  • 1. Data: 2011-03-05 23:17:21
    Temat: ile podmiotów liczy stajnia Leszka Czarneckiego?
    Od: b...@o...pl

    kiedyś Noble Bank SA i Getin bank SA obecnie jeden Noble Getin Bank SA
    LB West SA
    Idea Bank SA
    Open Finanse
    wkrótce Allianz Bank SA

    coś pominąłem?

  • 2. Data: 2011-03-06 07:30:12
    Od: Aha <t...@s...com>

    W dniu 2011-03-06 00:17, b...@o...pl pisze:
    > kiedyś Noble Bank SA i Getin bank SA obecnie jeden Noble Getin Bank SA
    > LB West SA
    > Idea Bank SA
    > Open Finanse
    > wkrótce Allianz Bank SA
    >
    > coś pominąłem?

    I tak cos kiepsko w tej stajni ze nie stac go na dokonczenie sky tower.

    Stajnia nie chce dawac kredytow ?

  • 3. Data: 2011-03-06 07:58:55
    Od: "kjnm" <k...@g...com>

    > W dniu 2011-03-06 00:17, b...@o...pl pisze:

    [...]

    > I tak cos kiepsko w tej stajni ze nie stac go na dokonczenie sky tower.

    > Stajnia nie chce dawac kredytow ?

    Oj, chyba daje te kredyty, bo ST rośnie, imo nawet dość szybko. I to nie tylko
    wieża, ale także żagiel.

  • 4. Data: 2011-03-06 08:01:43
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >I tak cos kiepsko w tej stajni ze nie stac go na dokonczenie sky tower.

    >Stajnia nie chce dawac kredytow ?

    To w Sky Tower mają konie trzymać? Czy coś nie załapałem?

  • 5. Data: 2011-03-06 08:45:20
    Od: AW <a...@w...pl>

    W dniu 2011-03-06 00:17, b...@o...pl pisze:

    > coś pominąłem?

    Home Broker
    Tax Care

  • 6. Data: 2011-03-06 09:23:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/6/2011 1:30 AM, Aha wrote:

    > Stajnia nie chce dawac kredytow ?

    z załenia Sky Tower nie jest finansowana przez jego własne firmy.

  • 7. Data: 2011-03-06 10:16:34
    Od: Kamikaze <m...@p...fm>

    W dniu 2011-03-06 09:45, AW pisze:

    > Home Broker
    > Tax Care

    MW TRADE

  • 8. Data: 2011-03-06 11:16:05
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message

    > z załenia Sky Tower nie jest finansowana przez jego własne firmy.

    a przez kogo ?
    Chcesz powiedzieś że lesiu dostał finansowanie z unii ?

    george

  • 9. Data: 2011-03-06 13:55:32
    Od: Mindek <m...@g...com>

    Sky tower buduje na siebie, no ale wydatek sporu to też warto dołożyć
    do jego FIRN.

    lista tego co nadzoruje leszek:

    GETIN Noble Bank
    Open Finance
    home broker
    GETIN Leasing
    Noble Securities
    Noble Funds TFI
    Grupa Kapitałowa EUROPA(ubezpiecznenia)
    Powszechny Dom Kredytowy
    M.W. Trade
    Idea Bank S.A.
    PF leasing
    LC corp.
    Tax care

    GETIN International czyli:
    Plus Bank-Ukraina,
    Carcade OOO-Leasing Rosja,
    Sombel Bank- Białoruś

    Lista pewnie nie zamknięta...

  • 10. Data: 2011-03-06 14:05:03
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Lista pewnie nie zamknięta...

    Od początku czułem, że autor w tytule napisał podmiotów ale myślał
    "pomiotów".