  • 1. Data: 2009-02-20 14:43:34
    Temat: idą spadki
    Od: Leksy <l...@g...com>

    DJIA właśnie przebił opór na 7447 następny jest na 7262
    S&P leci na 750
    więc u nas poleje się krew ....

  • 2. Data: 2009-02-20 14:53:48
    Temat: Re: idą spadki
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    > DJIA właśnie przebił opór na 7447 następny jest na 7262
    > S&P leci na 750
    > więc u nas poleje się krew ....

    a do tej pory co to jest ......
    wzrosty........?????

    pzdr
    Dars

  • 3. Data: 2009-02-20 14:55:30
    Od: Leksy <l...@g...com>

    właśnie się chyba cudo-zamknięcie szykuje

  • 4. Data: 2009-02-20 15:01:42
    Od: "Flyte" <f...@o...pl>

    > właśnie się chyba cudo-zamknięcie szykuje

    że co? wysoko czy nisko? po czym wnioskujesz?
    Obroty jakieś marne....

    Flyte

  • 5. Data: 2009-02-20 15:02:55
    Od: Leksy <l...@g...com>

    cudo dlatego że nagle fw wzrosły o blisko 50pkt czyżby interwencja?

  • 6. Data: 2009-02-20 15:06:43
    Od: "DeJotTe" <d...@g...com>

    > DJIA właśnie przebił opór na 7447 następny jest na 7262
    > S&P leci na 750
    > więc u nas poleje się krew ....

    Krew się leje:) Dawno tak szybkiej rzezi niedzwiedzi nie widziałem.

  • 7. Data: 2009-02-20 15:10:38
    Od: Leksy <l...@g...com>

    chyba kogoś sprowokowałem .... ;)

  • 8. Data: 2009-02-20 15:14:20
    Od: "DeJotTe" <d...@g...com>

    > chyba kogoś sprowokowałem .... ;)

    Chyba tak:) Najzabawniejsze jest to jak niewiele kapitału potrzeba by z -5%
    zrobić +4% na kontraktach. Cuda mozna robic na naszej gieldzie.

  • 9. Data: 2009-02-20 15:20:39
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > Chyba tak:) Najzabawniejsze jest to jak niewiele kapitału potrzeba by
    > z -5% zrobić +4% na kontraktach. Cuda mozna robic na naszej gieldzie.

    Komentarz ze Stooq.pl:

    "Końcówka sesji nie pozostawia złudzeń co do jednej kwestii, że gra w trzy
    karty na bazarze jest mimo wszystko bardziej przewidywalna..."

    Pozdrawiam

    Darek

  • 10. Data: 2009-02-20 15:20:47
    Od: Maciej Zywno <m...@g...pl>

    Leksy wrote:
    > DJIA właśnie przebił opór na 7447 następny jest na 7262
    > S&P leci na 750
    > więc u nas poleje się krew ....

    No to niezle w plecy jestes na weekend.
    MaciejZ