  • 21. Data: 2002-02-08 10:02:35
    Temat: Re: ibanki nie dzialaja....
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał:
    > Juz dawno sie do tego zabieralem, ale dopiero dzis udalo mi sie
    przetestowac
    > jak mobilne sa nasze ibanki ;).
    > [...]
    > Eh... jak sie zapewne domyslacie sukcesem zakonczylo sie 0 prob ;).

    W moim przypadku (Psion Revo+ i Motorola Timeport) 2.5 sukcesu na 3 proby,
    tzn. we wszystkich przypadkach (mbank, lukas, lgnet) udalo misie zalogowac
    ale: mbank i lukas- cechowal sie pelna funkcjonalnoscia (wykonalem przelewy
    cwiczebne) natomiast w przypadku LG moglem jedynie obejrzec pomoc.
    Petrobankierzy nie do konca przemysleli interfejs www i po prostu brak
    paskow przewijania dzieki ktorym moznaby sie dostac do elementow
    sterujacych.

    Tak wiec Twoje lamenty wydaja sie byc nieco na wyrost.

    Pzdr,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 22. Data: 2002-02-08 10:17:53
    Temat: Re: ile razy?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Michal Zapalowski" <n...@m...com> napisał w wiadomości

    > Tak wiec Twoje lamenty wydaja sie byc nieco na wyrost.

    Ile razy na pbb trzeba 'prostowac' podana wiadomosc?
    Nieskonczenie wiele ;).

    Sprostowanie:
    news:a3uq8f$441$1@news.tpi.pl Date: Thu, 7 Feb 2002 22:03:18 +0100

    do Date: Fri, 8 Feb 2002 11:02:35 +0100 jeszcze nie zauwazone ;).

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 23. Data: 2002-02-08 12:27:57
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Orzechowski" <p...@p...com>
    napisał w wiadomości news:a3uisf$itk$1@news.tpi.pl...

    > a może kolega ma po prostu telefon do niczego
    > ja od lat jestem wierny nokii i moja obecna - 6210 sprawdza się dobrze
    > (pomimo moich początkowych problemów spowodowanych nieumiejętnością
    wpisania
    > hasła)
    >
    > widziałem już wiele motoroli, siemensów, panasoniców ...no i nawet sposób
    > obsługi menu , o wapie nie mówiąc , nokia ma najlepszy

    w Siemensie C35i - Inteligo chodzi bez problemow - ostatnio zaczolem uzywac
    Nokii 6210 i tez nie zauwazylem z tym zadnych problemow (wg mnie ma gorzej
    sie w niej wpisuje dane niz w Siemensie)

    a co do ogolnego menu - kwestia przyzwyczajenia :-)

    --
    JaKi

  • 24. Data: 2002-02-08 13:14:36
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

    > Sprawdzalem mbank i lgnet. W pierwszym przypadku wszystko OK, w drugim -
    > niestety nie. Do LGnetu mozna sie wprawdzie zalogowac ale ze wzgledu na
    malo
    > przemyslany projekt strony WWW (brak paskow przewijania) mozna przeczytac
    > tylko pomoc. :)

    Wielkie dzięki. Dzisiaj ok 19 będę miał już sprzęcik, więc przez weekend
    trochę potestuję i(e?)-banki.
    Później oczywiście napiszę jak poszły testy ;-))

    > Pzdr,
    > Michal Zapalowski

    pozdr - J.

  • 25. Data: 2002-02-09 08:39:08
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > nokia 9110 - 9210

    9210 da się otworzyć stronę z logowaniem, ale po kliknięciu zatwierdzenia
    niestety nic nie pokazuje oprócz pięknego pustego niebieskiego ekranu.
    IMO wina leży po stronie przeglądarki, która nie potrafi w pełni obsłużyć
    zabezpieczonego połączenia (z drugiej strony, jak wchodzę na zabezpieczoną
    stronę poczty onetu, to działa dobrze). Opera w wersji zdaje się 5 dla
    symbiana ( system N9210) o ile się dobrze orientuję potrafiła obsłużyć nasze
    banki, z tym ze została wycofana i teraz znaleźć to cudo to duży problem.
    Jeśli chodzi o LGNet, to tak jak wcześniej napisaliście - biały ekran po
    zalogowaniu.
    Wkurza mnie to, bo nie po to mam ebanki, żeby wracać do pracy lub do domu i
    logować się tylko z tych miejsc.
    Jeśli chodzi o WAP, to mbank działa dobrze (LGNet nie ma obsługi).
    Grzegorz

  • 26. Data: 2002-02-09 08:40:22
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > Nokii 6210 i tez nie zauwazylem z tym zadnych problemow (wg mnie ma gorzej
    > sie w niej wpisuje dane niz w Siemensie)

    Wap- wap chodzi na wszystkich telefonach z wapem bez problemu- tutaj idzie o
    www :-)
    Grzegorz