  • 1. Data: 2006-10-26 10:25:28
    Temat: ike
    Od: " " <r...@g...pl>

    robił ktoś może porównanie ike mbanku, multi i millenium. Opłaty są zerowe,
    ukryte w cenie jedn. więc nie potrafię ich porównać, za millennium nie
    przepadam, image multi wydaje się być lepsze

  • 2. Data: 2006-10-26 17:53:00
    Temat: Re: ike
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Użytkownik <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ukryte w cenie jedn. więc nie potrafię ich porównać, za millennium nie
    > przepadam, image multi wydaje się być lepsze

    Jezeli chodzi o IKE to takze Arka nie pobiera oplat za nabycie jednostek.
    Jezeli zrezygnowalbys z IKE w ciagu mniej niz 12 miesiecy od daty
    nabycia to pobiora oplate manipulacyjna
    (chyba max. 1%). Moze warto rozwazyc takze Arke?

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 3. Data: 2006-11-02 12:16:21
    Od: " " <r...@g...pl>

    Marcin <k...@k...de> napisał(a):

> [...]
    > nabycia to pobiora oplate manipulacyjna
    > (chyba max. 1%). Moze warto rozwazyc takze Arke?
    czy możliwy jest bezpłaty dostęp przez inet - podgląd i zmiana funduszu ?
    nie mam tam konta i manie mnie nie interesuje

  • 4. Data: 2006-11-02 17:59:19
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    r...@g...pl wrote:
    [...]

    > czy możliwy jest bezpłaty dostęp przez inet - podgląd i zmiana funduszu ?
    > nie mam tam konta i manie mnie nie interesuje

    Trzeba mieć konto. Ale mozesz sobie założyć bezplatne Konto Oszczędnosciwe.

    KJ