  • 1. Data: 2011-04-10 10:46:04
    Temat: index spolek ukrainskich
    Od: " ludowica" <l...@N...gazeta.pl>

    Chcialbym rowniez zobaczyc futy na ten index to bylaby czysta przyjemnosc ;-)

    a tak na powaznie sadze ze spolki agralne majace sporo czarnoziemu ;-) sa
    obecnie niedowartosciowane na wgpw, potencjal Astarty, Agrotonu, Kernela
    jest znaczny, wiec czekam az ten index sprawi ze wile osob spojrzy raz
    jeszcze na wycene agralna i jezeli suszy nie bedzie to licze na stopy zwrotu
    podobne do zeslszlorocznych (~50%)
    good luck and good buy
    Ludowico

  • 2. Data: 2011-04-10 16:09:24
    Temat: Re: index spolek ukrainskich
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sun, 10 Apr 2011 10:46:04 +0000 (UTC), ludowica napisał(a):

> [...]
    > jeszcze na wycene agralna i jezeli suszy nie bedzie to licze na stopy zwrotu

    Cukier drożeje Astarta tanieje ;) Ot taki folklor.
    A serio to dziwisz sie "niedowartościowaniu"? Jeśli społka podwaja wyniki
    rok w rok i nie idzie do góry to znaczy ze Pan Rynek stwierdził że w
    przyszłym roku już nie podwoi wyników. Nie można ciągle bić rekordów,
    prawda?

  • 3. Data: 2011-04-10 23:02:29
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > rok w rok i nie idzie do góry to znaczy ze Pan Rynek stwierdził że w
    > przyszłym roku już nie podwoi wyników. Nie można ciągle bić rekordów,

    "Niedowartościowanie" to jest poważna rozbieżność pomiędzy AF spółki a
    kursem akcji o nazwie spółki?
    Prosiłbym o doprecyzowanie pojęcia.

  • 4. Data: 2011-04-11 09:23:40
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 11 Apr 2011 01:02:29 +0200, skippy napisał(a):

    > "Niedowartościowanie" to jest poważna rozbieżność pomiędzy AF spółki a
    > kursem akcji o nazwie spółki?
    > Prosiłbym o doprecyzowanie pojęcia.

    Niestety nie wiem co to jest AF spółki? W związku z tym nie mogę
    odpowiedzieć jednoznacznie na Twoje pytanie. Proszę o doprecyzowanie
    pojęcia AF spółki.

  • 5. Data: 2011-04-18 06:42:24
    Od: fatso <f...@t...net>

    Mialem kiedys akcje spolki ukrainskiej notowane w Londynie, juz nie
    pamietam nazwy,.
    Bodajze Ukrainian Products. Spolka niezle sobie radzi i placi
    dywidende.
    Rzecz w tym ze swiatu grozi glod i juz najwyzszy czas na jakas wojne i
    holodomor
    bo niesposb zyc na Ziemi gdzie jest juz 6.7 miliarda(sic!) ludzkich
    mieszkancow.
    No i gdy sie zacznie to takie spolki oparte o legendarny ukrainski
    czarnoziem, to moze
    byc zyla zlota.