  • 1. Data: 2006-09-12 11:21:44
    Temat: ile kasuja banki za przelewy internetowe...?
    Od: d...@g...com

    Moze ktos wie (bo zzera mie ciekawosc) - jesli place polcardowi
    za obsluge platnosci w sklepie internetowym przelewami
    internetowymi (np. mtransfer) np. 2,5%, to ile z tego zabiera sam bank
    (mBank)....? A ile na mnie zarabia PolCard... ?

  • 2. Data: 2006-09-12 11:47:07
    Temat: Re: ile kasuja banki za przelewy internetowe...?
    Od: "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Uzytkownik <d...@g...com> napisal w wiadomosci
    s.com...

> [...]
    > internetowymi (np. mtransfer) np. 2,5%, to ile z tego zabiera sam bank
    > (mBank)....? A ile na mnie zarabia PolCard... ?

    Umowa jest stala nie prowizyjna ( przynajmniej tak jest w dwoch przypadkach
    sklepow internetowych ) miesiecznie 150 PLN ( wiec mozna zalozyc ze nic )

    Jacek

  • 3. Data: 2006-09-12 12:20:21
    Od: d...@g...com

    fotomania wrote:
> [...]
    > sklepow internetowych ) miesiecznie 150 PLN ( wiec mozna zalozyc ze nic )

    A mi zaproponowali 2,5%...:(

  • 4. Data: 2006-09-12 12:34:44
    Od: "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik <d...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > A mi zaproponowali 2,5%...:(

    Wlasnie zadzwonilem do kolegi prowadzi jeden z najwiekszych sklepow foto w
    sieci . Oplata miesieczna za Mtransfer wynosi 5 PLN miesiecznie ( piec
    zlotych :)) )

    2,5 % zaproponowali ci jak znam zycie przy prowizjach kartowych ale to
    zupelnie inna bajka . ( mozna negocjowac na 1,5 % )

    Jaca

  • 5. Data: 2006-09-12 13:10:27
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    d...@g...com wrote:

> [...]
    > internetowymi (np. mtransfer) np. 2,5%, to ile z tego zabiera sam bank
    > (mBank)....? A ile na mnie zarabia PolCard... ?

    Z tego co wiem to mtransfer jest tak naprawdę zwykłym przelewem z
    rachunku w mBanku na rachinek w mBanku więc niby dlaczego miałbyś
    płacić za to PolCardowi? Podobnie dlaczego miałby PolCard coś zarabiać
    na innych przelewach? PolCard jest organizacją rozliczającą część
    płatności kartami i tylko za to może coś kasować.