  • 1. Data: 2008-07-09 08:03:22
    Temat: iPKO - czy to się nadaje dla firmy?
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Mam na uwadze firmę, w której codziennie robi się kilkanaście
    przelewów. U siebie oczywiście ma to wszystko skomputeryzowane,
    ale do iPKO nie można zleceń zaimportować tylko trzeba wklepywać
    ręcznie - kupa żmudnej roboty i ryzyko omyłki. Do tego autoryzacja
    tymi śmiesznymi zdrapkami. Może za słabo się temu przyjrzałem,
    ale mam wrażenie że to całe iPKO jest dobre dla emeryta, który
    raz w miesiącu płaci czynsz i abonament rtv a nie dla firmy.
    Mylę się?
    A może PKO ma jeszcze jakieś inne, lepsze rozwiązanie dostępu
    do konta przez Internet?

  • 2. Data: 2008-07-09 08:25:18
    Temat: Re: iPKO - czy to się nadaje dla firmy?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> writes:

    > A może PKO ma jeszcze jakieś inne, lepsze rozwiązanie dostępu
    > do konta przez Internet?

    Ma. iPKO Biznes.

    http://www.pkobp.pl/index.php/id=ioptimum/section=mi
    sp

    MJ

  • 3. Data: 2008-07-09 10:13:28
    Od: "robal" <r...@B...op.pl>

    Alek <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> popełnił(a):

    > A może PKO ma jeszcze jakieś inne, lepsze rozwiązanie dostępu
    > do konta przez Internet?

    Multicash.

    --
    Ford|Club|Polska - http://fordclubpolska.org
    "Opony ziomowe to [...]takie, które po założeniu łańcuchów zaczną

  • 4. Data: 2008-07-09 13:37:44
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisał

    > Ma. iPKO Biznes.
    >
    > http://www.pkobp.pl/index.php/id=ioptimum/section=mi
    sp

    Dzięki. A swoją droga ciekawe, że przy otwieraniu rachunku
    pani w banku nie poinformowała o ofercie innej niż iPKO,
    choć wiedziała z jakim klientem ma do czynienia. Co gorsza,
    na infolinii odpowiedź była: "nie, nie ma takiej opcji,
    do widzenia". :(