > POZOSTAŁO !!!
    >
    > To chyba jakas ściema w Openia było 47, chwilę potem 5020 teraz 4981

    Wygląda na to, że pula 10 tys została wyczerpana i dołożyli jeszcze 5 tys.

    Ryba

  • 17. Data: 2011-05-30 13:42:52
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Waldek" <n...@n...net> napisał w wiadomości
    > Wyglada na to, ze czesc wnioskow lokaty wspolnej z akcji GOL-a
    > jednak nie zostalo oplaconych i plan nie zostal wykonany ;)

    ja tam robiłem na 4 okienka ;p

    i dość szybko szło ctrl+tab przelaczanie miedzy nimi
    faktem tylko przedluzalem mikolajkowe

  • 18. Data: 2011-05-30 16:15:29
    Od: Grazyna Ł. <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiotrF" napisał w wiadomości grup

    ani zalogowac się , ani nic
    do d.. z takim pseudo bankiem
    ciagle to samo
    salda nieaktulane system chodzi jak żółw
    po co mi to było ?

    Chciałam też założyć,, lokatę na wyścigi" i dobrze że zrezygnowałam. Szkoda
    tracić nerwy za te parę groszy odsetek więcej w tym pseudo banku z ich
    beznadziejnym systemem informatycznym.

    Pozdrawiam
    Grażyna

  • 19. Data: 2011-05-30 17:01:19
    Od: cyfra dwa <"luq(cyfra dwa)"@op.nospam.pl>

    W dniu 2011-05-30 08:03, k...@g...pl pisze:

    > Z kalkulacji wynika, że bardziej opłaca się Open, bo od 500 zł wychodzi więcej
    > niż w GOLu nawet ze złotówką w skarbonce.

    Jakie są kwoty optymalne dla 500 i 1000 zł ?
    W necie jest jakiś optymalizator ?

  • 20. Data: 2011-05-30 17:10:53
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-05-30 19:01, cyfra dwa pisze:

    > Jakie są kwoty optymalne dla 500 i 1000 zł ?
    > W necie jest jakiś optymalizator ?

    Menu Start -> Programy -> Wszystkie Programy -> Akcesoria -> Kalkulator.
    (trza do tego mieć skończoną 4 klasę podstawówki)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.