  • 1. Data: 2011-06-18 19:49:58
    Temat: idea bank i getin bank - to samo czy nie
    Od: nn <...@...nn>

    czy idea bank i getin bank to ten sam bank, czy nie (wiem, ze sa
    powiazane kapitalowo, ale czy w sensie prawnym to dwie odrebne
    instytucje (i niezalezne gwarancje BFG)? (troche juz gubie sie w tych
    tworach czarneckiego....

  • 2. Data: 2011-06-18 20:32:10
    Temat: Re: idea bank i getin bank - to samo czy nie
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "nn" <...@...nn> wrote in message news:itivh0$ql5$1@news.onet.pl...
> [...]
    > kapitalowo, ale czy w sensie prawnym to dwie odrebne instytucje (i
    > niezalezne gwarancje BFG)? (troche juz gubie sie w tych tworach

    Osobne banki i osobne gwarancje. Open, Getin placowkowy, GO to ten sam bank
    Getin Noble Bank SA.