  • 1. Data: 2002-03-17 12:23:47
    Temat: ile korzysta.........
    Od: "Sara" <s...@g...pl>

    Witam wszystkich :-)

    mam takie male pytanko: czy ktos z was wie moze (lub gdzie mozna uzyskac
    najswiezsze dane) ilu Polakow korzysta z bankowych uslug internetowych (na
    rok 2002) oraz jaki jest stan klientow w mBanku..... To dla mnie problem
    gdyz mam dane z marca 2000 roku i sa one stanowczo nieaktualne
    .........wtedy bylo 115 tys. osob korzystajacych z rach. on-line.
    Dzieki za pomoc
    Sara

  • 2. Data: 2002-03-17 12:41:29
    Temat: Re: ile korzysta.........
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    http://www.rp.pl/gazeta/wydanie_020314/ekonomia/ekon
    omia_a_12.html

  • 3. Data: 2002-03-17 12:45:11
    Od: "rayco" <z...@p...onet.pl>

    Może to : http://banki.top10.com.pl/

  • 4. Data: 2002-03-17 14:59:39
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "rayco" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Może to : http://banki.top10.com.pl/

    Niezle ;)

    Codziennie aktualizowane, zestawienie najlepszych banków internetowych na
    podstawie następujących kryteriów: 1.Bezpieczeństwo, 2.Oprocentowanie lokat
    ,3. Oferta kredytowa ,4. Koszty obsługi rachunku,5.Oferowane karty
    kredytowe, 6.Czas ładowania się stron 7. Przejrzystość obsługi rachunku
    8.Procedura zakładania rachunku

    Ciesze sie, ze wygral LGnet, ale bardzo rozumiem czemu... Generalnie
    amatorszczyzna, a codzienne aktualizacje skonczyly sie chyba kilka m-cy temu
    ;).

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 5. Data: 2002-03-17 15:01:03
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]

    ,3. Oferta kredytowa ,4. Koszty obsługi rachunku,5.Oferowane karty
    kredytowe, 6.Czas ładowania się stron 7. Przejrzystość obsługi rachunku

    Ciesze sie, ze wygral LGnet, ale nie bardzo rozumiem czemu... Generalnie

  • 6. Data: 2002-03-17 20:40:30
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    Szkoda, ze sa bledy - Inteligo daje karte do platnosci online w Internecie.

    MichalL