  • 11. Data: 2010-01-13 19:55:56
    Temat: Re: [info] Alior zmiana TOiP a sprawa kk
    Od: " Matt" <m...@W...gazeta.pl>

    Przyznam, że trochę mnie dziwi ta dyskusja, ponieważ w komunikacie było
    wszystko jasno napisane. Starych klientów nowa tabela obowiązuje od 1 lutego,
    nie było mowy o żadnych wyjątkach, a więc od lutego przelewy powinny być dla
    wszystkich płatne :-( Obawiam się, że pani bankierka mogła mieć błędne
    informacje.

    Natomiast co do cb to też wydaje się oczywiste - jedne zasady obowiązują tych
    co zawarli umowę przed 1 listopada, a drugie tych po 1 listopada. Ja umowę
    zawarłem w czerwcu i mnie obowiązuje i będzie obowiązywać nadal 1%, a
    ewentualne wznowienie karty czy np. wydanie nowej po zastrzeżeniu to nie jest
    ponowne zawarcie umowy tylko jej przedłużenie - ale to jest cały czas ta sama
    jedna umowa zawarta przed 1 listopada.™‚™™…™

    Pozdro.

  • 12. Data: 2010-01-13 20:27:22
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > ponowne zawarcie umowy tylko jej przedłużenie - ale to jest cały czas ta sama
    > jedna umowa zawarta przed 1 listopada.??????

    ok, mam nadzieję, że jest dokładnie tak jak piszesz, w każdym razie
    zapytać w banku nie zaszkodzi ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2010-01-14 16:09:21
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    lolekanabolek pisze:

    > Daj znać jak dostaniesz odpowiedź, bo ta kwestia też mnie interesuje

    dostałem odp.
    5 zł jeżeli nie wykona się 4 transakcji w okresie rozliczeniowym, limit
    15k lub 30kzł rocznie, aby bank nie pobrał opłaty, CB BEZ ZMIAN!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2010-01-14 20:22:37
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2010-01-14 17:09, RobertS pisze:

    > dostałem odp.
    > 5 zł jeżeli nie wykona się 4 transakcji w okresie rozliczeniowym, limit
    > 15k lub 30kzł rocznie, aby bank nie pobrał opłaty, CB BEZ ZMIAN!

    oki, wielkie dzięki za info
    czyli rozumiem, ze 1% CB zostaje bez konieczności opłaty na ubezpieczenie

    widzę, ze jednak KK aliora zagości u mnie na dłużej ;-)))

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 15. Data: 2010-01-14 22:31:58
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > oki, wielkie dzięki za info
    > czyli rozumiem, ze 1% CB zostaje bez konieczności opłaty na ubezpieczenie

    TAK, taką dostałem odp. z banku

    > widzę, ze jednak KK aliora zagości u mnie na dłużej ;-)))

    u mnie pewnie też, bo limit jestem w stanie wyrobić (i miesięczny i roczny)

    --
    pozdrawiam
    RobertS