  • 11. Data: 2014-08-05 19:40:07
    Temat: Re: iKonto w BNP Paribas z moneyback 3% za transakcje internetowe - nawet 600 z? premii
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Hm... a co zrobic z tabletem, ktory ma tylko WiFi? Mogliby doloz te 100
    > PLN i kupic tablety z modemem. Przymierzam sie do zalozenia tego
    > rachunku, ale ten tablet mnie do tego nie przekona...
    >
    > MK

    taki sam dostaniesz w GO/OO ale konto trzeba utrzymać przez 30 m-cy i
    kosztuje 12,98 zł 22,97 zł jeżeli z niego nie korzystasz

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2014-08-06 10:46:31
    Od: Benny <j...@g...com>

    Ja na swoim nowym blogu, też opisuję tą promocję. Od kilku lat jestem grupowiczem,
    więc klikajac w link z mojego bloga, dajecie zarobic swojakowi. Wiecej na:

    http://jakdorobic.wordpress.com/2014/08/06/tablet-sa
    msung-galaxy-tab-p3-lite-do-600-zl-premii-za-zalozen
    ie-ikonta-w-banku-bnp-paribas-rewelacyjna-promocja/

  • 13. Data: 2014-08-06 12:13:28
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2014-08-06 10:46, Benny pisze:
> [...]
    msung-galaxy-tab-p3-lite-do-600-zl-premii-za-zalozen
    ie-ikonta-w-banku-bnp-paribas-rewelacyjna-promocja/

    przy 3% zwrocie z allegro karta kosztuje 6 zeta miesięcznie, bez szans
    na uniknięcie opłaty

    Marcin "lolekanabolek"

  • 14. Data: 2014-08-06 12:42:35
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu środa, 6 sierpnia 2014 12:13:28 UTC+2 użytkownik lolekanabolek napisał:
    > przy 3% zwrocie z allegro karta kosztuje 6 zeta miesięcznie, bez szans
    > na uniknięcie opłaty

    Nie, nie, nie! Już któryś raz, w kolejnym miejscu widzę ten sam błąd. Ta opłata
    dotyczy ich innego konta z innym zwrotem, a nie iKonta z 3% za PayU. Zobacz sobie
    pierwszą tabelę na 5. stronie TOiP - masz tam wyszczególnione tylko o iKoncie.

    https://www.ikonto.pl/Documents/Taryfa_prowizji_i_op
    lat_za_czynnosci_bankowe_na_rzecz_osob_fizycznych.pd

    Tutaj jest wszytko za darmo, jeśli wlejemy tam 1000 zł i wydamy 200 zł, co pokrywa
    się z warunkami promocji 3% MB.

  • 15. Data: 2014-08-06 13:06:09
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2014-08-06 12:42, pws pisze:

> [...]
    lat_za_czynnosci_bankowe_na_rzecz_osob_fizycznych.pd

    > Tutaj jest wszytko za darmo, jeśli wlejemy tam 1000 zł i wydamy 200 zł, co pokrywa

    masz rację, też zauważyłem swoją pomyłkę i właśnie miałem siebie
    prostować, ale zdążyłeś mnie ubiec ;-)

    Marcin "lolekanabolek"

  • 16. Data: 2014-08-06 16:13:06
    Od: Benny <j...@g...com>

    > przy 3% zwrocie z allegro karta kosztuje 6 zeta miesięcznie, bez szans
    >
    > na uniknięcie opłaty

    Dzwoniłem do banku. Opłata 6 zł występuje gdy skorzystamy z dodatkowego moneybacku
    wynoszacego 2% od transakcji typu "zdrowie, rozrywka"

    Pozdrawiam, Jacek
    JakDorobic.wordpress.com

  • 17. Data: 2014-08-07 22:37:02
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    z promocji nie mogę skorzystać, bo 7 lat temu miałem KK w Fortis Banku ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 18. Data: 2014-08-13 13:12:33
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    RobertS <b...@x...pl> wrote on 2014-08-07_22:37
    > z promocji nie mogę skorzystać, bo 7 lat temu miałem KK w Fortis
    > Banku ;-/

    A nie jest tak, że bank ma prawo trzymać dane klienta 5 lat tylko?

    witrak()

  • 19. Data: 2014-08-13 13:23:01
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "witrak()" <w...@h...com> writes:

    > RobertS <b...@x...pl> wrote on 2014-08-07_22:37
    >>
    > A nie jest tak, że bank ma prawo trzymać dane klienta 5 lat tylko?

    Nie. Do celów choćby podatkowych *musi* trzymać ok 7 lat.
    A trzymać może i 50, jeśli się mu nie zabroni.
    KJ

  • 20. Data: 2014-08-13 16:13:17
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-08-13, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Nie. Do celów choćby podatkowych *musi* trzymać ok 7 lat.
    > A trzymać może i 50, jeśli się mu nie zabroni.

    Karty w mBanku chyba mają historię ~2 lata.
    W każdym razie powyżej był problem z uzyskaniem (w oddziale) wyciągu
    i opinii z karty w zakresie większym niż 2 lata.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl