  • 11. Data: 2009-06-10 06:34:00
    Temat: Re: inaczej: CZY ktoś z was i JAK robi wielkie przelewy?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Tadek" <t...@o...pl> wrote in message news:h0njbu$ft2$2@inews.gazeta.pl...

    > pod warunkiem że jest to przelew krajowy, przy zagranicznym maja obowiązek
    > powiadomić odpowiednie organy.

    Czyzby GIIF przestal istniec? Hm... nic nie slyszalem o likwidacji...

    MK

  • 12. Data: 2009-06-10 08:10:21
    Od: " aneczka.jedna" <a...@g...pl>

    k...@o...pl napisał(a):
    > a ja chcę po prostu założyć konto i korzystać z niego
    > nikomu poza urzędem skarbowym nie tłumacząc co, po co i dlaczego

    W każdym banku możesz założyć konto
    Tłumaczyć się będziesz w US, ale transakcje na pewno obejrzy także dokładniej
    Generalny Inspektor Informacji Finansowej

  • 13. Data: 2009-06-10 15:15:38
    Temat: Re: konto osobiste do GIGANTYCZNYCH przelewów w serwisie www
    Od: Darek <t...@j...pl>

    Tadek pisze:
    > w każdym banku dokonasz przelewu sumy nawet 20 000 000zł. Limity
    > wprowadzono ze względów bezpieczeństwa. Co mówi Twój doradca? bo chyba
    > nie masz tej skromnej sumki w skarpecie.

    On nie musi mieć tych pieniędzy - jeśli zajmuje się kredytami, to na
    bieżąco będzie dostawał od banku pieniądze za uruchomione kredyty, które
    będzie przesyłał na dalsze konta (klientów/sklepów).

  • 14. Data: 2009-06-10 15:31:55
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Darek" <t...@j...pl> wrote in message news:h0oimr$k4g$1@news.wp.pl...

    > On nie musi mieć tych pieniędzy - jeśli zajmuje się kredytami, to na
    > bieżąco będzie dostawał od banku pieniądze za uruchomione kredyty, które
    > będzie przesyłał na dalsze konta (klientów/sklepów).

    A jaki bank ma taki model? Zawsze wydawalo mi sie, ze kasa wedruje z banku
    na konto kredytobiorcy. Chyba, ze to jakis zakup ratalny...

    MK

  • 15. Data: 2009-06-10 15:42:47
    Od: Darek <t...@j...pl>

    MK pisze:
    > A jaki bank ma taki model? Zawsze wydawalo mi sie, ze kasa wedruje z
    > banku na konto kredytobiorcy. Chyba, ze to jakis zakup ratalny...
    >
    > MK
    Miałem na myśli właśnie zakupy ratalne - HSBC tak ma - bank przekazuje
    kasę do Partnera dystrybucyjnego, a on przelewa kasę do konkretnych
    sklepów, w których były uruchomienia kredytów.

  • 16. Data: 2009-06-10 17:14:59
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Darek" <t...@j...pl> wrote in message news:h0oka3$lee$1@news.wp.pl...
    > Miałem na myśli właśnie zakupy ratalne - HSBC tak ma - bank przekazuje
    > kasę do Partnera dystrybucyjnego, a on przelewa kasę do konkretnych
    > sklepów, w których były uruchomienia kredytów.

    Ale to chyba kwoty znacznie mniejsze niz 1MM :).

    MK

  • 17. Data: 2009-06-10 19:29:17
    Od: Raff <r...@g...com>

    On 9 Cze, 23:41, k...@o...pl wrote:

    > rozumiem, że MultiBank jako siostrzany bank także?
    >
    > co z Inteligo? Lukasem? ING? Getin? Dominet?

    eurobank ma możliwość ustawienia limitów transakcji "bez ograniczeń"

  • 18. Data: 2009-06-10 23:21:02
    Od: EAGLE <d...@g...com>

    On 9 Cze, 23:41, k...@o...pl wrote:

    > rozumiem, że MultiBank jako siostrzany bank także?
    >
    > co z Inteligo? Lukasem? ING? Getin? Dominet?
    >
    > --

    zapraszam do korzystania z usług

    http://www.bankkredytowy.com.pl/

    to nic nei kosztuje a moze skorzystacie z jakichś usług.

  • 19. Data: 2009-06-11 11:54:53
    Od: k...@o...pl

    > W każdym banku możesz założyć konto
    > Tłumaczyć się będziesz w US, ale transakcje na pewno obejrzy
    > także dokładniej Generalny Inspektor Informacji Finansowej

    dokładnie to miałem na myśli. Odpowiednim władzom muszę się
    tłumaczyć, natomiast nie mam czasu sił ani ochoty na tłumaczenia
    się przysłowiowej pani Zosi z bankowego okienka.

  • 20. Data: 2009-06-11 17:00:24
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Kiedyś to był niezły BRE i PeKaO SA.
    JaC