  • 1. Data: 2004-07-21 09:38:04
    Temat: [info] Oferta pracy
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Wiem, wiem, ze do tego sa inne grupy, ale z tego co wiem bardzo aktualne i
    dosc pilne, a ze tematyka grupowa - to moze sie komus przydac, zwlaszcza ze
    dla osob mlodych jest :)

    PRACOWNIK DZIAŁU CUSTODY (Nr ref. A/DC/0604/P)
    Warszawa

    Dla naszego Klienta, renomowanej europejskiej Instytucji Finansowej,
    poszukujemy młodego i utalentowanego pracownika do Działu Custody (obsługa
    funduszy inwestycyjnych i emerytalnych). Naszą ofertę kierujemy do osób z
    wyższym wykształceniem, tegorocznych absolwentów lub studentów ostatnich lat
    wyższych uczelni, sumiennych i zaangażowanych w wykonywanie powierzonych
    obowiązków.
    Zadania
    prowadzenie księgowości Funduszu we współpracy z Agentem Transferowym

    prowadzenie procesu wyceny jednostek rozrachunkowych Funduszu we współpracy
    z Towarzystwem (PTE)

    dokonywanie rozliczeń transakcji zawartych przez PTE

    wprowadzanie danych umożliwiających bieżącą aktualizację stanu aktywów i
    pasywów Funduszu

    Wymagania
    co najmniej teoretyczna wiedza na temat rynku funduszy inwestycyjnych i
    emerytalnych

    co najmniej teoretyczna wiedza z zakresu rachunkowości (kursy księgowe) lub
    doświadczenie na podobnym stanowisku

    umiejętność obsługi systemu informatycznego do prowadzenia księgowości
    Funduszu i wyceny jednostek

    bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

    bardzo dobra znajomość aplikacji MS Office

    Kontakt Osoby zainteresowane w/w ofertą prosimy o przesyłanie aplikacji
    (cv i list motywacyjny) w dwóch językach, koniecznie ze zdjęciem oraz z
    podaniem nr-u referencyjnego w temacie maila.

    Prosimy o załączenie zgody na przetwarzanie danych osobowych: "Wyrażam zgodę
    na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z
    Ustawa z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz.
    883)."

    Allbecon Polska Sp. z o.o
    ul. Śniadeckich 10, 00-656 Warszawa
    e-mail: j...@a...pl

    Możliwość rejestracji on-line!
    www.allbecon.pl

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl
    Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 2. Data: 2004-07-21 09:45:30
    Temat: Re: [info] Oferta pracy
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński said the following on 2004-07-21 11:38:

    [...]

    > Możliwość rejestracji on-line!
    > www.allbecon.pl

    Oczywiście strona robiona "pod" IE. Ech.

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl

  • 3. Data: 2004-07-21 11:21:27
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Kamil Jońca wrote:

    > Michał 'Amra' Macierzyński said the following on 2004-07-21 11:38:
    >
    > [...]
    >

    > Oczywiście strona robiona "pod" IE. Ech.
    >
    > KJ

    znaczy sie gowniana firma

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie