  • 1. Data: 2010-02-04 11:10:50
    Temat: [info] Alior prace serwisowe i czeski błąd
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Na www wisi info:

    Komunikat
    Uprzejmie informujemy, że w dniu 02.04.2010 (czwartek) w godzinach od
    22:00 do 23:00 System Bankowości Internetowej będzie niedostępny ze
    względu na planowane prace serwisowe. Przepraszamy za niedogodności z tym
    związane.

    i jak widać komuś się chyba dzień z miesiącem pomylił, no chyba że to
    zapis w formacie mm.dd.rrrr, ale u nas jest on raczej nie stosowany,
    dlatego obstawiam czeski błąd ;)

    Xenocide

  • 2. Data: 2010-02-04 14:02:07
    Temat: Re: Alior prace serwisowe i czeski błąd
    Od: AG <a...@g...com>

    On 4 Lut, 12:10, xbartx <b...@h...net> wrote:
> [...]
    > dlatego obstawiam czeski błąd ;)
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough

    Skąd masz takie info? Dostajesz na maila? Bo na ich www nie widzę, a
    też chciałbym być informowany na bierząco :-)

    pozdr.

  • 3. Data: 2010-02-04 14:16:34
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 04 Feb 2010 06:02:07 -0800, AG napisał(a):

    > Skąd masz takie info? Dostajesz na maila? Bo na ich www nie widzę, a też
    > chciałbym być informowany na bierząco :-)

    https://aliorbank.pl

    Ale już poprawili chyba czytając grupę.

    http://img690.imageshack.us/img690/9021/alior.jpg

    Xenocide

  • 4. Data: 2010-02-04 14:26:09
    Temat: Re: [info] Alior prace serwisowe i czeski błąd
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Na www wisi info:
    >
    > Komunikat
    > Uprzejmie informujemy, że w dniu 02.04.2010 (czwartek) w godzinach od

    Poprawili na 04.02.2010 :)

    a.

  • 5. Data: 2010-02-04 14:26:50
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    AG <a...@g...com> wrote:

    > Skąd masz takie info? Dostajesz na maila? Bo na ich www nie widzę, a
    > też chciałbym być informowany na bierząco :-)

    Tu, na prawo od pola logowania.
    https://aliorbank.pl/hades/do/Login
    a.

  • 6. Data: 2010-02-05 21:59:21
    Od: AG <a...@g...com>

    On 4 Lut, 15:16, xbartx <b...@h...net> wrote:

> [...]
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough

    Dzięki, swoją drogą mogliby wprowadzić jakiś system informacji o
    planowanych pracach na zarejestrowany mail w systemie. Dla osoby która
    nie dostała informacji o niedziałającym systemie wcześniej, na pewno
    irytuje fakt gdy logowanie nie jest możliwe. Takie rozwiązanie jest o
    ile wiem, w multibanku. Ja jako przedsiębiorca oraz osoba fizyczna
    wykonuje przelewy o różnych godzinach, a taki problem byłby niemiłym
    zaskoczeniem. Pozdrawiam.