  • 1. Data: 2011-07-20 09:30:10
    Temat: idea bank - konto firmowe
    Od: "Lukasz" <l...@v...pl>

    Witam!
    Zastanawiam się nad przeniesieniem konta firmowego jednoosobowej firmy do
    tego banku.
    Ogólne informacje znam z ich strony, ale prosiłbym o opinie osób, któe mają
    tam konto.
    Czy warto? Czy i jak można wpłacać gotówkę?
    Jak z obsługą przez internet?
    Szukałem w archiwum grupy, ale większość informacji jest o lokatach w Idea
    Banku.
    Pozdrawiam,

    Łukasz

  • 2. Data: 2011-07-21 01:29:21
    Temat: Re: idea bank - konto firmowe
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Lukasz" <l...@v...pl> wrote in message
> [...]
    > Jak z obsługą przez internet?
    > Szukałem w archiwum grupy, ale większość informacji jest o lokatach w Idea

    Przeciez to ten sam typ systemu co maja Open/GO, czyli standardem i
    funkcjonalnoscia mocno odbiega od tego co oferuja inni. Do lokat z duzym
    oprocentowaniem, mozna sie przemeczyc, ale po co robic sobie klopoty przy
    codziennej obsludze... Naprzod trzeba zbudowac sensowny system internetowy
    (patrz nawet Alior startujacy od zera) oraz szeroki wahlarz uslug,
    szczegolnie w roznych walutach a potem mozna 'naganiac' klientow, na razie
    nie ma specjalnie do czego...