  • 11. Data: 2010-10-26 10:28:32
    Temat: Re: iPod za kk w DB ;-)
    Od: " " <w...@g...pl>

    > jeszcze nie wiem czy ją dostanę, a już kombinujemy jak zrezygnować bez
    > ponoszenia kosztów ;-)

    te warunki aby dostać to jakaś kpina

    facet ze mną 40 minut wniosek w telefonie wypełniał pytał o wszystko opłaty
    dzieci pierdu pierdu

    warunek podstawowy jest taki: min. 2000 zł netto dochodu na m-c

    kpina jakaś

  • 12. Data: 2010-10-26 10:38:02
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 25 Oct 2010 21:31:31 +0200, RobertS napisał(a):

    > witam
    >
    > korzystał ktoś z ich oferty?
    > wystarczy zamówić kk (co-brand z premium club), wydać nią 700 zł i bank
    > sprezentuje iPoda ;-)
    >
    > minusów nie zauważyłem, obowiązkowych i płatnych ubezpieczeń brak, karta
    > za free w 1. roku, są dwa ale (chyba kopiowali z bzwbk) pierwsze 2
    > miechy gratis, a pozniej mozna zrezygnowac

    DB się ostatnio w ogóle w konkursach rozsmakował. Oto kolejny:

    http://www.deutsche-bank-pbc.pl/index.php/l1/konta/l
    2/visa_electron

    Mają jakąś umowę z Apple czy jak?

    --
    xbartx

  • 13. Data: 2010-10-26 11:15:59
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > facet ze mną 40 minut wniosek w telefonie wypełniał pytał o wszystko opłaty
    > dzieci pierdu pierdu
    >
    > warunek podstawowy jest taki: min. 2000 zł netto dochodu na m-c
    >
    > kpina jakaś

    a do mnie zadzwonili i umówiłem się na godzinę w placówce DB, tam
    podałem dane i pracownik wszystko za mnie wypełnił, żebym nie musiał
    chodzić 2x to od razu podpisałem umowę, jeżeli decyzja będzie pozytywna
    to nieaktywna karta przyjdzie w ciągu 7 dni na adres do korespondencji,
    PIN nadaje się samemu w bankowości elektronicznej

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2010-10-26 20:07:35
    Od: "Anna" <a...@o...pl>

    ale przecież musisz przynieść dokumenty weryfikujace dochód - cos tu
    kombinujesz

    na gębe ci dadzą?

  • 15. Data: 2010-10-26 20:09:29
    Od: "Anna" <a...@o...pl>

    eee takie konkursy sa do bani

    gracze zawodowi wyhaczą wszystko

    szkoda grac i na siłe kupować

    mówie wam

    nic nie wygracie gwarantuje to sam dbank i zasady beznadziejne

  • 16. Data: 2010-10-26 20:16:12
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > ale przecież musisz przynieść dokumenty weryfikujace dochód - cos tu
    > kombinujesz
    >
    > na gębe ci dadzą?

    nie, miał wystarczyc PIT za poprzedni rok

    --
    pozdrawiam
    RobertS