  • 11. Data: 2009-02-15 23:24:54
    Temat: Re: ile drozej kredyt przez posrednika ?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> writes:

    > Jakoś sobie nie wyobrażam, aby normalna firma powiedziała: "nie,
    > dziękuję, nie chcemy znalezionych przez państwa 100 klientów w
    > miesiącu. Z uwagi na kryzys sami będziemy sobie ich znajdować".

    -Zrobimy wszystko, by nie zwalniać pracowników. Ale możemy być zmuszeni
    do zrezygnowania z usług pośredników finansowych - zapowiedział wczoraj
    Bogusław Kott, prezes Millennium.

    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,62762
    07,Banki_wytna_posrednikow_z_rynku_.html

    KJ

  • 12. Data: 2009-02-16 07:47:44
    Temat: Re: Odp: ile drozej kredyt przez posrednika ?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 15 Feb 2009 15:20:25 +0100, Baloo napisał(a):

    > Jasne, a "dola" pochodzi pewnie ze specjalnej puli bankowej pod tytułem
    > "środki pieniężne na cele charytatywne" ;-) Oczywiście, że usługi
    > pośrednictwa są płatne, ale płatność jest zręcznie ukryta w opłatach
    > kredytowych.

    Koszt pozyskania klienta -- z punktu widzenia klienta -- jest identyczny,
    bez względu na to, czy klient sam wejdzie do banku, czy bank do niego
    zadzwoni, czy klient wyklika wniosek w internecie albo pójdzie do
    offlinowego pośrednika.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 13. Data: 2009-02-16 09:31:36
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Nie jest.
    Pośrednik często do Ciebie sam przyjedzie przy ciekawym kredycie, podjedzie do
    dewelopera po część papierów itp., a pracownik banku d... nie ruszy.
    JaC

    -----